Zaślaz

11. Data: 2004-12-14 18:43:10

Temat: Re: Zaślaz
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz znajduje ta rosline jako "rarytas" pod nazwa Sida hermaphrodita w
> ostatniej ksiazce Radziula.

Więc sobie o nim poczytałam i jak nic dobrze mu będzie u mnie bo i
podmokle i zacisznie. Będzie jakaś "knaga z gleby" dla mnie ???

Serdecznie Miłka

12. Data: 2004-12-14 19:05:18

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cpn0l7$a0d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Ela" <e...@a...net> wrote in message

> Co jak co ale slonecznik do traw nie nalezy ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Helianthus salicifolius do traw nie należy:-)))), ale gdzieś
czytałam, i opisywano go jako trawę.
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

13. Data: 2004-12-15 04:49:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@a...net> wrote in message

> Helianthus salicifolius do traw nie należy:-)))), ale gdzieś
> czytałam, i opisywano go jako trawę.

Nie bierz na powaznie wszystkiego co czytasz ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2004-12-15 12:40:37

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Więc sobie o nim poczytałam i jak nic dobrze mu będzie u mnie bo i
> podmokle i zacisznie. Będzie jakaś "knaga z gleby" dla mnie ???
>
>    Serdecznie Miłka

Masz juz u mnie rozplenice, doloze zaslaz i inna zielenine.
Odbior osobisty.
Bierz Jacka i z wiosna w droge. Z Kielc do mnie to rzut beretem.

Pozdrawiam, Krystyna

15. Data: 2004-12-16 15:37:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz juz u mnie rozplenice, doloze zaslaz i inna zielenine.
> Odbior osobisty.
> Bierz Jacka i z wiosna w droge. Z Kielc do mnie to rzut beretem.

A w jakie rejony mam Go kierować ???
Musimy z Jackiem opracować jakiś plan działania bo już nie jedna wycieczka
się kroi ;-)

Serdecznie Miłka

16. Data: 2004-12-16 16:50:42

Od: "Krystyna Zielinska" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka <m...@t...pl> napisał(a):

> A w jakie rejony mam Go kierować ???
> Musimy z Jackiem opracować jakiś plan działania bo już nie jedna wycieczka
> się kroi ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Zamość :-))

Pozdrawiam, Krystyna

17. Data: 2004-12-17 03:40:17

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakie rejony mam Go kierować ???
> Musimy z Jackiem opracować jakiś plan działania bo już nie jedna wycieczka
> się kroi ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Czyżby tu była mowa o mnie??

--
Pozdrawiam J Walewski

18. Data: 2004-12-17 11:11:34

Od: "Krystyna Zielinska" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@o...pl> napisał(a):

> A w jakie rejony mam Go kierować ???

> Czyżby tu była mowa o mnie??
>
> --
> Pozdrawiam J Walewski

A o jakim Jacku mowi caly czas Milka, a nawet chce Go kierowac?? :-))

Pozdrawiam, Krystyna

PS. nie podales jakie chcesz nasiona :-))

19. Data: 2004-12-29 22:53:15

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam :)
nie wiem czy nie jest już za póżno ale jeśli zostanie jakieś kłącze to moge
prosić o kawałek?????
na zdjęciach wygląda pięknie
Sylwia

archiwum i przeszukiwanie newsów