Serce roście! Julka forever!

51. Data: 2015-01-14 00:33:47

Temat: Re: Serce roście! Julka forever!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:m942p6$pkl$1@news.icm.edu.pl...

> Znaczy "jest poukrywane" coś, o czym wielu naokoło, w tym i Julka, trąbi?
>
> Sorry, chyba nie nadążam.

To nie nadążaj dalej. Ja nie pisałem o ślimaku czy marchewce, ale zdaje się,
że (co najważniejsze) wisisz Iksełce piwko:-)

--

Chiron

52. Data: 2015-01-14 00:59:12

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Budzik
> Islam... komunizm... katolicyzm... dykatury.
> Co robią dyktatury jak wyniuchają wolność?
> Wylewają pomyje na miejsca gdzie jest wolność?
> Chrumcia z Chirusiem i ten tekst wklejony to.....UCIECZKA OD WOLNOŚCI,
> gdzie mój klawisz, moja cela i moje kraty, i godzina na myciu i
> proboszcz na spacernik wyprowadzi.

Piekny umysł...

53. Data: 2015-01-14 09:41:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 23:22, XL pisze:

> Dyrektywa Rady 91/67/EWG z dnia 28 stycznia 1991 r. albo Dyrektywa
> 2006/88/WE.

DYREKTYWA RADY 2006/88/WE

z dnia 24 października 2006 r.

w sprawie wymogów w zakresie zdrowia zwierząt akwakultury i produktów
akwakultury oraz zapobiegania niektórym chorobom zwierząt wodnych i
zwalczania tych chorób
RADA UNII EUROPEJSKIEJ,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską, w
szczególności jego art. 37,

uwzględniając wniosek Komisji,

uwzględniając opinię Parlamentu Europejskiego,

uwzględniając opinię Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego (1),

a także mając na uwadze, co następuje:

(1)

Zwierzęta i produkty akwakultury objęte są zakresem załącznika I do
traktatu jako żywe zwierzęta, ryby, mięczaki i skorupiaki. Chów,
hodowanie i wprowadzanie do obrotu zwierząt akwakultury i ich produktów
stanowi ważne źródło dochodu osób zatrudnionych w tym sektorze.

(...)

Artykuł 3

Definicje

1. Do celów niniejszej dyrektywy stosuje się następujące definicje:
(...)
e)

,,zwierzęta wodne" oznaczają:

i)

ryby należące do nadgromady bezżuchwowców (Agnatha) oraz do gromad ryb
chrzęstnych (Chondrichthytes) i ryb kostnych (Osteichthyes);

ii)

mięczaki należące do typu Mollusca;

iii)

skorupiaki należące do podtypu Crustacea;

-----------

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C4%99czaki

Dziękuję za uwagę.

Ewa

54. Data: 2015-01-14 09:42:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-14 o 00:33, Chiron pisze:

> To nie nadążaj dalej. Ja nie pisałem o ślimaku czy marchewce, ale zdaje
> się, że (co najważniejsze) wisisz Iksełce piwko:-)

Kawa lub piwko będą musiały jeszcze poczekać.

Ewa

55. Data: 2015-01-14 09:46:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-14 o 09:41, FEniks pisze:

> [...]
>

> mięczaki należące do typu Mollusca;
>
> iii)
>

> skorupiaki należące do podtypu Crustacea;

link do całego tekstu aktu:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?qid=1
421225087084&uri=CELEX:32006L0088

Ewa

56. Data: 2015-01-14 09:56:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

dzet;unii;europe

> Ten tekst miał być jednym z wielu potwierdzających moje POGLĄDY -
> które posiadam niezaleznie od niego. A brzmią one tak, że pieniądze z
> Unii nie są DANE Polsce, tylko ODdane - i to w małej części.

Ale zeby to stwierdzić, to należałoby jednak spojrzeć na dane ogólnie a nie
na przykład pojedynczej gminy.
Bo ja nie twierdze, ze moze sie tak zdarzyc ze jakas gmina nic nie dostała
(chociaz trzeba być wybitnie niekompetentnym rzadzącym ale kto wie - moze
komus sie udało).

A jak spojrzysz na dane ogólnie to dane nie potwierdzają Twojego
twierdzenia.

57. Data: 2015-01-14 09:56:35

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Mądrzy nie pchają się po teki ministerialne - ponieważ NIESTETY
> wiedzą, że te dwie sprawy są ze sobą w wykluczajacej opozycji.

Politykom czy ministrom w szczególnosci mozna zarzucic wiele ale głupotę to
raczej nielicznym.
Trzeba byćzaslepionym w krytyce, zeby własnie to im zarzucac.

58. Data: 2015-01-14 10:12:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Tue, 13 Jan 2015 22:23:28 +0100, Ghost napisał(a):

>Napisz do prof. Piotrowskiego

Jeden piesze "znajdziesz bez trudu", druga "Napisz do prof. Piotrowskiego".
Jesteście sobie równi w argumentacji. Ćwoki.

59. Data: 2015-01-14 10:12:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 12:13, Chiron pisze:

> o tyle to już jest- może i nieswiadomą, ale manipullacją. Zacznijmy od
> ryb- ślimaków czy marchewek- owoców. Znaleźć można powody uznania ich
> przez Unię (ciekawostka- świadcząca o tym, że Unia raczej nie kieruje
> się wartościami, a jedynie bieżącymi korzyściami). Trudniej- akty
> prawne. Dlaczego? Ano- należało by

Ano należałyby mi się chyba jakieś przeprosiny. Za tę manipulację.

Wyszukanie aktów prawnych - kilka sekund. Przeszukanie ich pod kątem
"ślimaka" - łącznie kilka(-naście) minut.

Ewa

60. Data: 2015-01-14 10:16:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia 13 Jan 2015 22:59:19 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]

>posiadam niezaleznie od niego. A brzmią one tak, że pieniądze z Unii nie są
>DANE Polsce, tylko ODdane - i to w małej części.

Otóż jesteś kretynką, albowiem podajesz przykład gminy, a wnioskujesz na
poziomie polski.

Cóż tego można spodziewać po miszczu od pamięci wody, koleżance specjalistki
od nurkowców.

Farsa WOŚP trwa?
Tour de France
Ur