Re: Siemacie.

1. Data: 2000-09-10 20:30:58

Temat: Re: Siemacie.
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek <z...@y...com> napisał / wrote:

> Kamil Dzióbek napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
>

> Tia
> Idzie sobie Jezus a w bramie stoi grupka hipisów i pali trafkę. Zagadnęli do
> Jezusa bo "swojsko" wyglądał bo te włosy i jakie odlotowe sandały. Zaprosili
> więc go i częstują trawką i po jakimś czasie Jezus mówi:
> - Panowie nie wiem czy wiecie ale ja jestem Jezus z Nazaretu
> reszta się roześmiała i poklepując po ramieniu mówiła
> - No i o to w tym stary chodz właśnie o to... :-))
>
> Zenek

troche sparzyłes dowicp. Znam lepsza wersje. pozdr, kasia

Polacy w Sydney. Znamy ich wszystkich!!! <http://sydney2000.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

2. Data: 2000-09-11 16:10:14

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak napisał(a) w wiadomości: <20000910183100Z1096185-
Zaprosili

>troche sparzyłes dowicp. Znam lepsza wersje. pozdr, kasia

może sprzedasz swoją wersję? Może być na priv
Zenek

Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: z zawstydzeniem...
Re: Pogoda
OT (bylo : ... bo ktoś mnie potrzebuje --->Ninka)
Re: Czy przyjazn jest mozliwa