Siekiera

41. Data: 2008-02-21 19:54:44

Temat: Re: Siekiera
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:
[...]
> NCC to Narzędzie Czyniące Cuda
> :)

Jeśli to nic osobistego to pożycz *premierowi z kotem* aby zdziałał
obiecane cuda.
;-)
pozdr. Jerzy

42. Data: 2008-02-21 20:55:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Jak do zrobienia cudów, stosuje się odpowiedni sprzęt, to jest bardzo
> prawdopodobne,że cuda są zjawiskiem fizycznym.Lewitacja dyni czy coś
> podobnego. Pozdrawiam.Mirzan
:)
czlowiek osiagnał swój sukces cywilizacyjny dlatego,
ze potrafił wspomoc narzedziami swoje słabosci
i stać sie dzięki temu silniejszym niż najsilniejsze ze zwierząt ,
szybszym niz najszybsze itp
:)
i cos takiego jest dla mnie prawdziwym cudem
a nie jakies tam lewitowanie dyni
:)))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

43. Data: 2008-02-21 21:05:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:
> Tadeusz Smal pisze:
> [...]
>
> Jeśli to nic osobistego to pożycz *premierowi z kotem* aby zdziałał
> obiecane cuda.
> ;-)
pomijajac to, ze sa one jednak jakby bardzo osobiste
to samo MIEĆ nie oznacza UMIEĆ
:)
naprzyklad jednym z moich NCC jest szewski nóz
ktorym od dziecinstwa dłubię w drewnie
:)
nadal jest on niezastapiony pomimo paru dziesiatków dłut i dłutek
dzieki którym te swoje dłubanki robie znacznie szybciej
:)

44. Data: 2008-02-21 21:25:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czlowiek osiagnał swój sukces cywilizacyjny dlatego...

...że był leniwy, co jest jedyną słuszną postawą, powodującą rozwój świata.
Gdyby nie lenie, nie wynaleziono by nawet koła, nie mówiąc o sekatorze.
Pozdrawiam.Mirzan

45. Data: 2008-02-21 21:44:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> ...że był leniwy, co jest jedyną słuszną postawą, powodującą rozwój
> świata. Gdyby nie lenie, nie wynaleziono by nawet koła, nie mówiąc o
> sekatorze.
:)
według mnie
człek 'pracowity' szuka raczej sposobów
jak coś zrobic i by przy tym się nie narobić
a leniwy to szuka powodów aby czegos nie robić
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

choroba? [roslna doniczkowa]
Poszukuje projektanta ogrodow
Nawożenie pod tulipany, krokusy, narcyzy
PRZED CHWILĄ...
Przesadzanie brzózki ;-)