Seks z uczniami? Nauczyciele nie mogą się powstrzymać.

1. Data: 2010-03-15 21:41:15

Temat: Seks z uczniami? Nauczyciele nie mogą się powstrzymać.
Od: Kod <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skandal goni skandal. W tej samej szkole!Lindsey Collett, 26-letnia
nauczycielka, straciła pracę i stanęła przed sądem, gdy na jaw wyszedł
jej romans z 16-letnim uczniem. Na jej miejsce do szkoły w brytyjskim
miasteczku Bridlington przyjęto 30-letniego Christophera Reena.

Jak podaje"Daily Mail", nowy nauczyciel, którego niedawno poślubiona
żona była wówczas w ciąży, już po kilku tygodniach zaczął sypiać z 15-
letnią uczennicą. Wysłał jej też setki sprośnych SMS-ów i - jak
zeznała dziewczyna - obiecywał, że "uciekną gdzieś razem".Sprawa
trafiła do sądu. Reen przyznał się do wszystkiego, tłumaczył się
jednak, że nie wiedział, iż dziewczyna ma tylko 15 lat (pomimo tego,
że pracował w szkole, do której uczęszczała...). Wyrok zapadł w
czwartek:cztery lata i trzy miesiące więzienia.Wrażenie robi fakt, że
Christopher Reen był już piątym nauczycielem szkoły w Bridlington,
który trafił przed oblicze sądu po romansie z uczennicą lub uczniem!
Ale biorąc pod uwagę liczne ostatnio doniesienia o brytyjskich
pracownikach oświaty, niezdolnych do oparcia się urokom swoich
nieletnich podopiecznych, może wcale nie powinniśmy się dziwić.

http://www.pardon.pl/artykul/11094/seks_z_uczniami_n
auczyciele_nie_moga_sie_powstrzymac

No, tak szkoła, to mnie się podoba;)

2. Data: 2010-03-16 02:44:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 15 marca 2010 22:41. carbon entity 'Kod' <5...@m...pl>
contaminated pl.rec.paranoja with the following letter:

> [...]
> jej romans z 16-letnim uczniem. Na jej miejsce do szkoły w brytyjskim
> miasteczku Bridlington przyjęto 30-letniego Christophera Reena.

[...]

http://www.pardon.pl/artykul/11094/seks_z_uczniami_n
auczyciele_nie_moga_sie_powstrzymac

> No, tak szkoła, to mnie się podoba;)

Nauczycielka marzeń... gdybym był rodzicem, to bym jeszcze ufundował jakiś
gustowny prezent imieninowy pannie, która wprowadza mojego syna w swiat
dorosłości. No chyba, że mężatka, wtedy to fuj!

3. Data: 2010-03-16 12:27:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kod" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Ale co Ci się podoba?
Nauczyciele o mentalności i stopniu rozwoju meduz?
Czy jurne dzieciaki?

MK

4. Data: 2010-03-16 12:32:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Zdecydowanie zbyt duży poziom ufności ;-)
> ENder

Nauczycieli w stosunku do dzieci, że nie wykablują?

MK

5. Data: 2010-03-16 12:50:33

Temat: Re: Seks z uczniami? Nauczyciele nie mog? si? powstrzyma?.
Od: Kod <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "Kod" <5...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

> Ale co Ci si? podoba?
> Nauczyciele o mentalno?ci i stopniu rozwoju meduz?
> Czy jurne dzieciaki?
>
> MK
No jak to co się podoba, przecież to właśnie Nauczyciele z powołania,
hmmmm... kochają młodzież;)

Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu..
BEDE MUSIAL...
Armagedon
MOIM KOBIETOM
Fenomen odzyskiwanej pamieci