Sharomka - jak to zrobić? Co polecacie?

1. Data: 2006-05-22 11:30:31

Temat: Sharomka - jak to zrobić? Co polecacie?
Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałbym zrobić dzisiaj na obiadek sharomkę jak to zrobić, macie jakieś
swój patent? ;-)

pozdrawiam
Mizar_NT

2. Data: 2006-05-22 14:09:19

Temat: Re: Sharomka - jak to zrobić? Co polecacie?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mizar napisał(a):
> Witam,
> chciałbym zrobić dzisiaj na obiadek sharomkę jak to zrobić, macie jakieś
> swój patent? ;-)

Sharomkę? Może chodzi ci o shoarmę?

Ewa

3. Data: 2006-05-23 06:31:34

Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sharomkę? Może chodzi ci o shoarmę?
>
> Ewa

Wiesz wydaj mi się, że sharomkę, ale najlepiej to opiszę, jest to coś z
mięskiem, ala kebap, podają to w sfinx'ie ;-)
Jest super dober, mniamm

Pytanie nadal aktualne.
Przepraszam jezeli zrobiłem błąd w nazwie

4. Data: 2006-05-23 07:13:40

Od: umm <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest super dober, mniamm
>
> Pytanie nadal aktualne.
> Przepraszam jezeli zrobiłem błąd w nazwie

no to shoarma ;)

5. Data: 2006-05-23 07:18:16

Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "umm" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> no to shoarma ;)

ok zadam to pytanie jeszcze raz z poprawną nazwą, pewno to wielu zmyliło ;-)
dzięki

6. Data: 2006-05-23 07:25:25

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Mizar schrieb:

> [...]
> Jest super dober, mniamm
>
> Pytanie nadal aktualne.
> Przepraszam jezeli zrobiłem błąd w nazwie

to jest shoarma, döner kebap, kebab, gyros

Waldek

7. Data: 2006-05-24 12:02:26

Od: "Andrzej Podraza" <a...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=48