Seksmisja 2

11. Data: 2014-05-14 19:47:49

Temat: Re: Seksmisja 2
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ławka uniemożliwia komunikację międzyludzką

Miało być "umożliwia komunikację międzyludzką..."

12. Data: 2014-05-15 00:52:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 06:07:36 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Wiecie gadałem o gender z ogłupionym burakiem, przez katolicką propagande
nienawiści , która w klerykalnej polsce atakuje naukę czyli Gender

No, atakuje. I będzie. Ty buraku nazwę mojej Ojczyzny piszesz z małej
litery (mojej, bo ty ojczyzny nie masz), a nazwę zboczonej ideologii z
dużej - nie masz moralnego prawa bytowania w moim kraju, dlatego wypadniesz
stąd razem z całym tym zboczonym środowiskiem. Trochę jeszcze roboty z tym
mamy, ale damy sobie rade z debilnym gender jak Norwegowie:

"(...)Dlaczego genderowcy tak boją się otwartej wojny albo nawet uczciwej
debaty na naukowe argumenty? Bo reprezentują oni niespójną, kompromitującą
się ideologię, w której nic nie trzyma się kupy. Przy każdej dyskusji
wychodzą zaś kompleksy i niecne intencje jej wyznawców. Przekonali się o
tym na własnej skórze Norwegowie.

Sprawcą zamieszania okazał się celebryta - Harald Eia, znany komik, często
występujący w telewizji. Norwegia jest jednym z najbardziej postępowych
krajów świata. Równouprawnienie jest urzędowo regulowane, a gender do
niedawna było obecne we wszystkich dziedzinach życia - od szkół po
uniwersytety.

Do niedawna, bowiem dzięki cyklowi filmów dokumentalnych Haralda Ei,
obnażających gender jako ideologię i pseudonaukę, rząd tego kraju wycofał
się z finansowania tego typu programów. Pierwszy z cyklu siedmiu filmów Ei
można już obejrzeć w sieci z polskimi napisami. A można przy tym nieźle się
ubawić!

Jako socjolog Eia miał warsztat naukowy, a jako celebryta - znał siłę
telewizji, wiedząc jak ją wykorzystać. Reżyser nagrał wszystkie teorie
oficjalnych przedstawicieli ideologii gender obecnych na urzędach i
uniwersytetach. Następnie odwiedził z kamerą najwybitniejszych na świecie
naukowców w Europie i Stanach Zjednoczonych, którzy zajmują się badaniem
wąskich tematów związanych z biologią, antropologią czy naukami medycznymi.

Jak to się dzieje, że mimo ustawowych regulacji zmierzających do
równouprawnienia płci i wprowadzających parytety, wciąż 90 proc.
pielęgniarek to kobiety, a 90 proc. zatrudnionych w firmach inżynierskich
to faceci? Genderyści upierali się, że to przez stereotypy i spełnianie
oczekiwań innych. Czyżby?

Ale dlaczego tak się dzieje? Genderyści twierdzą, że to, iż kobiety
wybierają kobiece zawody, a mężczyźni - męskie, to, uwaga, paradoks!
Dlaczego więc wśród kilkunastomiesięcznych dzieci z uszkodzonymi narządami
płciowymi, uniemożliwiającymi ich identyfikację w eksperymentach, zawsze
chłopcy wybierają do zabawy samochody, a dziewczynki lalki? Dlaczego
kilkuletni chłopcy robią to samo? Dlaczego kilkuletnie dziewczynki wiedzą,
że są dziewczynkami, a nie żyrafami? Zarówno dla empirycznie badającego
problem naukowca, jak i zdrowo myślącego człowieka odpowiedź może być tylko
jedna: bo mają to zakodowane w genach.

Genderyści, których zapoznano z osiągnięciami naukowymi wybitnych
profesorów z całego świata, mieli tylko jedno wytłumaczenie: to bardzo
słabe badania. Dlaczego? Tego nie potrafili uzasadnić.

A jakie argumenty naukowe mają wyznawcy gender? Odpowiedź też nie była
zaskoczeniem: ,,moje podstawy są nie tyle naukowe, co teoretyczne".
Genderyści przechodzą więc od zmieszania, przez ukazanie ignorancji, po
agresję i otwartą deklarację ideologiczną. Kłamstwo wychodzi na jaw.

Czym jest prawda? - pytał Poncjusz Piłat. Prawda to fakty. Naukowych faktów
brak jest w ideologii gender. Znamy ich natomiast w bród, jeśli chodzi o
efekty gender. W przypadku konsumpcji pornografii - czyli jednego z
ulubionych narzędzi genderystów - został naukowo uwodniony związek, że
pornografia jest jedną z przyczyn depresji, rozwoju dewiacyjnych zachowań
seksualnych, zwiększa problemy małżeńskie i upośledza życie seksualne.

