Sernik- dajcie przepis

1. Data: 2003-04-17 11:43:34

Temat: Sernik- dajcie przepis
Od: "Agnieszka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Blagam dajcie mi kochani grupowicze przepis na jakis naprawde dobry sernik -
zdobylam dobry ser mielony. Przyjezdza tesciowa i to jest jej ulubione
ciasto wiec nie moge dac plamy. Ratujcie !!
Acha jeszcze nigdy sama sernika niepieklam, wiec wszelkie dokladne porady
mile widziane.

Serdeczne dzieki Agnieszka

1. Data: 2003-04-17 13:56:09

Temat: Re: Sernik- dajcie przepis
Od: "Agnieszka Krawczyk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej hej!
Ja ci pomoge znam super przepis na sernik z brzoskwiniami z puszki>
3 kostki sera bialego
1 puszka brzoskwinii
1 szklanka cukru
1 szklanka mleka
1 szklanka oleju a moze troche mniej w zaleznosci od sera czy tlusty czy nie
cukier waniliowy
1 budyn waniliowy w proszku
wszysko pomieszac razem i na koncu dodac brzoskwinie
mniam mniam........ pyszny!!!!!!!!!!!
piec ok 90 minut (poczatkowo wydaje sie byc taki rzadki ale po zastygnieciu
super!
spod można robic na kruchym ciescie
Pozdrawiam
Agnieszka
..

1. Data: 2003-04-17 14:04:46

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 kostki sera op 250 g? czy jakie?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-18 06:41:21

Od: "Dorota Kroll" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłabyś podać ile ważyły te 3 kostki sera?

--
Dorota

1. Data: 2003-04-18 07:41:42

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik
Masa serowa
1,5 kg twarogu
1 i 1/4 kostki margaryny (ja daję Kasię)
1 i 3/4 szkl. cukru
8 jajek (2 całe reszta żółtek - białka ubić na pianę)
1 cukier waniliowy
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 budyń śmietankowy
olejek śmietankowy
bakalie (rodzynki sparzone i przed dodaniem do sera osypane mąką), skórka
pomarańczowa
Margarynę utrzeć z cukrem (ja po kolei dodaję składniki i miksuję robotem
kuchennym), dodać żółtka, jajka, twaróg, cukier waniliowy, budyń, proszek do
pieczenia kiedy masa jest gładka na koniec dodaję bakalie i pianę z białek -
całość delikatnie mieszam i wykładam do wyklejonej ciastem formy.

Ciasto:
1/2 kostki margaryny
2 jajka
1 szkl. cukru
1 szkl. mąki ziemniaczanej
1 szkl. mąki
1 mały proszek do pieczenia
Wszystkie składniki zagnieść w misce i wylepić nasmarowaną formę (spód).

Piec w temp. ok. 180° ok. 1 godz. i 10 min. (najlepiej sprawdzić patyczkiem)

Wesołych Świąt
Kama

1. Data: 2003-05-01 14:43:54

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciasto wiec nie moge dac plamy. Ratujcie !!
> Acha jeszcze nigdy sama sernika niepieklam, wiec wszelkie dokladne porady

no tak wiem ze jest jusz po swietach i pewnie za pozno ale sernik na kazda
okazje jest dobry:) to polecam sernik czarno-bialy ze strony wkn
pyyyyyyyyszny i znika wszybkim tempie) (robilam go pierszy raz w swieta i
juz sie nie moge doczekac kiedy znow go zrobie)

***agatka****

cygańska patelnia
Pascha Cioci Wiery z Wilna
przepis
jak robić pastę chrzanową z jajcami???
schab + mrozona poledwiczka - pomozecie ? :)