Re: Sfera zawodowa - poradźcie co robic

From: "jolka" <j...@w...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Sfera zawodowa - poradźcie co robic
Date: Wed, 11 Sep 2002 10:48:39 +0200

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:almog2$a2i$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> rozsiewa plotki typu: pani Kowalska napisała, ze Nowak jest głupi , tym
> bardziej kiedy Kowalskiej nie ma w pracy. Po drugie chciałabys aby Twoje
> nazwisko było tak szargane, ze ty cos zrobiłas czego nie zrobiłas?? Bo tu
> chodzi nie o pamietnik ale o moje nazwisko, bo jakby ludzie uwierzyli, a
> ludzie lubia wierzyc w takie plotki, to wyszłoby na to, ze jestem
> niezła..........................
> A ja nie lbuie wracac do pracy w atmosferze skandalu i tłumaczen, ze to
nie
> ja i jeszcze oskarzen ze dlaczego, ze po co, ze na co.
Masz całkowitą rację, widocznie nie cały wątek przeczytałam, ale napewno
pomówienie i z boku poszepytwania nie są przyjemne i napewno tez chciałabym
to jak najszybciej wyjasnić. A swoją drogą to masz niezłe towarzystwo w
pracy, skoro dochodzi do takich rzeczy.

> [...]
ze
> ktos czytał (pomijam bo pewnie sama bym tez przeczytała- ludzka ciekawosc,
> moze nie?? któz to wie) to jedna sprawa a to ze ktos rozgłasza to druga.
> Pomijając aspekt czy istniał ten pamietnik czy nie to uwzam, ze własnie
> oddanie go włascicielowi swiadczy o kulturze i wychowaniu osoby która
> znalazła a ta osoba wykazała sie perfidną złosliwoscią i róznymi innymi
> cechami. Ciekawa jestem czy ty bys tak spokojnie podeszła do sprawy
wiedząc,
> ze jestes niewinnna ale udowodnic tego nie mozesz, no bo jak??

Myślę, że wyjasnienie wystarzcy a dowód, po co ? im bardziej sie człowiek
tłumaczy tym bardziej jest podejrzany. Odnośnie czytanie czyjegoś
pamietnika, to ja nigdy bym nie przeczytała ( mimo wielkiej zwykłej
ciekawości). Przykład, moja córka często zostawia swój pamiętnik, że tak
powiem "na wierzchu" u siebie w pokoju, w życiu tam nie zajrzałam i ona o
tym wie( docenia to) bo co rusz mówi, że inne mamy cos tam przeczytałay i
koleżanek i teraz są problemy, Ja uważam że to osobista sprawa każdego z nas
(nasze zapiski) .Jeśli chodzi o kulturę, to ta osoba która rozpowszechnia te
plotki napewno jej nie ma, a inne które Cię znają napewno nie uwieżą.

Pozdrawiam Jolka