Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))

Data: 2011-01-26 10:45:36
Temat: Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
6g2000pri.googlegroups.com...

zażółcony napisał(a):
> Walisz truizmami - tylko, cytuj�c Szymona majewskiego - na co to komu ?
> Napisz dla odmiany coďż˝ o sobie.
> Generalnie - pisz mo�e o sobie.

Jakie truizmy, wcale nie jesteś taki trudny jak ci się wydaje, no nie
jesteś jakimś tam typem skomplikowanym, masz dużo wspólnego z Chironem
i jego czarno białym światem, na którego wszystko wpłynie co jest
ideałem a nie rzeczywistością. Jak się na was patrzy to ma się
wrażenie, że wy nigdy ludzką stopą ziemi nie dotykacie. Jest droga po
której można przejść do celu, i na starcie stajecie wy, jeden w
szczudłach, i za pomocą przydrożnych latarni się przemieszcza, drugi
tunel kopie pod drogą, wysadza podziemnie przeszkody i jeden i drugi,
jak sobie gleby na łeb nie wysadzi bo tak boi się zwykłej drogi, to
drugi co chwila zwarcia na latarniach robi, trzęsie go na tej latarni,
świeczki w oczach stają byle by nie postawić nogi na ziemi.
Glob- jazda mi stąd, z tymi okruszkami w oku bliźniego. Najpierw napisz coś
o SWOJEJ belce w oku- albo spadaj.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.