Sephora Brown- woda

1. Data: 2004-09-25 16:41:25

Temat: Sephora Brown- woda
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Ostatnio cały czas słyszę że to świetny zapach na jesień, taki
swetrowo-szalikowy, a jak z trwałoscią ( może ktoś ma?).

Hanuś

1. Data: 2004-09-25 17:35:48

Temat: Re: Sephora Brown- woda
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-25 18:41, Użytkownik Hanuś napisał:

> Witajcie,
> Ostatnio cały czas słyszę że to świetny zapach na jesień, taki
> swetrowo-szalikowy, a jak z trwałoscią ( może ktoś ma?).

wlasnie o nim czytam, b taki "moj zapach". Jezcze go nie malam a na
wizazu jest tylko jedna recezja pchlebna i trwalosci wyraza i dobrze:
http://tinyurl.com/5wquf

chyba jutro na pociesznie pojade sprawdzic ;

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-25 17:56:36

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-25 19:35, Tako rzecze Nick(i) :

> chyba jutro na pociesznie pojade sprawdzic ;

ja chyba tez, ale obawiam sie ze moje konto nie wytrzyma kolejnego
pocieszania :)

pozdrawiam
Nea - smutas :(

1. Data: 2004-09-25 18:23:14

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-25 19:56, Użytkownik Nea napisał:

> ja chyba tez, ale obawiam sie ze moje konto nie wytrzyma kolejnego
> pocieszania :)

no narazie myslalam o spsikaniu i sie sprawdzeniu na sobie jak pachnie i
jak sie trzyma :)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-25 19:17:47

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-25 20:23, Tako rzecze Nick(i) :

> no narazie myslalam o spsikaniu i sie sprawdzeniu na sobie jak pachnie i
> jak sie trzyma :)

znam to, zawsze zaczynam od tej niewinnej czynnosci a potem.... :) ale
moze sie zdazyc na szczescie (dla stanu konta oczywiscie) ze zapach sie
nie spodoba:)

pozdrawiam
Nea - smutas:(

1. Data: 2004-09-25 19:30:40

Od: "Veea" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie smutkuj...poproś o sporządzenie próbki, w każdej seforze Ci to zrobią:)
pocieszysz sie dłuzej i zastanowisz dlużej:))pare ml rozkoszy
Veea -pachnę tym White, nie Brown...poezja jak narazie, bo szybkosie nudze:)
moze czas na wiernośc?:)

1. Data: 2004-09-26 07:26:46

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

całkiem trwały zapach- na mnie trzyma się cały dzień

1. Data: 2004-09-26 10:26:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Sep 2004 18:41:25 +0200, Hanuś <k...@g...pl> wrote:
: Witajcie,
: Ostatnio cały czas słyszę że to świetny zapach na jesień, taki
: swetrowo-szalikowy, a jak z trwałoscią ( może ktoś ma?).

nie mam, ale testowalam - zapach bardzo smakowity, ale na mnie
slabo sie trzymal.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

J'epill - depilator mechaniczny - co to???
Gdzie w Warszawie na aerobik ??
gdzie dobry fryzjier????
krakow
[allegro] pytanie do specjalistek o oryginalnosc tonikow i wogole o toniki ;)