Siekiera - czy to ma sens?

11. Data: 2013-10-18 16:52:17

Temat: Re: Siekiera - czy to ma sens?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 16:37:12 +0200, Dawid napisał(a):

> Kiedyś, za czasów starych siekier i starych drwali, po złamaniu trzonka
> drwal popełniał samobójstwo, bo co innego mu pozostało :-)

Bzdura.
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

12. Data: 2013-10-18 20:39:27

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17-10-2013 12:25, Majka pisze:
> Albo mam za duży power w rękach, albo siekiery do niczego.

Albo dwie lewe ręce.
Ja mam jeszcze po dziadku jedną taką, z długim trzonkiem, której lubię
używać nawet do drobniejszych drewien, bo wystarczy wtedy ją podnieść i
nawet nie trzeba się zamachiwać. Może taką sobie kup, o ile ktoś by
zechciał Ci ją odsprzedać.

--
?(??_?)? ? ???

13. Data: 2013-10-19 15:29:35

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-18 16:52, Ikselka pisze:

> Bzdura.

Wygrała Pani trzonek do siekiery, strzał w dziesiątkę.
Brawo i drugie brawo za inteligencję.

14. Data: 2013-10-20 17:28:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Oct 2013 15:29:35 +0200, Dawid napisał(a):

> Wygrała Pani trzonek do siekiery, strzał w dziesiątkę.
> Brawo i drugie brawo za inteligencję.

Wsadź Pan sobie ten trzonek w... inteligencję.

15. Data: 2013-10-21 04:59:17

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wsadź Pan sobie ten trzonek w... inteligencję.

a nie kopnął cie drwał w poczucie humoru :)

16. Data: 2013-10-21 05:01:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakonspirowany wrote:

> [...]
> używać nawet do drobniejszych drewien, bo wystarczy wtedy ją podnieść
> i nawet nie trzeba się zamachiwać. Może taką sobie kup, o ile ktoś by

teraz już takich nie robią, czarownice wyginęły...

drzewiej bywały też kije samobije i stoliczki nakryj się, już pomijam
facetów co po wodzie chadzali i wino z niczego produkowali.

ostatni taki polityką sie zajął z tego co wiem ;-)

17. Data: 2013-10-21 15:01:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 04:59:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> a nie kopnął cie drwał w poczucie humoru :)

Ale nie w inteligencję.

18. Data: 2013-10-22 06:08:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ale nie w inteligencję.

no co do tego to nikt nie może mieć wątpliwości...

nie można kopnąć kogoś w coś czego on nie posiada...

19. Data: 2013-10-22 10:52:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2013 06:08:51 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> no co do tego to nikt nie może mieć wątpliwości...
>
> nie można kopnąć kogoś w coś czego on nie posiada...

Mylnie sobie tam dywagujesz - żeby kopnąć kogoś w inteligencję, to trzeba
samemu ją mieć 3-)
--
XL
Szumczyk forever!

Umiecie palic papier?
...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
Bakterie do ozyszczalni
klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
Optymalne ustawienie ogrzewacza wody