Sex

1. Data: 2000-06-17 20:16:45

Temat: Sex
Od: "Beny" <b...@k...radom.net> szukaj wiadomości tego autora

-- Cześć
Tak sobie pomyślałem...po bejrzeniu filmu American Pie , jak wielkie
różnice są w patrzeniu na sex w różnych miejscach kuli ziemskiej. Dla
jednych jest to niezła zabawa ,inni nie chcą o tym mówić a jeszcze inni
traktują to jako sport.
Jak wy to widzicie? Czy powiedzmy nie będąc z nikim na stałe (poszukując
partnerki (partnera)) jest zdrowym zachowaniem uprawianie sexu z każdą
poznaną dziewczyną? No bo co powiedzą na to sąsiedzi ........ a co rodzina ?

Proszę odpowiedzi wysyłać też na priva
Dzięki

<><><><><><><><>
Beny
b...@k...radom.net UŚMIECHNIJ SIĘ.....KOLOROWO.... :-)
<><><><><><><><>

1. Data: 2000-06-18 00:06:15

Temat: Re: Sex
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Beny" <b...@k...radom.net> writes:

> [...]
> poznaną dziewczyną? No bo co powiedzą na to sąsiedzi ........ a co rodzina ?

A uprawiasz seks po to zeby zadowolic sasiadow ew. rodzine, czy
siebie?

BTW: zdrowym uprawianie seksu jest wtedy kiedy partner nie cierpi na
zadne choroby..

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-06-19 06:13:46

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
<n...@p...ninka.net> wrote in message
> BTW: zdrowym uprawianie seksu jest wtedy kiedy partner nie
cierpi na
> zadne choroby..
Oraz partnerka partnera
oraza partner parnerki partnera
oraz ....

--
A.

1. Data: 2000-06-19 08:39:44

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> writes:

> !
> [...]

Nie zachodzi tu regressus ad infinitum bo starczy jeno ze sie nasz ten
partner przebada...

1. Data: 2000-06-19 10:31:33

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
> Nie zachodzi tu regressus ad infinitum bo starczy jeno ze sie
nasz ten
> partner przebada...
Modulo okres inkubacji...

--
A.

1. Data: 2000-06-19 12:31:50

Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beny" <b...@k...radom.net> napisał w wiadomości

> [...]
?

>Wiesz, ja ostatnio zadałam takie pytanie, czy można kogoś kochać i
jednocześnie zdradzać go dla seksu (powiedzmy dlatego, że jeden z partnerów
ma większe potrzeby w tej dziedzinie <seksoholik ?>). Ja pomyślałam sobie,
że gdybym była w dłuższym związku i mój partner robił sobie takie skoki w
bok, to chyba nie umiałabym takiej sytuacji zaakceptować, choćbym wiedziała,
że chodzi tylko o zaspokojenie popędu, i tak pewnie czuła bym się upokorzona
(już mu nie wystarczam), niepewna przyszłości, zazdrosna. Gdy jestem z kimś,
to liczy się dla mnie ta druga osoba pod każdym względem i wymagam takiej
samej wyłączności. Myślę, że większość ludzi odbiera takie przelotne
przygody jak zdradę. Inaczej nie było by tyle awantur z tego powodu, a
kobiety często zmnieniające partnerów nie były wyzywane od dziwek nawet
przez tych, z którymi sypiają. Bo seks z kimkolwiek wiąże się jednak z
nawiązaniem jakiegoś bliższego, intymnego kontaktu z drugą osobą.
Ale do rzeczy, opisałam Ci moje podejście do tych spraw, gdy jestem w
związku. Teraz nie jestem z nikim związana. Zawsze uważałam, że jak jest sie
samemu, to można uprawiać seks z kim się tylko chce, bo przecież nie ma sie
wobec nikogo zobowiązań a seks można oddzielić od miłości. Ale czy to nie
przeczy temu co wcześniej napisałam ? Jeśli się uważa, że seks ma być czymś
szczególnym łączącym z ukochaną osobą, to czy tak nie jest zawsze i czy
można sobie w chwilach samotności robić wyjątki ?
A tak na marginesie, nigdy nie ma 100 % pewności, czy kobieta nie zajdzie w
ciążę. No i plaga naszych czasów: AIDS...
Ja akurat najmniej przejmuje się opinią sąsiadów, czy rodziny. Najważniejsze
dla mnie to zgaoda z wlasnym sumieniem.

Serdecznie pozdrawiam,
Milena W.
a...@a...pl

1. Data: 2000-06-19 21:33:28

Temat: Odp: Sex
Od: "Beny" <b...@k...radom.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> A uprawiasz seks po to zeby zadowolic sasiadow

Jeśli uprawiam z sąsiadką to tak :)))

<><><><><><><><>

1. Data: 2000-06-20 12:44:04

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo wrote in message ...
>!
><n...@p...ninka.net> wrote in message
>nasz ten
>Modulo okres inkubacji...

Skoro juz o tym mowa to oprocz normalnej antykoncepcji - dla mnie jest
hormonalna zeby nikt sie nie czepial slowa "normalna" - nalezy przy nowym
partnerze uzywac prezerwatywy do czasu pelnego zaufania.
A tak na marginesie to najlepsza jest szklanka wody zamiast ;)) :))

Pozdrawiam

Marlena Lipinska

m...@p...com
l...@p...promail.pl

1. Data: 2000-06-20 12:45:50

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beny wrote in message ...

>Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:m...@p...ninka.net...

>rodzina ?

>Jeśli uprawiam z sąsiadką to tak :)))

To nie zadowalasz sasiadow tylko sasiadke :)))

Marlena Lipinska

m...@p...com
l...@p...promail.pl

1. Data: 2000-06-20 13:11:11

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska wrote in message <8inomd$h6a$1@h1.uw.edu.pl>...

>A tak na marginesie to najlepsza jest szklanka wody zamiast ;)) :))
>
>Pozdrawiam
>
>Marlena Lipinska
>
>m...@p...com
>l...@p...promail.pl
>

>Masz na mysli zwykla kranowe? Jesli tak to pamietaj:
KRANOWA PRZYCZYNA WIELU GROZNYCH CHOROB!!!

Pozdrawiam
Eliot

Re: Surfin' USA
inteligencja emocjonalna
LUDZIE SKRACAJCIE CYTATY !!! po raz kolejny
Miłość warunkowa
pytanie z rozmowy kwalifikacyjnej