Siekiera

1. Data: 2008-02-08 16:56:10

Temat: Siekiera
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę przycinał gałęzie jabłoniom i innym owocowym.Te gałęzie, przed spaleniem,
muszę porąbać na krótsze kawałki,nie mam rozdrabniacza.
Czy mógłby mi ktoś doradzić, jakiej firmy siekierę kupić i jaki model[numer]
aby była ostra, wytrzymała i bardzo reprezentacyjna.Czy trzonek ekologiczny,
drewniany, czy wytrzymalszy, ale z tworzywa sztucznego?
Pozdrawiam.Zatroskany Mirzan

2. Data: 2008-02-08 18:39:20

Temat: Re: Siekiera
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5d4c.0000003f.47ac89a8@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> trzonek ekologiczny, drewniany, czy wytrzymalszy, ale z tworzywa
> sztucznego? Pozdrawiam.Zatroskany Mirzan

Hejka. Bardziej uniwersalny od siekiery byłby tomahawk. ;-)
Pozdrawiam orężnie Ja...cki

3. Data: 2008-02-08 19:04:01

Od: "jel" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiskars

4. Data: 2008-02-08 19:17:39

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ekologiczny,
> drewniany, czy wytrzymalszy, ale z tworzywa sztucznego?

No, no - czy Ty komuś w ten sposób nie podpadasz :-)

Pozdrawiam Krycha

5. Data: 2008-02-08 20:23:53

Od: "mitzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, no - czy Ty komuś w ten sposób nie podpadasz :-)

Pod topór, czy pod szpadel?A może inne firmowe narzędzie?
Mój chłopak, jak był jeszcze smarkulem, przyjął się do pracy
i kupił calówkę najdroższą w firmie, aby z daleka było widać,że fachowiec.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2008-02-08 22:56:31

Od: "SlaWasII" <S...@n...pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Fiskarsa. Trochę drogo ale warto!
Łopatę też kupiłem Fiskarsa - nie do złamania.

7. Data: 2008-02-08 23:44:12

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Będę przycinał gałęzie jabłoniom i innym owocowym.Te gałęzie, przed spaleniem,
> muszę porąbać na krótsze kawałki,nie mam rozdrabniacza.
> Czy mógłby mi ktoś doradzić, jakiej firmy siekierę kupić

Jeżeli chcesz rąbać na takie trociny jak to robi rozdrabniacz, to się
tęgo namachasz. Ale jeżeli wystardzą Ci tr5ochę dłuższe kawałki, to
ja bym radził użyć piły łańcuchowej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2008-02-09 06:57:17

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Będę przycinał gałęzie jabłoniom i innym owocowym.Te gałęzie, przed
> spaleniem,
> muszę porąbać na krótsze kawałki,nie mam rozdrabniacza.

Do cięcia gałęzi to lepsza by była maczeta.

np.
http://www.tajgun.pl/?prod=303&cat=179

http://www.sztucer.pl/sklep/kat77_Survival_Maczety.h
tml

> [...]
> ekologiczny,
> drewniany, czy wytrzymalszy, ale z tworzywa sztucznego?

Reprezentacyjny z ekologicznym trzonkiem to będzie:
http://www.militaria.pl/joker/toporek_joker_stag_hor
n_(hc00)_p1438.xml?fr=1154&ban=60

trochę drogi :(

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2008-02-09 08:36:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chcesz rąbać na takie trociny jak to robi rozdrabniacz, to się
> tęgo namachasz. Ale jeżeli wystardzą Ci tr5ochę dłuższe kawałki, to
> ja bym radził  użyć piły łańcuchowej.

Wystarczą metrowew kawałki, aby nie wystawały poza ognisko.
Nie podałeś jakiej firmy ma być piła,jaki model.Drewno przeważnie marki
jabłoń jakaśtam.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2008-02-09 08:41:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trochę drogi :(
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Fantasyczne.Muszę wyrzucić moją maczetę marki kuźnia Jawor,
bo z takim złomem wstyd pokazać się srokom, kuropatwom i nornicom.
Pozdrawiam z zachwytem.Mirzan

choroba? [roslna doniczkowa]
Poszukuje projektanta ogrodow
Nawożenie pod tulipany, krokusy, narcyzy
PRZED CHWILĄ...
Przesadzanie brzózki ;-)