Seks z 17-to latką

1. Data: 2003-02-23 10:59:18

Temat: Seks z 17-to latką
Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jakiś czas temu poprzez gg nawiązała ze mną kontakt (jak się później okazało
bardzo młoda, bo 17 letnia) dziewczyna. No cóż porozmawiać nie zaszkodzi, a
i może człowiek się czegoś nowego o ludziach dowie. Rozmowy (o przypadku do
przypadku) zdarzały się kilka razy w tygodniu. Trwało to jakiś czas, w
końcu postanowiliśmy się spotkać, zdarzyło się to raz w kawiarni i przyznać
muszę, iż mimo sporej różnicy wieku było nawet interesująco. Potem wszystko
wróciło do normy (znaczy się gg). W końcu jednak zdarzyło się coś, czego
szczerze mówiąc do dnia dzisiejszego nie był bym sobie w stanie nawet
wyobrazić... Miła młoda dziewczyna zaproponowała mi seks. Nie było by
problemu, gdybym ja był troszkę młodszy, lub ona troszkę starsza nie
wspominając już o takim "drobiazgu" jak stała partnerka od 6 lat i brak
chęci do jakichkolwiek skoków na bok. Zapytana dlaczego ja i o co w ogóle
jej chodzi, odpowiedziała, iż jej wiek jest odpowiedni do inicjacji
seksualnej i chciała by to zrobić z kimś doświadczonym, bo "pierwszy raz
pamięta się ponoć do końca życia". Szczerze mówiąc zamurowało mnie, nigdy
wcześniej w żadnej naszej rozmowie nie było tematu seksu, choć nie wiem,
może kiedyś jakiś podtekst się w żarcie pojawił. Ola wie, iż jestem "zajęty"
i to jej nie przeszkadza. Na początku potraktowałem to jako żart, ale dzień
później dostałem potwierdzenie z hotelu rezerwacji której ja nigdy nie
ustalałem, baaaaaaaaa za pokój zapłacono z góry. Nie powiem, pokusa silna, w
końcu jestem tylko facetem, ale seks nie wchodzi w grę. Cóż więc mam zrobić?
Dziewczyna jest miła, ładna i z pewnością inteligentna. Jest również bardzo
młoda.
Pytań mam kilka, m.i.n. takie gdzie popełniłem błąd dopuszczając do takiego
stanu i jak teraz wybrnąć z tej sytuacji nie raniąc dziewczęcia?? Ma ktoś
jakiś pomył??

motto

1. Data: 2003-02-23 11:09:06

Temat: Re: Seks z 17-to latką
Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

motto zadziwił świat swoim problemem:

> [...]
>stanu i jak teraz wybrnąć z tej sytuacji nie raniąc dziewczęcia?? Ma ktoś

u la la - wkopałeś się na maksa

'błędu' poszukałbym na samym początku historii

a teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko dopić ten kielich młodości do
końca (bardzo gorzki chyba nie będzie ;p), bo aż boję się pomyśleć, jak
zemściłaby się na Tobie kobieta odrzucona w takiej sytuacji - więc bądź
facetem i stań na wysokości

z ciekawości zapytam - ile masz lat?

p. (nie-psycholog)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-02-23 11:14:53

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:03022312090616@polnews.pl...
> u la la - wkopałeś się na maksa
To już wiem :(.

> 'błędu' poszukałbym na samym początku historii
To znaczy co, nie rozmawiać z nikim kto się do mnie odezwie ni stąd ni zowąd
na gg??

> [...]
> końca (bardzo gorzki chyba nie będzie ;p), bo aż boję się pomyśleć, jak
> zemściłaby się na Tobie kobieta odrzucona w takiej sytuacji - więc bądź
Eehhhhh nie powiem, pierwsza myśl była taka, ale potem pojawiły się
wątpliwości.

> z ciekawości zapytam - ile masz lat?
26.

1. Data: 2003-02-23 11:28:38

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Zapytana dlaczego ja i o co w ogóle
> jej chodzi, odpowiedziała, iż jej wiek jest odpowiedni do inicjacji
> seksualnej i chciała by to zrobić z kimś doświadczonym, bo "pierwszy raz
> pamięta się ponoć do końca życia".

Mówisz, że chcesz być wobec niej w porządku.
Jeśli tak, to przekonaj ją, aby ten pierwszy raz, jeśli chce go miło
wspominać do końca życia, przeżyła z kimś kogo kocha i z kim chce spędzić
całe życie.