Dzięki filmowi zamknięto Nordycki Instytut Gender Studies na Uniwersytecie
w Oslo i zatrzymano finansowanie z budżetu państwa innych tego typu
programów. Norwegowie przejrzeli na oczy i zdali sobie sprawę, że przez
lata byli oszukiwani przez ideologów."

http://nczas.com/publicystyka/ideologia-gender-czyli
-jak-lewactwo-gotuje-zabe/

13. Data: 2014-05-15 00:57:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2014 00:52:32 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> w Oslo i zatrzymano finansowanie z budżetu państwa innych tego typu
> programów. Norwegowie przejrzeli na oczy i zdali sobie sprawę, że przez

Polecam całość artykułu!

14. Data: 2014-05-15 00:59:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2014 00:57:48 +0200, Ikselka napisał(a):

nienawiści , która w klerykalnej polsce atakuje naukę czyli Gender

-jak-lewactwo-gotuje-zabe/

> Polecam całość artykułu!

Z komentarzy pod artykułem:

"Są ciekawe badania, skrzętnie pomijane przez "postępowców", badania
dokonane w najbardziej obiektywnych warunkach dla badań, jakie mogą być-
naturalna komuna, sztucznie wyhodowanych dzieci w żydowskich kibucach.

Eksperyment polegał na wyrugowaniu kompletnie z życia społeczności,
dodajmy, że zamkniętej więc nieczułej na wpływy z zewnątrz.
O ile w pierwszym pokoleniu, dziewczynki i chłopcy, kobiety i mężczyźni,
pod przymusem zaczęli zmieniać strukturę społeczną, role kobiece i męskie
to w drugim pokoleniu, samoistnie i naturalnie zaczęło wszystko wracać do
normy.
Kobiety wycofywały się z prac polowych itd a mężczyźni ze szkół, szpitali
itd.

Gender to narzędzie socjalistów służące rozbiciu tradycji która stoi na
przeszkodzie w całkowitej kontroli społeczeństwa.
Feministki są tylko pożytecznymi idiotkami."

15. Data: 2014-05-15 04:45:28

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Kogo interesuje oszołomstwo że ziemia nadal płaska, kopernika też tak kler atakował,
tylko że to było mniej szkodliwe, bo kogo obchodzi w życiu stan wyglądu ziemia, za to
gender dotyczy psychiki i sterotypów społecznych, a kler jak tu zaszkodzi to wasze
dzieci trzeba będzie leczyć lub będą miały zjebane życie, bo się nie odnajdą we
współczesnym świecie. Ludzie za to świadomi wolą psychologa argumenty.

http://www.lifestyle.newseria.pl/newsy/psycholog_dzi
eciecy,p211459005

16. Data: 2014-05-15 06:05:31

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Oczywiście że mogła śpiewać, bo to ma do siebie sztuka, że znajdzie swój wyraz w
systemie kontroli, właśnie w sztuce zamaskowany. Seksmisja tak samo zrobiła, to film
o komuniźmie i ewidtnie nabijają się z partii, a nie kobiet, kobiety zastąpiły partie
aby cenzura filmu nie wywaliła, a na dodatek film wogóle nie został obcięty, bo
cenzorzy byli chłopskiego pochodzenia, a oni z babami zawsze mają na pieńku. Tak więc
cenzor oglądał film o kobietach , a my oglądaliśmy o komuniźmie, bo sztuce nie da ust
zamknąc, więc Gender śpiewała o dzieciach wolnych , jak z innej planety, które migą
wybrać, a jak w systemie klerykalnego brata, który kontrolował aby od płodu miały
przypisane role społeczne.

17. Data: 2014-05-15 06:09:16

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Oczywiście że mogła śpiewać, bo to ma do siebie sztuka, że znajdzie swój wyraz w
systemie kontroli, właśnie w sztuce zamaskowany.
Seksmisja tak samo zrobiła, to film o komuniźmie i ewidentnie nabijają się z partii,
[...]
oglądaliśmy o komuniźmie, bo sztuce nie da ust zamknąć, więc Gender śpiewała o
dzieciach wolnych , jak z innej planety, które mogą wybrać, a nie jak w systemie
klerykalnego brata, który kontrolował aby od płodu miały przypisane role społeczne.

18. Data: 2014-05-15 06:17:02

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Przecież sama widzisz że bestie , sługusy systemu wypezły z kanałów z oczami pustymi,
z ryjami wykręconymi że aż trawa się z przerażenia pochylała , a z głośników
propagandy, sączy się żmijowaty syk. Nawet na tym wątku.

