Re: Seks jest grzechem.

From: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Seks jest grzechem.
Date: Mon, 20 Aug 2001 20:39:05 +0200

Użytkownik (Turbos) <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lrj8d$ss8$...@n...onet.pl...

Nudzi Ci sie, co?

> Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech!

Uhm. Grzech. Przeciwko VI przykazaniu.

> Niesamowicie okropny
> grzech i obrzydlistwem w dodatku.

Nie rozumiem. Widac, za glupia jestem, by zrozumiec Twoje wzniosle wywody na
temat sexu.

> Seks jest niesamowicie

Cudowny! ;-)

> Dobra starczy
> wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.

Skacza po pokoju!? O kurde! Lap je! ;-)) Skaczace przymiotniki rzeczywiscie
moge komus krzywde wyrzadzic ;-))

> A BOG to wszystko widzi!

Odkrywcze i nowatorskie.

> ON widzi ze najwarzniejsze w zwiazku uznajecie
> zaspokojenie seksualne

Cokolwiek znaczy slowo "najwarzniejsze", mylisz sie, Moj Drogi.

> i gotowe jestescie szukac tego 'jedynego' partnera
> metoda prub i bledow

A znasz jakas inna metode?

> [a potem go eksploatowac az sie znudzi i trzeba bedzie
> szukac nastepnego powaznego zwiazku]. To niepowarzne.

Ty za to jestes niesamowicie powazny :-)
ROTFL

> Zaspokojenie seksualne
> uwarzacie za warunek konieczny szczescia; mylicie sie, w ten sposob
> szczescia nieznajdziecie zapchacie sie tylko jego substytutem.

Sex jest wedlug mnie bardzo waznym elementem zwiazku. Nieudane wspolzycie,
brak zaspokojenia rodzi frustracje.

> Pogon za
> uciecha cielesna zamyka wam oczy.

Ty... A skad Ty wiesz, ze ja oddajac sie cielesnym uciechom zamykam oczy?
Ojej! Przejrzales mnie! Albo podejrzales! ;-)

> Seks waszym sensem zycia, zalosne.

Doprawdy... Nie mam zielonego pojecia, na jakiej podstawie wysnules taki
wniosek?!

> Bog to widzi.

Powtarzasz sie.

> Tu na tym swiecie, najobrzydliwszym ze swiatow.

Bzdura! To jest najpiekniejszy ze swiatow! :-)

> Kara w dzien w dzien,
> rozczarowania, strata forsy, brak czasu i snu. Tak kara Te male obrzydliwe
> kreatury, wasze dzieci.

Hmm... Ja co prawda nie mam jeszcze dziecka, ale nie sadze, by w przyszlosci
bylo ona dla mnie mala, obrzydliwa kreatura.

> Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na te
> nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.

Co niczym powitanie w piekle? Porud? Coz to takiego?

> No i niech wam sie niezdaje ze mozecie oszukac BOga, poprzez seks
> oralny, analny i prezerwatywy o nie, czy wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
> chuja BOGA?

Kochaniutki, troszke szacunku! Dla Boga i dla wierzacych w niego!

> KIm wy jestescie?

Nie wiesz kim. No tak! Znow sie zapomnialam przedstawic!
Magdalena Daniel - milo mi.

> Pyłem jesteście. Przy okazji pragne zaznaczyc
> ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks. A seks z
> prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.

Tak, tak... Lekarz mowil, by przytakiwac.

> Wspomnialem juz o seksie oralnym, to powinienem uzasadnic ze jest on
> grzechem.

Czekam z niecierpliwoscia na uzasadnienie!

> Z racji tego ze pewni heretycy twierdzili 'ze kiedy kobieta uzywa
> swych czesci oralnych w seksie to niejest to wcale niepopelnia grzechu, bo
> niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.'

Mnie sprawia przyjemnosc! A jakze! :-)

> falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam.

Nie wszystkie to uwielbiaja.

> A najbardziej
> to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin).

Za lykaniem spermy nie przepadam. Zbyt kaloryczna jest ;-)))

> A gdyby jeszcze
> przyjemnosc w seksie oralnym niestarczyla za grzech to trzeba wiedziec ze
> kiedy kobieta lyknie sperme, to popelnia kanibaizm i morderstwo, a kiedy
> kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.

Grzech adopcji? Nie slyszalam, szczerze mowiac.

> Prezerwatywa. Niepodlega dyskusji ze nieludzkim jest zmuszanie
> menszczyzny do zakladania tych ciasnych, , utrudniajacych odychanie
kaftanow
> na falusa. W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
> jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie.

To podstep! Ona uniemozliwiaja czerpanie przyjemnosci, by wyeliminowac
grzech! Bo jak sam napisales: "bez przyjemnosci niema grzechu"

> A wiec podsumowujac to cale zlo, grzech i zepsucie na tym swiecie jest
> przez kobiety. to one namawiaja do zlego.

Nie musisz przeciez ulegac pokusie!

> Ni i z tego ze cale
> zlo z kobiety to musicie ja krutko trzymac.

Najlepiej na smyczy. Polecam dodatkowo jeszcze kolczatke i kaganiec. A
najlepiej to przywiazac to zla babe na lancuchu przy budzie.

> Jak
> bym mial jakas kobiete na stale to terz bym ja krutko trzymal, ale wiecie
> celibat.

Tego tez nie rozumiem, ale przywyklam juz do takowej sytuacji.

Pozdrawiam, nie wiedzac, czy smiac sie, czy raczej plakac.

--
*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl