Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Sens paradoksu Achillesa i Żółwia Re: Sens paradoksu Achillesa i Żółwia

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Sens paradoksu Achillesa i Żółwia

« poprzedni post
Data: 2010-09-05 06:32:09
Temat: Re: Sens paradoksu Achillesa i Żółwia
Od: "Robakks" <R...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

"Robakks" <R...@g...pl>
news:i5oada$8t4$1@inews.gazeta.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>
> news:i5nfv3$3hm$1@inews.gazeta.pl...
>> "Robakks" <R...@g...pl>
>> news:i5lrud$p6i$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> Na forum matematyka.pl tamtejsze trollostwo najpierw zablokowało
>>> dobrze zapowiadający się wątek, a następnie wywaliło do kosza wątek
>>> który był kontynuacją zablokowanego.
>>> Piszę powyższe aby pokazać mechanizm jak to działa, że głupota
>>> (tu alefia urojeniowa) zalewa świat. Tak działa "prawo Kopernika"
>>> Wystarczy dać idiocie brzytwę, a będzie nią ciął. :-)
>>>
>>> Usunięty tekst:
>>> Wątek Paradoks Achillesa i żółwia został zamknięty, bowiem jak
>>> ocenił administrator:
>>> "bo dawno już zatracił swój sens..."
>>> Stało się to za przyczyną bełkotu nie na temat.
>>> Wracam więc do zatraconego sensu i zadaję konkretne pytanie:
>>> "Achilles dogonił żółwia. Czy ostatni krok miał długość ds?"
>>> Odpowiedzi proszę udzielać wyłącznie na zadane pytanie.
>>> Dotyczy to wszystkich zabierających głos w tym wątku.
>>> Trollesio. :)
>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>> ~>°<~
>>> miłośnik mądrości
>>> źródło: http://matematyka.pl/207242.htm
>
>> Wycieczki na niematematyczne forum o nazwie matematyka.pl ciąg
>> dalszy.
>>
>> [quote="Robakks"]
>> Pytanie:
>> "Achilles dogonił żółwia. Czy ostatni krok miał długość ds?"
>> - to konkretna zagadka zawierająca SENS = początek i koniec ruchu.[/quote]
>>
>> [quote="rozmówca"]
>> Na początek poprzeklejam pewne własne kwestie (acz postaram sie o dokonanie
sensownych skrótów)
>> podejmowane do czasu zamknięcia tematu (posiłkując się również wypowiedziami Pana
Edwarda
>> Robaka). [b]Proszę aby Pan ściśle ustosunkował sie do podjętych przeze mnie
kwestii:[/b][/quote]
>>
>> [quote="CENZURA"]Zatem zgodnie z wolą autora proszę pisać tutaj na temat. [/quote]
>>
>> Autor poprzeklejał własne kwestie, a ja poprzeklejałem własną kwestię, bez której
ścisłe
>> ustosunkowanie się do podjętych przez autora kwestii jest niemożliwe.
>> Innymi słowy:
>> Nie jest możliwe ścisłe wyjaśnienie zgłoszonych przez autora kwestii bez wiedzy na
temat
>> zainicjowania ruchu przez Achillesa, bez wyjaśnienia co to jest ciągłość ruchu i
jego
>> geometryczne odwzorowanie, a więc bez wyjaśnienia SENSU zmiany bezruch -> ruch, a
więc sensu
>> wyrzuconego do kosza tego forum.
>> Jeśli na tym forum nie wolno dyskutować o podstawach matematyki, ani w działach
specjalizowanych,
>> ani w Hyde Parku - to proszę to wyraźnie zasygnalizować np. usuwając ten post, a
mnie dając BANA.
>> Jeśli wolno na tym forum dyskutować o podstawach matematyki, to proszę się nie
wtrącać i pozwolić
>> matematyce by mówiła głosem matematyki, a nie głosem fałszywie rozumianych
niematematycznych
>> regulaminów.
>> Czy jasno się wyraziłem?
>> Idea Hyde Parku to idea wolności słowa. Proszę zademonstrować na czym ta wolność
polega na forum
>> matematyka.pl.
>> Edward Robak* z Nowej Huty
>> ~>°<~
>> miłośnik mądrości
>> źródło: http://matematyka.pl/post768293.htm#p768293
>
>
> Epilog:
> Zostałeś na zawsze wyrzucony z tego Forum
> Skontaktuj się z administratorem w celu uzyskania dalszych informacji.
> Powód: Trolling
> Zbanowano Twój login.
> CENZOR: luka52
>
> A oto tekst który spienił cenzora:
>
> miki999 napisał(a):
>> Robakks napisał(a):
>>
>>> Krzywa Peano.
>>
>> O nie, kolejne pojęcie, którego wiedza opiera się na haśle z Wikipedii i nie ma
nic wspólnego z
>> tym zagadnieniem.
>
> Nie będę karmił trolla.
>
>
> rozmówca 1 napisał(a):
>> Do tej pory nie wiedziałem czym jest krzywa Peano, ... nie umiem odpowiedzieć na
pytanie
>> dotyczące jej długości ... pewnie ma nieskończoną długość ... Jest ona ciągła, ale
nie w sensie
>> mazania pisakiem po kartce [...]
>
> Krzywa Peano wypełniająca kwadrat i krzywa Hilberta wypełniająca płaszczyznę są
liniami ciągłymi w
> dosłownym znaczeniu "mazania pisakiem po kartce". Nie istnieje punkt w kwadracie,
który nie
> leżałby na krzywej Peano i jest ona skończona w sensie metrycznym, bowiem dokładnie
tak jak zwykłe
> wycinki prostej - posiada początek i koniec. Połowa krzywej Peano zajmuje
powierzchnię połowy
> kwadrata.
> Oczekujesz formalizmów, więc Ci podam. Wygodnym i łatwym sposobem zapisu długości
krzywej Peano
> jest podanie pola powierzchni, którą ta krzywa wypełnia np. krzywa Peano
wypełniająca kwadrat o
> boku równym 2 cm, ma długość 4 [cm^2] jest więc 4-ro krotnie dłuższa od krzywej o
długości 1
> [cm^2].
>
>
> Rozmówca 2 napisał(a):
>> Robakks napisał(a):
>>
>> Panie Edwardzie dlaczego Pan nie odpowiada na MOJE kwestie?
>
> Goedel w oparciu o "aksjomatykę" liczb naturalnych ogłosił twierdzenia o
niezupełności i
> niesprzeczności, które wykazują, że przy tej "aksjomatyce" nie da się wykazać
FAŁSZU jakiegoś
> zdania, bowiem zarówno prawda jak i fałsz są z tą "aksjomatyką" zgodne.
> W tych okolicznościach cokolwiek odpowiem będzie i prawdą i nieprawdą jednocześnie
- nie ma więc
> sensu bym cokolwiek odpowiadał dopóki nie zostanie ustalona nowa aksjomatyka w
której ten parados
> nie zachodzi, stąd mój nacisk na rozumienie co tak naprawdę się dzieje w momencie
startu
> Achillesa,
> bowiem z tego można wyprowadzić aksjomatykę nie tworzącą paradoksów.
> Dopiero wówczas odpowiedzi na Twoje pytania nabiorą matematycznego sensu.
>
>
>>> aby okrąg punktem styku mógł osiągnąć punkt Pi, to najpierw musi opuścić punkt
zaznaczony jako
>>> punkt 0.
>>
>> Każdy taki ruch wymaga wprowadzenia aspektu czasu.
>
> Ten aspekt czasu wprowadził do matematyki Newton ustalając chwilę czasową dt i
ciągłość czasu.
> Po każdej chwili czasowej dt jest jej następnik, a pomiędzy nimi nie ma przerw
czasowych.
> Jeśli Achilles w chwili czasowej dt pokonuje pierwszą drogę ds, to w ostatnim kroku
pokonuje także
> drogę ds jeśli porusza się ze stałą prędkością.
> Analogia pomiędzy ds, a bokiem kwadrata w krzywej Peano jest przejrzysta.
> źródło: http://matematyka.pl/post768467.htm#p768467
>
> Wniosek:
> Matematyka jest chora za sprawą chorych CENZORÓW.


