Re: Seks z uczniami? Nauczyciele nie mogą się powstrzymać.

Data: 2010-03-16 02:44:50
Temat: Re: Seks z uczniami? Nauczyciele nie mogą się powstrzymać.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

poniedziałek, 15 marca 2010 22:41. carbon entity 'Kod' <5...@m...pl>
contaminated pl.rec.paranoja with the following letter:

> Skandal goni skandal. W tej samej szkole!Lindsey Collett, 26-letnia
> nauczycielka, straciła pracę i stanęła przed sądem, gdy na jaw wyszedł
> jej romans z 16-letnim uczniem. Na jej miejsce do szkoły w brytyjskim
> miasteczku Bridlington przyjęto 30-letniego Christophera Reena.

[...]

http://www.pardon.pl/artykul/11094/seks_z_uczniami_n
auczyciele_nie_moga_sie_powstrzymac

> No, tak szkoła, to mnie się podoba;)

Nauczycielka marzeń... gdybym był rodzicem, to bym jeszcze ufundował jakiś
gustowny prezent imieninowy pannie, która wprowadza mojego syna w swiat
dorosłości. No chyba, że mężatka, wtedy to fuj!