> Pytań mam kilka, m.i.n. takie gdzie popełniłem błąd dopuszczając do
takiego
> stanu

Powinieneś zakończyć znajomość z chwilą pojawienia się pierwszych
podtekstów.

i jak teraz wybrnąć z tej sytuacji nie raniąc dziewczęcia?? Ma ktoś
> jakiś pomył??

Wiesz że to jest przestępstwo?
Jeśli nie chcesz mieć na pieńku z prawem, ani kłopotów osobistych, to zerwij
z nią kontakt jak najszybciej, oczywiście wyjaśniając dlaczego. Również dla
jej dobra.
Pozdrówki
Elle.

1. Data: 2003-02-23 11:28:58

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

motto <m...@o...pl>

> To znaczy co, nie rozmawiać z nikim kto się do mnie odezwie ni stąd ni
> zowąd na gg??

Co najmniej od myśli o spotkaniu na żywo, nie mówiąc już o samym spotkaniu
:)

> Eehhhhh nie powiem, pierwsza myśl była taka, ale potem pojawiły się
> wątpliwości.

Moja rada jest taka (moraliści nie słuchajcie):
seks, poprawny seks, taki, żeby miała dobry start, ale w żadnym razie nie za
dobry, żeby się nie zakochała przez seks i nie chciała więcej i więcej!, a
więc poprawny, jednorazowy seks, Panie Nauczycielu i czmych do swojego
związku. Zmienić numer GG, zmienić adres elektroniczny. Ma Twój adres
rzeczywisty, telefon? Nie? To dzięki nieistniejącemu Bogu!

> 26.

Eeee... no to nie taka znowu duża różnica wieku :)
Wyobrażałem sobie raczej czterdziestolatka.

P.

1. Data: 2003-02-23 11:29:07

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalessin" <k...@j...net.pl> napisał w wiadomości
> Hm Tylko takie rozwiązanie widzisz? Ciekawe jak by się zemściła kobieta z
> którą jest Motto od 6 lat i zemstę której kobiety On woli.
No wolałbym aby żadna się na mnie nie mściła...

> Tak poważnie to pytanie na której kobiecie Mu bardziej zależy
> (podejrzewam, że odpowiedz jest oczywista)
Dobrze podejrzewasz... Problem w tym, iż polubiłem tą młodziutką (tylko
polubiłem) i jej nie chciałbym także urazić. Ale chyba takie wyjście nie
będzie możliwe. :(

motto

1. Data: 2003-02-23 11:29:37

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> facetem i stań na wysokości

Hm Tylko takie rozwiązanie widzisz? Ciekawe jak by się zemściła kobieta z
którą jest Motto od 6 lat i zemstę której kobiety On woli. Tak poważnie to

1. Data: 2003-02-23 11:30:30

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalessin <k...@j...net.pl>

Ciekawe jak by się zemściła kobieta z
> którą jest Motto od 6 lat i zemstę której kobiety On woli.

A ona coś wie albo się dowie?

P.

1. Data: 2003-02-23 11:36:48

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Pytań mam kilka, m.i.n. takie gdzie popełniłem błąd dopuszczając do
takiego
> stanu i jak teraz wybrnąć z tej sytuacji nie raniąc dziewczęcia??
[..]
Blad popelniles ....
trzeba bylo puscic namiary na nia w internecie
a odechcialoby sie smarkuli glupot ! :-)
Zawsze mozesz to jeszcze naprawic :-)

TB

1. Data: 2003-02-23 11:37:28

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b3ab7k$440$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Co najmniej od myśli o spotkaniu na żywo, nie mówiąc już o samym spotkaniu
Ale to była nie winna kawa i ciastka w cukierni i trwało to nie całą
godzinę. Do tej pory często zdarzało mi się umawiać na kawę z nieznajomymi i
jakoś nigdy nic z tego nie wynikło. Niestety pewnie masz rację.

> [...]
> związku. Zmienić numer GG, zmienić adres elektroniczny. Ma Twój adres
> rzeczywisty, telefon? Nie? To dzięki nieistniejącemu Bogu!
No to musiałbym jeszcze zmienić mój "golden" numer komórki. :( A tak
poważniej to nie wiadomo jak ona myśli, być może ten seks miałby być
początkiem do tego aby być ze mną, a inicjalizacja seksualna z doświadczonym
partnerem okazała by się tylko pretekstem. I tak z jednego piwa zrobiły by
się przynajmniej dwa. :(

> Eeee... no to nie taka znowu duża różnica wieku :)
> Wyobrażałem sobie raczej czterdziestolatka.
No aż taki stary to nie jestem jeszcze....

motto

scchizofrenia c.d
Dziś dzien DEPRESJI - TV
Rzecz będzie tak jakby o seksie z 17-to latką.
test
wartosci IQ