Sephora

1. Data: 2004-07-21 20:46:41

Temat: Sephora
Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkrótce wybieram się do Sephory, ale niestety będzie to
wizyta jednorazowa, więc żeby nie zmarnować spędzonego
tam czasu postanowiłam zasięgnąć Waszej rady.
Oto moje pytania:
Jakie kremy na cellulit, rozstępy i wyszczuplanie można tam
znaleźć? Chodzi mi głównie o coś, czego nie dostanę w innych
sklepach, np. w "Rossmanie". Może być również coś z wyższej
półki.
Ogólnie - na jakie dostępne tam kosmetyki warto zwrócić uwagę?
Zanim dokonam zakupów chciałabym sobie zrobić małe rozeznanie
w internecie. Niestety polska strona Sephory udziela bardzo
niewiele informacji na temat dostępnych tam kosmetyków.
Z góry dziękuję za rady,

--
Ola

1. Data: 2004-07-21 21:24:48

Temat: Re: Sephora
Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ola
>
> Po co marnowac kasę na te rzeczy???? Ja będąc w ciąży używałam kosmetyków
za 200 zł. i nic nie dały. Mam rozstępy i cellutit i bede miała. (chyba że
zrobie sobie operację). Lepiej kupować tanie, mniej kasy się wyda! Gdyby
byłby super środek na rozstępy czy cellulit, to wszystkie kobiety miałyby
idealne ciała. Tak samo jest np. z kremami do twarzy, tyle ich
wyprodukowano i co jakoś kobietom zmarszczki nie znikają!!! Moje koleżanki
też uzywały tych bardzo drogich kosmetyków i wszystkie (czy te chude czy te
tęższe) maja i rozstępy i cellulit.Z tym cellulitem to da się jeszcze coś
zrobic np. mieć idealnie dobraną dietę, ćwiczyć i pić dużo wody
niegazowanej. Mogę Ci podać podobno bardzo skuteczne kosmetyki na rozstępy i
cellulit - Mustella, to francuska firma. Można kupić w Galerii Pomorskiej w
aptece! Fakt, że większość kosmetyków to produkty dla kobiet w ciąży, ale
podobno są bardziej skuteczne dla dziewczyn, które nie są w ciąży!!!

Ania

1. Data: 2004-07-21 21:26:40

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raafi wrote:
> [...]
> aptece! Fakt, że większość kosmetyków to produkty dla kobiet w ciąży, ale
> podobno są bardziej skuteczne dla dziewczyn, które nie są w ciąży!!!

Lea, to Ty ?;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-21 21:33:39

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-21 23:24:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Raafi* skreślił te oto słowa:

> Po co marnowac kasę na te rzeczy????

Ładne pytanieretoryczne ;D

> Ja będąc w ciąży używałam kosmetyków
> za 200 zł. i nic nie dały.

Przykro :[

> Mam rozstępy i cellutit i bede miała. (chyba że
> zrobie sobie operację).

Sama wiesz najlepiej :)

> Lepiej kupować tanie, mniej kasy się wyda!

Po co marnować kase na te rzeczy, skoro i tak nie działa?
:P

> Gdyby
> byłby super środek na rozstępy czy cellulit, to wszystkie kobiety miałyby
> idealne ciała.

Taaaa, a słyszałas ze nie ma kosmetykow idealnych, sa tylko idealnie
dobrane? ;)

> Tak samo jest np. z kremami do twarzy, tyle ich
> wyprodukowano i co jakoś kobietom zmarszczki nie znikają!!!

Serio nie znikają? No co Ty nie powiesz ;]

> Moje koleżanki
> też uzywały tych bardzo drogich kosmetyków i wszystkie (czy te chude czy te
> tęższe) maja i rozstępy i cellulit.

Pechowe te kolezanki, bo są kobiety, które nawet po ciązy nie maja
rozstepów :]

> Z tym cellulitem to da się jeszcze coś
> zrobic np. mieć idealnie dobraną dietę, ćwiczyć i pić dużo wody
> niegazowanej.

No to się da czy nie da? To bedziesz miala cellulit zawsze, bo nie da sie z
nim nic zrobic czy dlatego, ze nic nie robisz zeby sie go pozbyc? ;]

> Mogę Ci podać podobno bardzo skuteczne kosmetyki na rozstępy i
> cellulit - Mustella,

Eeee, przeciez nie ma skutecznych kosmetykow na cellulit :P

> to francuska firma. Można kupić w Galerii Pomorskiej w
> aptece!

Ojejku, a w Poznaniu nie ma Galerii Pomorskiej... i co ja teraz zrobie :(

> Fakt, że większość kosmetyków to produkty dla kobiet w ciąży, ale
> podobno są bardziej skuteczne dla dziewczyn, które nie są w ciąży!!!

A to dlaczego?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-21 21:33:44

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> nie, to młoda matka, siedząca w branży wizażystek, przekonana, że
> wizażystki generalnie nie umieją zrobić tak dobrego makijażu jak Ty
> sama. od poprzedniej wizyty nauczyła się, że odpisujemy pod cytatem,
> ale już niewłażenie w znak cytowania to kolejna lekcja, którą teraz
> spróbuje przejść. wrzucę spoilera i napiszę, że zajmie jej to jakieś
> pięć do siedmiu postów i pięć do siedmiu setek znaków przestankowych.

U, pardonsik, zasugerowalam sie nadmiarem wykrzyknikow ;-)

T.

1. Data: 2004-07-21 21:33:50

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 23:26:40 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in

an.

1. Data: 2004-07-21 21:34:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-21 23:26:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> Lea, to Ty ?;-)

Jestes okrutna ;]
Ale to nie ona, Lea nie ma słowotoku :P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-21 21:35:17

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Dnia 2004-07-21 23:26:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> Jestes okrutna ;]
> Ale to nie ona, Lea nie ma słowotoku :P

Oj zaraz tam [c Zuzanka], lea roznych rzeczy nie ma.. ;-), zasugerowaly
mnie te wykrzykniki po prostu, przez lzy smiechu czasem slabo widac ;-))

T.

1. Data: 2004-07-21 21:37:25

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-21 23:35:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> Oj zaraz tam [c Zuzanka], lea roznych rzeczy nie ma.. ;-),

Ale ma paznokcie, długie paznokcie ;P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-21 21:37:49

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Ale ma paznokcie, długie paznokcie ;P

Z ta swiadomoscia odturlam sie wsrod lez na drugi brzeg grupy ;-))

T.

--

avon
biust