Re: Ścieżka w ogrodzie

11. Data: 2011-01-09 12:12:27

Temat: Re: Ścieżka w ogrodzie
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-09 12:56, Crimson pisze:

> To są tak zwane siwaki, polny kamień, nie nadaje się.
> Tych `kocich łbów` u nas w regionie niestety nie ma.
> 8 dych/tona + dostawy + moje potrzeby to będzie 5500 PLN
> Może kiedyś ... Pomysł bardzo mi się podoba.

:)
U mnie jest ten właśnie kamien polny,
siwy czy tez szary swieżo zebrany z pol .
Przy sortowaniu ukladam go na paletach i póxniej deszcze oraz jakie
zraszacz wydobywaja z nich kolory.
Oczywiscie łatwiej ulada sie zgranitowych kostek ale szczerze piszac ten
róznokolorowy z kamieni polnych jest weselszy od błekitnawo szarych
granitów a ponadt nie widac na nim brudu i błota gdy jezdzi sie p takch
scieżkach zabłoconymi kołami taczek.
Poza tym te granity to tak od 200zł za tone
a te kamienie mam przyczepe za " na flaszke" z dowiezieniem na miejsce.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/