[quote name='Ereinion' date='04.09.2010 - 20:52']
Niezależnie ile jest kwadratów... [/quote]
Kwadraty w granicy są zbiorem o mocy [TeX]Alef0[/TeX]

komentarz
Post w oryginale wygląda tak:
Strona główna Forum > Matematyka wczoraj i dziś > Dyskusje o matematyce > Zagwozdka
z długością
drogi [url="http://matematyka.pl/207180.htm"]http://matema
tyka.pl/207180.htm[/url] i padły 2
odpowiedzi:
1) nieskończoność potrafi być zdradliwa;
2) przy tym przejściu granicznym długość nie jest zachowana;
Ale to nie są odpowiedzi na pytanie z posta otwierającego: "Gdzie się pomyliłem?"
Odpowiedź nie jest znana na gruncie "Matematyka wczoraj i dziś", a więc odpowiedź
dotyczy matematyki
jutra, czyli sugerowanego powyżej działu [b]Matematyka nieznana[/b].
. . .
Nie będę w tym miejscu prezentował tej odpowiedzi, bowiem nie byłbym w zgodzie z
tematem wątku:
"Trolle i inne tego typu szkodliwe robactwo".
Słowo troll nie jest wyrazem pochodzenia polskiego, a w oryginalnym znaczeniu to
osobnik złośliwie
działający na szkodę innych, tak jak w cytowanej definicji - antyspołeczne
zachowanie. Społeczeństwo
zadaje pytania i chce znać odpowiedzi. Ja udzielam odpowiedzi na pytania i wyjaśniam
wątpliwości.
Trolle tacy jak [color="#FF8C00"]luka52[/color] usuwają moje odpowiedzi, wyzywają
mnie od trolli i
dożywotnio banują.
Ja działam prospołecznie i podpisuję się personaliami.
Trolle działają antyspołecznie i wstydzą się podpisać imieniem i nazwiskiem.
Uwaga:
Ten sam mechanizm działa we wszystkich miejscach internetowych spotkań w których
trolle mają
możliwość i narzędzia moderowania i cenzurowania informacji, a tam gdzie nie mają
usiłują takie
narzędzia zdobyć (np. pl.sci.matematyka). Rzecz jest o zasięgu ogólnoświatowym i ma
podłoże
psychologiczno - polityczne, a trolle są narzędziami.
powtarzam bo to ważne:
trolle działają antyspołecznie blokując prospołeczne informacje i projektując
personalne kłamliwe
pomówienia - sami pozostając na ogół anonimowi.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości
PS. Ta wypowiedź jest kopiowana na niemoderowany (jeszcze) Usenet.
źródło:
http://matma4u.pl/blog/15/entry-41-trolle-i-inne-teg
o-typu-szkodliwe-robactwo/

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem