Zaślaz

1. Data: 2004-12-14 11:43:59

Temat: Zaślaz
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys przywiozlam od znajomych rosline o nazwie ślazowiec pensylwanski,
prawdopodobnie byla w Polsce uprawiana doswiadczalnie jako roslina energetyczna.
Teraz znajduje ta rosline jako "rarytas" pod nazwa Sida hermaphrodita w
ostatniej ksiazce Radziula.
Mam tego sporo, wyrasta do 3 a moze i wiecej metrow, pedy bambusopodobne, czy
ktos chce tego rarytaska?

Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2004-12-14 14:23:45

Temat: Re: Zaślaz
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatniej ksiazce Radziula.
> Mam tego sporo, wyrasta do 3 a moze i wiecej metrow, pedy bambusopodobne, czy

Poszukalam troche i rzeczywiscie jest uprawiany jako roslina energetyczna obok
wierzby, tobinamburu, miskantow itp.
Roslina jest imponujaca, ubieglej jesieni miala tak piekne zlote liscie, ze
budzila powszechny podziw. To na tyle :-))

Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2004-12-14 14:30:22

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze
> budzila powszechny podziw. To na tyle :-))

To ja się pierwsza zgłaszam, jeśli można.
Też sporo poczytałam.
A co chcesz w zamian. Słonecznik wierzbolistny masz? To też bylina, należąca
do traw. Jest widowiskowy i .......badylki też mogą być na opał.
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

4. Data: 2004-12-14 15:25:52

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@a...net> wrote in message

> Słonecznik wierzbolistny masz? To też bylina, należąca
> do traw. [...]

Co jak co ale slonecznik do traw nie nalezy ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-12-14 15:30:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos chce tego rarytaska?
>
> Pozdrawiam, Krystyna

Chętnie zasieję malwę pensylwańską,jeśli zostały jeszcze nasiona.
Mirzan

6. Data: 2004-12-14 15:34:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Pozdrawiam,
> Bpjea

Jak są Sępo-Wilki to wszystko możliwe, :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2004-12-14 15:50:21

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co chcesz w zamian. Słonecznik wierzbolistny masz? To też bylina, należąca
> do traw. Jest widowiskowy i .......badylki też mogą być na opał.

Slonecznik wierzbolistny mam, dziekuje. A slazowiec ja uprawiam jaka rosline
ozdobna.
Zapisalam, ale przypomnij sie jeszcze wiosna.

Pozdrawiam, Krystyna

8. Data: 2004-12-14 15:54:10

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Chętnie zasieję malwę pensylwańską,jeśli zostały jeszcze nasiona.
>  Mirzan

Niestety nasion tej rosliny nie zbieralam. Oferuje wiosna klacza tej rosliny.
Wysle Ci wiosna wieeeeeeelkie klacze. Ciesze sie, ze chociaz troche bede mogla
sie zrewanzowac :-)) A, jeszcze obiecalam Ci najladniejsza siewke Adonis
brewistyla, aby tylko wykielkowaly nasionka :-))

Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2004-12-14 16:14:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jak co ale slonecznik do traw nie nalezy ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

W realu nie, na grupie tak.

Pozdrawia boletus

10. Data: 2004-12-14 17:44:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) A, jeszcze obiecalam Ci najladniejsza siewke Adonis
> brewistyla, aby tylko wykielkowaly nasionka :-))
>
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> Cieszę się z malwy, czekam na wiosnę. Z siewem miłka
nie jest prosta sprawa, nasiona mają wybryki, wschodzą
kiedy chcą, jeśli chcą.Może się uda.
Pozdtrawiam. Mirzan

wawrzynek
czym strzyc żywopłoty ?