Sephora - Douglas 1:0

1. Data: 2003-02-13 10:09:40

Temat: Sephora - Douglas 1:0
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam przedwczoraj w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Z gorącym zamiarem
kupna porządnego podkładu matującego.
O ile w Sephorze panie ekspedientki skakały wokół mnie, jakbym co najmniej miała
na czole napisane "złota Visa", o tyle w Douglasie zrobiło mi się nieswojo... Na
moje pytanie o podkład do cieni Art Deco, pani przewróciła oczami i łaskawie
przyturlała mi pierwsze z brzegu opakowanie. Które, jak się w domu okazało,
miało złamaną "plombę" i zawartość maźniętą palcem jakiejś dociekliwej
klientki... Ale nic to. Odpuściłam sobie oglądanie oferty Douglasa i podreptałam
do kasy. A tam druga skwaszona pani z ciężkim westchnieniem wzięła od mnie
pieniądze i omdlewającym ruchem, bez słowa, wręczyła mi resztę oraz torebkę z
zakupem. Ożywiła się dopiero na widok czekoladowego pana mówiącego w
pidgin-english, który chciał jakiś "mejkup".
No cóż, zniesmaczona wróciłam do Sephory i tam kupiłam to co chciałam.
Kupiłam:
- podkład matujący Cliniq (108 zł) - rewelacja, od razu przetestowałam go w
warunkach ekstremalnych (cała noc poza domem[*]) - nareszcie mam podkład, który
_naprawdę_ matuje!
- bazę matującą Chanel (160 zł) - nakłada się toto albo pod podkład, albo na już
zrobiony makijaż, w ciągu dnia, żeby go odświeżyć - hmm, tylko przy tym Cliniqu
nie miałam czego odświeżać :)
No i dostałam komplet próbek "Trzech kroków" Cliniqa.

Ale jestem zadowolona :)
--
Pozdr

zula

[*] warunki ekstremalne polegały na tym, że całą noc czekałam w stajni na
źrebaka :) ale się nie pojawił, za to kosmetyki się sprawdziły, że hoho.

1. Data: 2003-02-13 10:33:15

Temat: Re: Sephora - Douglas 1:0
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka <z...@g...pl> wrote:
> [...]
> warunkach ekstremalnych (cała noc poza domem[*]) - nareszcie mam podkład, który

A jaki to dokladnie Clinique? Jak sie nazywa ten podklad?

megi

1. Data: 2003-02-13 10:36:35

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Malgorzata Lesner " wrote:

> A jaki to dokladnie Clinique? Jak sie nazywa ten podklad?

MOge sie załozyc, ze "Superfit makeup" :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-13 10:40:08

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:

> MOge sie załozyc, ze "Superfit makeup" :)

No to przegrałaś, bo to jest "Stay True" :) Oil-free formula.
Ogólnie rzecz biorąc, chciałam kupić Clarinsa, ale nie było mojego super-bladego
koloru. Clarins ma również bardzo fajną bazę matującą Matt-Express, ale jej też
nie było... Chociaż ogólnie oferta Clarinsa w Sephorze jest dość duża.

--
Pozdr

zula

1. Data: 2003-02-13 10:45:26

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" zuleyka " wrote:

> No to przegrałaś, bo to jest "Stay True" :) Oil-free formula.

To jest jakas nowosc? Bo ja mam "Superfit" Cliniqua i zachowuje sie jak ten
Twój opisany.
Mozesz napisac czy jest on dla cery tłustej czy mieszanej?
Aha, i czy buteleczka jest szklana, czy miekka, z której mozna wyduszac?

1. Data: 2003-02-13 22:48:16

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 13 Feb 2003 11:09:40 +0100, "zuleyka" <z...@g...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>zrobiony makijaż, w ciągu dnia, żeby go odświeżyć - hmm, tylko przy tym Cliniqu

ehh chcialabym kiedys tyle sobie wydac na kosmetyki i dla
przyjemnosci..
zazdroszcze..

CanoE

1. Data: 2003-02-14 14:23:35

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miała

na czole napisane "złota Visa", o tyle w Douglasie zrobiło mi się nieswojo...

W pelni sie zgadzam. Poszlam ostatnio do jedynego w Krakowie Douglasa
(Carrefour na Czyzynach), bo tylko tam mialy byc bawelniane rekawiczki, zeby w
nich spac. Owszem byly, Pani mi zaoferowala po .... 70 pln. powiedzialam, ze w
tej cenie moge miec skorzane i podziekwalam.
Obsluga fatalna. Kupilam sobie rekawcie do peelingu, oraz pilniczek do
polerowania Alessandro, ale ... juz tam wiecej nie pojde.

A Sephora w M1 jest swietna (tylko ta w Genancie jest fatalna). I zawsze robia
mi probkki tego, co chce, a ja zawsze testuje nowe podklady.

monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-02-14 14:58:52

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nich spac. Owszem byly, Pani mi zaoferowala po .... 70 pln.
powiedzialam, ze w
> tej cenie moge miec skorzane i podziekwalam.

Jezus Maria!
Idz na Batorego, tam jest tuz przy Lobzowskiej sklep z odzieza ochronna
itp i tam bawelniane rekawiczki sa po 2-3 zl. Ten sklep polecila mi
jadziak, ktorej bede wdzieczna do konca mojego marnego zywota;)

Kaska

1. Data: 2003-02-14 15:18:05

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>itp i tam bawelniane rekawiczki sa po 2-3 zl. Ten sklep polecila mi
>jadziak, ktorej bede wdzieczna do konca mojego marnego zywota;)

Kaliope tam kupowala, ale mowila, ze ... one sa ogromne i spadaj w nocy z
lapek. Wiec nie poszlam.

1. Data: 2003-02-14 15:24:48

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> Kaliope tam kupowala, ale mowila, ze ... one sa ogromne i spadaj w
nocy z
> lapek. Wiec nie poszlam.

Sa rozne rozmiary, mozna przymierzyc.
Ja mam w sam raz a przysiegam ze nie mam wielkich lapsk:)

Kaska

frzyjer 3miasto
Płyny do kąpieli
Re: problem z włosami