Sepsa

1. Data: 2005-07-19 17:43:25

Temat: Sepsa
Od: "CDI" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 dni temu zmarł mój 3-miesięczny synek.
Pogotowie o 2 w nocy nie rozpoznało a rano było już za późno zaczął sinieć.
Zmarł o 15:30. Wszyscy dostaliśmy tabletki a dzieci syropy.
Nie mogę patrzeć na puste łóżeczko, przewijak i zabawki ...
Czy mogę to rozdać nie ryzykując zarażenia innych dzieci?
Opinie lekarzy w Łodzi są niejednoznaczne.

CDI

2. Data: 2005-07-19 18:26:06

Temat: Re: Sepsa
Od: pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam się.
Największe wyrazy współczucia!

3. Data: 2005-07-19 18:49:00

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 19 Jul 2005 19:43:25 +0200, CDI
<news:dbje2q$pc2$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> 2 dni temu zmarł mój 3-miesięczny synek.
> Pogotowie o 2 w nocy nie rozpoznało a rano było już za późno zaczął sinieć.
> Zmarł o 15:30.

Bardzo Ci współczuję. Moja córka, jak miała ponad roczek dostała posocznicy
meningokowej, po szczepionce. Wezwaliśmy pogotowie, bo dziecku zaczęły
sztywnieć nóżki, no i gorączki dostała. W porę została zawieziona do
szpitala i lekarze robili wszystko (dzięki wizytatorom z Min.Zdrowia,
zwołali konsylium lekarskie nawet), żeby dziecko wyzdrowiało.

Tego to niestety nie wiem :-(

Kaja

4. Data: 2005-07-19 23:00:16

Od: "Andrzej Michałowski" <andrzey@[no-spam]toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę bardzo Ci współczuje. Lepiej nie rozdawaj.

Pozdrawiam
a.

5. Data: 2005-07-20 18:35:12

Od: Agnieszka K <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jul 2005 19:43:25 +0200, CDI napisał(a):

> [...]
> Czy mogę to rozdać nie ryzykując zarażenia innych dzieci?
> Opinie lekarzy w Łodzi są niejednoznaczne.

Wielkie wyrazy współczucia.
A czy Synek wcześniej chorował na cos?
Ogólnie sepsa nie jest "chorobą" zarażliwą...tak do końca też chorobą nie
można jej nazwac... zjadliwe są tylko zarazki ( bakterie, wirusy, grzyby
itp) które wywołuja posocznice. W zależności czym wywołany był ten ciężki
stan Twojego Synka taka moze być odpowiedz na Twoje pytanie.
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam na priv. Obracam sie w tym
temacie i służe wiedza.

AgaK

6. Data: 2005-07-20 21:37:28

Od: "CDI" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka K" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stan Twojego Synka taka moze być odpowiedz na Twoje pytanie.
> Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam na priv. Obracam sie w tym

Dziękuję wszystkim za wyrazy współczucia, mam już wyniki hodowli bakterii -
neisseria meningitidis.
Lekarka wystawiająca kartę zgonu stwierdziła że ciuchy trzeba wygotować a
reszta jest czysta.
Teraz my będziemy badani przez sanepid. Miłosz miał jakąś wadę genetyczną i
dodatkowo w 3 miesiącu
życia tylko 40% odporności. Poza tym wg niej to była tylko kwestia czasu do
pierwszego kontaktu z bakterią.
Chciałłbym tylko wiedzieć jaka jest możliwość że tą samą wadę ma mój starszy
syn w wieku 3,5.
Mam nadzieję że wyjaśnią to poniedziałkowe badania w sanepidzie.

pozdrawiam
CDI

7. Data: 2005-07-21 04:13:05

Od: Agnieszka K <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 23:37:28 +0200, CDI napisał(a):

> [...]
> syn w wieku 3,5.
> Mam nadzieję że wyjaśnią to poniedziałkowe badania w sanepidzie.

myśle ze najrozsądniej byloby się udać do poradni genetycznej w sumie tylko
tam moga ci odpowiedzieć czy Twój starszy syn ma tez tą wade. Raczej
sanepid nie wiele wyjaśni w tej sprawie. sprawdzą czy i wy nie jestescie
zrazeni czy nie jestescie nosicielami neisseri.
pozdrawiam i trzymam za was kciuki
agak

nerwobóle zębów
KOLAGEN - opinie ..