Zabytkowa pralka-wspaniała dekoracja

1. Data: 2003-01-16 16:56:47

Temat: Zabytkowa pralka-wspaniała dekoracja
Od: "Pm" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!

Mam do sprzedania wspaniałą, pierwszą pralkę automatyczną na świecie z
początku XXw. Z pewnością stanowiłaby wspaniałe uzupełnienie wystroju
ogrodu, tarasu itp. Pralka jest w doskonałym stanie
zawiera 99%
części. Wyprdukawana została w Niemczech. Jestem gotów odstąpić ją za
symboliczną sumę 350 zł + koszty przesyłki (za
pobraniem) ok. 35 zł.

Przesyłam zdjęcie pocztą zainteresowanym

Życzę miłego dnia.
Paweł
p...@w...pl

2. Data: 2003-01-16 17:06:40

Temat: RE: Zabytkowa pralka-wspaniała dekoracja
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Pm

> [...]
> symboliczną sumę 350 zł + koszty przesyłki (za
> pobraniem) ok. 35 zł.
>
> Przesyłam zdjęcie pocztą zainteresowanym

A co to znaczy że ma 99% części-jeśli jest nie kompletna czy może być
dekoracją!!!
Chyba że są to części umieszczone we wnętrzu pralki, wtedy fakt: jej
dekoracja jest niepodważalna.
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

3. Data: 2003-01-16 20:10:06

Od: "Pm" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje jednego elementu z wnętrza. Jednak niczego jej to nie ujmuje.
Paweł

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEPADGAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

4. Data: 2003-01-16 22:02:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b073im$d7j$1@news.tpi.pl Pm <p...@w...pl> napisał(a):
> Brakuje jednego elementu z wnętrza. Jednak niczego jej to nie ujmuje.
> Paweł

Hejka, może wymalowany na tej pralce jest chociaż jakiś krasnal?;-)
Pozdrawiam Ja...cki

5. Data: 2003-01-17 02:47:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:b07a4j$ghd$1@news.tpi.pl...

> Hejka, może wymalowany na tej pralce jest chociaż jakiś krasnal?;-)

Byc moze krasnal to jest ten brakujacy element? Siedzial w srodku w pralce
i ja napedzal. A bez krasnala pralka nie dziala.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz