Sępienia cd.

1. Data: 2004-12-14 19:48:23

Temat: Sępienia cd.
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już wszyscy sępią to ja zapytam czy ktoś nie uprawia krwawnika
a.filipendulina? Szukam od jakiegoś czasu.
Chętnie bym wysępiła sadzonkę i chętnie dam się zasępić:D

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2004-12-14 20:20:31

Temat: Re: Sępienia cd.
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już wszyscy sępią to ja zapytam czy ktoś nie uprawia krwawnika
> a.filipendulina? Szukam od jakiegoś czasu.
> Chętnie bym wysępiła sadzonkę i chętnie dam się zasępić:D

Chętnie przekażę każdą niemal ilość.
Prześlę na wiosnę lub jeszcze chętniej przekażę
przy okazji jakiegoś spotkania grupowego.

Pozdrawiam podzielnie, :-)
Zbyszek

3. Data: 2004-12-14 20:28:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Dec 2004 21:20:31 +0100, Zbigniew Mazur napisał(a):

> Chętnie przekażę każdą niemal ilość.
> Prześlę na wiosnę lub jeszcze chętniej przekażę
> przy okazji jakiegoś spotkania grupowego.

Fantastycznie, martwi mnie tylko fakt, że Tobie ciężko się zrewanżować:)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-12-14 21:54:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie przekażę każdą niemal ilość.
> Prześlę na wiosnę lub jeszcze chętniej przekażę
> przy okazji jakiegoś spotkania grupowego.
>
> Pozdrawiam podzielnie, :-)
> Zbyszek

Wszystko albo nic !:-)))

Pozdrawia niepodzielnie boletus

5. Data: 2004-12-15 08:40:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Fantastycznie, martwi mnie tylko fakt, że Tobie ciężko się zrewanżować:)

No właśnie. Zbyszku może umieść gdzieś listę "chciejstw", najlepiej
także z polskimi nazwami, to przynajmniej będzie wiadomo, co wysępić
z innych źródeł :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2004-12-15 10:51:20

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Zbyszku może umieść gdzieś listę "chciejstw", najlepiej
> także z polskimi nazwami, to przynajmniej będzie wiadomo, co wysępić
> z innych źródeł :-)

"Chciałabym, chciała ..."
Poczekamy może na encyklopedię Basi, gdzie ma być miejsce na to,
co kto ma i co by chciał.

Pozdrawiam wspólnie i cierpliwie, :-)
Zbyszek

7. Data: 2004-12-15 11:01:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:20f6.00000789.41c01722@newsgate.onet.pl...

> "Chciałabym, chciała ..."
> Poczekamy może na encyklopedię Basi, gdzie ma być miejsce na to,
> co kto ma i co by chciał.

Wg ostatnich ustaleń - dzieło zbiorowe będzie:-)
Tymczasem ja bym Twoją listę chciejstw też chętnie obejrzała, dołowanie się
to moja specjalność:-D

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-12-15 13:33:29

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
> wiadomości news:20f6.00000789.41c01722@newsgate.onet.pl...
> >
> Wg ostatnich ustaleń - dzieło zbiorowe będzie:-)

Ha, to może ja już się do sępienia wpiszę:1.Osmunda regalis, 2. Grzybienie o
białych kwiatach i jasnoróżowych, 3.Moczarka kanadyjska
pozdrówka
Anka

9. Data: 2004-12-15 13:36:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2004 14:33:29 +0100, Anna Kwiecińska napisał(a):

> Ha, to może ja już się do sępienia wpiszę:1.Osmunda regalis,

Długosz to wysępienia czy do oddania?

Pozdrawiam
czujnie
Marta

10. Data: 2004-12-18 09:15:59

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Długosz to wysępienia czy do oddania?

Hm...jasne, że do wysępienia :). Do oddania może będą irysy Variegata, jak
przeżyją zimę, rudbekie, irysy normalne, bladożółte, podagrycznik variegata.
W sumie dość pospolita oferta bo i ogród skromny.
Anka

> Pozdrawiam
> czujnie
> Marta