Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi

1. Data: 2013-03-07 08:25:12

Temat: Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

globciu,

seksualnosc - obsesyjnie powtarzasz temat od paru lat, setki postów...
Seksualnosc innych w twoich postach przedstawiasz jako pieklo.
Ok.

Ale są pytania bez odpowiedzi:
Dlaczego gdy opisujesz seksualnosc, pokazujesz ja w najgorszych barwach?
Jaka jest twoja wlasna seksualnosc?
Dlaczego ciagle uniszkasz odpowiedzi na to proste pytanie?
Miales kiedys dziewczyne?

Druch

2. Data: 2013-03-07 17:16:14

Temat: Re: Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 09:25, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:
> [...]
> Jaka jest twoja wlasna seksualnosc?
> Dlaczego ciagle uniszkasz odpowiedzi na to proste pytanie?

No jak takie wnioski wyciągasz to powodzenia.

3. Data: 2013-03-07 19:01:08

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 18:16, outside <s...@g...com> wrote:

> No jak takie wnioski wyciągasz to powodzenia.

Coś ci się ostro merda w tym wynaturzonym łbie, bo glob nie jest
księdzem ani parafialami przykościelnymi z zaburzeniami seksualnymi ,
bo seks jest u takich wypierany. Nie ten kierunek hujku, zefirek ci za
kilka razy za dużo zawiał.

4. Data: 2013-03-08 10:05:13

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 marca 2013 20:01:08 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 7 Mar, 18:16, outside <s...@g...com> wrote:

Globek,
dlaczego reagujesz tak nerwowo na pytanie o wlasna seksualnosc?
Histeryzujesz, plujesz na innych.

Pytanie o wlasna seksualnosc,
czy miales kiedylwiek dziewczyne, chlopaka,
czy to sprawia tobie jakis ogromny problem?

Druch

5. Data: 2013-03-08 11:27:36

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 11:05, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
>
> Pytanie o wlasna seksualnosc,
> czy miales kiedylwiek dziewczyne, chlopaka,
> czy to sprawia tobie jakis ogromny problem?

Czy ktoś temu choremu śmieciowi ze wsi wytłumaczy że zachamowania to
może szukać u kleru i że jego agresja jest wynikiem takiego
szkodliwego klerykowania umysłu?

6. Data: 2013-03-08 12:09:53

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 12:27:36 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 11:05, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Czy ktoś temu choremu śmieciowi ze wsi wytłumaczy że zachamowania to

Czesto atakujac nie uzywasz slów ze jestem "ze wsi",
co - mam wrazenie - ma dodac mocy do twoje agresji...

Skad pochodzisz, z duzego miasta, miasteczka czy moze wsi?
Dlaczego tak bardzo sie denerwujesz gdy zadaję pytanie o seksualnosc?

Druch
P.S.
Stop z agresją na grupie!

7. Data: 2013-03-08 12:26:47

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:09, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
>
> Skad pochodzisz, z duzego miasta, miasteczka czy moze wsi?
> Dlaczego tak bardzo sie denerwujesz gdy zadaję pytanie o seksualnosc?

Wiocha jako synonim prymitywizmu, co cały czas pokazujesz, non stop
agresja, obłuda, fałsz, cwaniaczek próżny co myśli że patologia to
cnota i inni są tak głupi , iż nawet że ktoś ma kołek w oku się wmówi
chociaż nic w oku nie ma. Takie obrzydlistwo to hodowla wiochy, dupsko
skrajnie próżne, bez krytycznego myślenia, bo szkoła to twój wróg, to
tobie się wydaje że tego nie widać.

8. Data: 2013-03-08 12:31:33

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 13:26:47 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 13:09, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

Nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie. Dlaczego?
Jestes ze wsi? Ja jestem z miasta.

Co z ta seksualnoscia? Dasz rade odopowiedziec?
Miales dziewczyne lub chlopaka?

Druch

9. Data: 2013-03-08 12:56:18

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:31, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie. Dlaczego?
> Jestes ze wsi? Ja jestem z miasta.
>
> Co z ta seksualnoscia? Dasz rade odopowiedziec?
> Miales dziewczyne lub chlopaka?
>
> Druch

Wrzuciłeś temat że nastolatki gwałcą w szkole i to jest brak edukacji
seksualnej i ty zachowujesz się podobnie.
On myśli że gadali o seksie ,ona została zgwałcona, też nie rozumie
że przekroczył granice, tak jak ty nie rozymiesz, bo edukacja
seksualna cywilizuje seks i tym samym nie napada się osób seksualnie
jak zrobiły te nastolatki czy robisz ty.
Dlatego edukacja powoduje mniej gwałtów i molestowań bo dzieci
wiedzą jaka jest granica intymności.
Brak edukacji to chodzące zdziczałe duchy, co z buciorami naruszają
granice i myślą że wszystko jest wporządku, na sobie pokazujesz jak
bardzo nie jest. Zaczepiając tak kogoś otrzymasz miano zaślinionego
zboczeńca.

10. Data: 2013-03-08 13:01:42

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 13:56:18 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 13:31, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

Chcesz mi powiedziec ze odpowiedz na proste pytanie o wlasna seksualnosc to dla
ciebie przekroczenie granicy tabu?
W takim razie - jestes wyzwolony czy odwrotnie - odpowiedz na proste pytanie - czy
miales dziewczyne - sprawiaja tobie ogromna trudnosc, powoduja wrazenie ze "ktos
wchodzi w buciorami" itp.

To o twojej seksualnosci mozna porozmawiac czy nalezy zrobic z tego TABU?
Bo raz mowisz tak a raz siak. Idziesz w prawo i lewo rownoczesnie :)

Jak jest?

Druch

Demony ich gwałcą.
Bicie
Ponawiam pytanie do globa (nemezis/outside)
Rosja nie zwróci tupolewa
Patrzcie ilu zboczeńców