Show bra

1. Data: 2005-01-09 14:40:20

Temat: Show bra
Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

mam takie pytanie, czy któras z Was uzywala biustonoszy "show bra", które
mozna kupic na Allegro?
http://www.allegro.pl/search.php?string=show+bra&cou
ntry=1 - dokładnie
chodzi mi o cos takiego.

Jak sie nosi i czy jest wygodny? No ogolnie jakie macie spostrzezenia :)
Zastanawiam sie czy sobie nie kupic czegos takiego, ale wlasnie nie jestem
do konca przekonana. Zastanawiam sie czy to aby na pewno jest dobry pomysl.

Jak macie jakies sugestie to prosze piszcie.

Pozdrawiam serdecznie - Alicja

1. Data: 2005-01-09 14:45:07

Temat: Re: Show bra
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomysl.
>
> Jak macie jakies sugestie to prosze piszcie.

Ja nie nosilam ale pamietam jak moja kolezanka na imprezie Andrzejkowej
miala z tym wielki problem bo co chwila sie odlepial i zsuwal...Wiec z
tanczeniem byl problem:-)

Pozdrawiam, K.

1. Data: 2005-01-10 13:38:05

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja <a...@W...pl> napisał(a):
> mam takie pytanie, czy któras z Was uzywala biustonoszy "show bra", które
> [...]

też się zastanawiałam nad tym, na allegro akurat nie wpadłam, ale w TV
Markecie sa po 49 zł plus koszty przesyłki (w sklepach po 120, 130 zł!).
wydaje mi się, iż odklejanie się jest wielce prawdopodobne, ktoś zaprzeczy? ;)
możliwe, że kupię, żeby wypróbować. potrzebowałam tego na Sylwka, ale za
późno się zdecydowałam i nic z tego nie wyszło.

balsam Eveline
fryzjerka u klienta w domu-Poznań
Zbior linkow - uroda.busk.net
TECHNIKI strzyzenia