Sen

11. Data: 2001-10-08 11:34:39

Temat: Re: Sen
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Oct 2001, Krystyna wrote:

> Roślinożerstwo w świecie dzikich zwierząt ukierunkowuje ich układ
> wegetatywny na nocne czuwanie, by nie stać się ofiarą mięsożernych.

ale on nie pisze, ze jest wegetarianinem. Ja tez - bywa - mam
tego typu klopoty a moja ulubiona potrawa jest rosl+kura

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

12. Data: 2001-10-08 11:58:46

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
> [...]

ale on nie pisze, ze jest wegetarianinem. Ja tez - bywa - mam
tego typu klopoty a moja ulubiona potrawa jest rosl+kura

Toteż ja tego nie napisałam. Dałam jedynie skrajny przykład jeszcze widoczny
(póki istnieje) świata dziko (samodzielnie się żywiących) zwierząt i
korelacji między rodzajem pożywienia , a specyfiką zachowań tak odżywianego
organizmu. I wśród wegetarian mogą być tacy, co nie cierpią na bezsenność.
Chodzi jednak o zasadę, która zawarta jest właśnie w zalecanej powszechnie
piramidzie żywieniowej, nie jest ona zgodna z wege, ale jej postawą, (tak
jak napisałam) są węglowodany, jako
ź r ó d ł o energii dla organizmu i taką proporcję (składników białka,
tłuszczu i węglowodanów) organizm tak właśnie traktuje, a to nie jest
najlepsze dla zdrowia ludzkiego.

Krystyna

13. Data: 2001-10-09 10:16:22

Od: "ftdp" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za objaśnienie i linki...Jutro sobie "wejdę" na te strony

i jakie wrażenia // potrzebujesz "ulepszczacza" do programu?

14. Data: 2001-10-09 11:02:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ftdp napisał(a):

> i jakie wrażenia // potrzebujesz "ulepszczacza" do programu?

Sorry, jeszcze tam nie zajrzałam, bo mnie sen zmorzył...Ale może później....

Pozdrawiam, Kaja
--
*Pragnienie jest ojcem myśli*

15. Data: 2001-10-16 17:49:12

Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

moze to depresja....ja za to ciagle chcialam w tym stanie spac...i po 10
godzinach snu ciagle bylam niewyspana...
ale jest grupa osob, ktora z czasie depresji cierpi na bezsennosc.
polecam lek o nazwie "hydroxyzinum"
wieczorem łyżka stołowa. ja spie po nim jak niemowlak.

powodzenia

pa

16. Data: 2001-10-17 00:12:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ali napisał(a):

> [...]
> polecam lek o nazwie "hydroxyzinum"
> wieczorem łyżka stołowa. ja spie po nim jak niemowlak.

Ale do roboty pewnie nie musisz iść ;-)

Ja bym po takiej końskiej dawce spała chyba ze 4 dni...Wystarczy, że kiedyś,
jak miałam alergię po antybiotykach, po małej płaskiej łyżeczce hydroxiziny
nie mogłam rano wstać z łóżka, bo spałam jak zabita.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Pragnienie jest ojcem myśli*

Keratyna--zrodlo wystepowania
Białe plamki na paznokciach--czego brak?
witam
tlen
przeciwciala odpornosciowe