19. Data: 2014-05-15 07:12:37

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Może w całości lepiej zrozumiesz, troche poprawione:

Wielki imperator.
Mamy rok nieokreślony, dzieje się to w jakimś czasie, rządzi ludźmi system
totalitarny a jego głowa to wielki imperator. Ludzie mają przypisane zawody od
urodzenia, zajdzie ktoś w ciąże i na badanich prenatalnych jest płodowi przypisywana
rola społeczna.
Program roli płodów jest rozpisany:
Dziewczynka dom, kuchnia, dzieci, chłopiec nauka/ odpowiednia nauka dobra dla
systemu/ i polowanie na dobra materialne.
Jeszcze jako płód dziewczynka ma napis na czole kodowany, bo to będzie jej imie a
jednocześnie, czym się będzie zajmowała, jak naprzykład- Kuchenka, a chłopiec
Spawacz.  Wielki Imperator twierdzi że tak już zostali zaprogramowani przez siły
wielkie.
Te dzieci się urodzą i dziewczynka zacznie chodzić do przedszkola z napisem kuchenka,
jest kierowana do odpowiedniej sali z kuchenkami. Nikt tu nie pyta dziecka, a może
lubisz przestrzeń, widziałaś samoloty, ciekawi to ciebie, chciałabyś wybrać co chcesz
robić.?
 Za to jest kontrolna zawsze zła i mówi do Kuchenki: Kuchenka nie tak się trzyma
garnek, chcesz aby wielki imperator nie był zadowolony, a wiesz co czeka rodziców,
Fader spawacza, jak taka będziesz i Mamusie praczkę co spotka, jak nie zaspokoisz
oczekiwań Kuchenko wielkiego imperatora który zawsze patrzy... Przerażona kuchenka
klęczy i przeprasza kontrolną, za złe trzymanie garnka, placze, przyznaje że jest
winna ale się poprawi.
Ojciec spawacz kocha syna spawacza, ale wielki imperator umieścił obok syna matkę
praczkę, on nie może go kochać bo to jest miejsce kobiety, zapomina powali co to
przytulanie, czułe spojrzenie, nie może okazać miłości i być z synem, bo to nie jego
miejsce, nie jego rola przypisana przez rząd imperatora. A rząd mówi że tego spawacze
nie posiadają i czasem ściska poduszkę nasz ojciec spawacz, aby wiedzieć że jeszcze
potrafi przytulać, ma nadzieje że kiedyś wielki imperator upadnie i przytuli syna....

Ale gdzieś na tle tego ponurego systemu pojawiła się dama, wołano na nią Gender. Jak
kuchenka i jej brat spawacz wracali do domu, gender na ławce w parku śpiewała
piosenkę, o dzieciach które mogą wybrać co chcą robić, dzieci z dziwnego świata,
które rodziły się bez stępli na czołach , bez profilu, dzieci wolne, nie spełniające
oczekiwań wielkiego imperatora . Kuchenka i spawacz byli zaskoczeni że są dzieci co
mogą wybrać kim chcą być i co robić, przecież wielki rząd umysłów twierdzi że każdy
ma przeznaczoną role, zdziwione wróciły do domu. W tym samym czasie ogłoszono stan
wojenny, bo agenci imperatora już wiedzieli. Z kanałów wypezły bestie o nazwie
buractwo, każdy z pustymi oczami i z ryjem tak wykrzywionym, że nawet trawa się
pochylała z przerażenia. Jak psy rozeszły się po mieście szukając najmniejszych
odchyłów od nakazów wielkiego imperatora. Z głośników lał się żmijowaty syk
partyjnych propagandzistów, iż poszukuje się choroby, upadłej zarazy, deprawującej o
nazwie Gender....

20. Data: 2014-05-15 11:09:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście że mogła śpiewać,
Oczywiście, że nie mogła, w komunie siedziało się i za dowcipy.

> Seksmisja tak samo zrobiła, to film o komuniźmie i ewidtnie nabijają się z
> partii, a nie kobiet,
Nie zrozumiałeś seksmisji . Ona nie nabija się z parti, tylko z
totalitaryzmu, i nie z kobiet tu się zgadzam, a z mężczyzn.
To wspułczesna seksmisja powinna się nabijać z parti politycznyh.

>Tak więc cenzor oglądał film o kobietach , a my oglądaliśmy o komuniźmie,
NIE, cenzor też oglądał film o komunie, tylko był tak inteligentny, że to
celowo pszepiścił.
Zauważ, że za komuny wiele elementuw kultury pokazawało więcej niż w
kapitalizmie (obecnym). Była np. czynna polska Panorama Racławicka, a teraz
jest w kratkę czynna, były i inne filmy o jawności :"Ucieczka z kina
Wolność", "KingSajz".
Tylko ty nie widzisz, że teraz cenzura jest WIĘKSZA, tylko na innym poziomie
= w innym miejscu.

>bo sztuce nie da ust zamknąc,
Da się...

Ja bym do filmu seksmisja II dodała właśnie nabijanie się z parti
politycznych, podzielniki ciepła, pracę do 100 lat, zmianę pracy nie
żadziejniż raz na 2 lata....
I obowiązkowe malowanie buzi na czarno, zamiast podpisywania listy, by było
wiadomo kto jest kto.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Wsióry i narodowcy czyli wsióry
Mniej kleru więcej rozumu
Wulgarne napisy
Wulgarne napisy