Sezon się zaczął!

11. Data: 2003-01-17 20:15:59

Temat: Re: Sezon się zaczął!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> No właśnie. Poważny problem - czy sezon się zaczyna z pierwszym wiosennym
> kwiatkiem (bez sensu - oczary itp.), czy z pierwszym wiosennym wyjściem do
> ogrodu z widłami lub innym groźnie wyglądającym w ręku, czy też jakieś
inne
> kryterium?

My rozpoczęliśmy sezon posadzeniem drzewka Bożonarodzeniowego na Woli, zaraz
po Nowym Roku. Nie chciałam go trzymać długo w domu, żeby nie ruszyły
pączki, bo wtedy już musiałabym je trzymać do późnej wiosny. Ziemia
zmarznięta była na kilkanaście cm, ale kilofem nawet łatwo poszło.
Dzisiaj natomiast posprzątałam klejnoty pozostawione przez te moje dwie
czarne podpalane . O matko !!! ... Jaki one mają przerób ? Przez ponad
miesiąc było czyściutko i biało, a dzisiaj nie było jak przejść po trawniku.
Znaczy się ... sezon się zaczął (:-(

Pozdrawiam serdecznie -Jagoda

12. Data: 2003-01-18 00:26:18

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in
>
> Coz - wczoraj widzialam pierwszego w tym roku osobnika w O.Bot., ktory
> nerwowo upychal w kieszeni jakis obrze(m)pany badyl. Znaczy sie sezon juz
> jest, jak sie pojawi ochrona, bedzie znaczylo, ze jest juz wiosna :-).
> Aha - pierwszego poza mna, oczywiscie :-))

Hmm.Uważaj bo to może jakiś znany grupowicz był i pozyskiwał w ten niecny
sposób nowe okazy do swojego ogrodu.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

13. Data: 2003-01-20 07:11:39

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in news:b0a7p0$t6r$3@news.tpi.pl:

> Hmm.Uważaj bo to może jakiś znany grupowicz był i pozyskiwał w ten
> niecny sposób nowe okazy do swojego ogrodu.
Mozebne, dlatego nie napadlam go z mowa umoralniajaca, zwlaszcza, ze cial
profesjonalnie okulizakiem, znaczy przygotowany byl :-)))
A tak ogolnie watkowo - jest juz wiosna. Zaczyna sie w momencie, jak
cyprysnik blotny ma wyrazne paki - a juz ma, sama zbieralam sliczne zielone
miotelki. Reszta to juz kwestia czasu.
Aha - tokuja gawrony i golebie.
Pozdrowienia - Ewa Sz.
> kochany rekinek
- bardzo mi sie to podoba :-)

14. Data: 2003-01-20 08:22:59

Od: "Too Old" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Too old..." <j...@p...pl> wrote in news:b0a7p0$t6r$3@news.tpi.pl:
> Aha - tokuja gawrony i golebie.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Rekinki także tokują ;-))))))) z powodzeniem .
Wiosna.

--
kochany J.Krzysztof Chiliński - Tymofarm (www.tymofarm.pl)
dom: j...@p...pl (www.republika.pl/jkch1)

15. Data: 2003-01-22 19:49:29

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:>

> Rekinki także tokują ;-))))))) z powodzeniem .
> [...]

No to Rekinku Kochany składam najlepsze gratulacje i drugiej połowie też

Jagoda (zbyt domyślna) (:-))

Szukam sadzonek metasekwoi
utylizatory ubikacji podwórkowych i szamb
oczko
Jednych pasja
Zabytkowa pralka-wspaniała dekoracja