Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu

1. Data: 2005-03-08 22:36:25

Temat: Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu
Od: "domek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawiam sie nad kupnem maseczki (do cery tłustej i tradzikowej)
Silicol Skin firmy Saguna i Dwustopniowego peelingu do twarzy z Avonu. Oba
produkty mają niestety dość wysoką cenę (pierwszy 44 zł, drugi w promocji 65
zł), więc wolałabym najpierw poznać zdanie osób, które ich używały. Moim
problemem kosmetycznym są rozszerzone pory i tłusta cera, oraz niestety
wypryski w okolicach żuchwy (wg kosemtyczki to nie trądzik, ale objawy zmian
hormonalnych; wg mnie takie objawy to po prostu trądzik ;-)
Korci mnie, żeby oba preparaty uzywac w tym samym czasie, ale boję się,
że mogłaby tego nie wytrzymać i moja kieszeń, i cera (maseczkę optymalnie
stosuje się 2 razy dzienne przez 6 tygodni, a peeling chyba raz dziennie
przez miesiąc). Maseczka jest zachwalana przez producenta jako łagodząca
podraznienia, wiec chyba nic sie nie powinno dziać, wręcz przeciwnie...

Pozdrawiam serdecznie
Ania

1. Data: 2005-03-08 22:45:40

Temat: Re: Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> wypryski w okolicach żuchwy (wg kosemtyczki to nie trądzik, ale objawy
zmian
> hormonalnych; wg mnie takie objawy to po prostu trądzik ;-)

Pogodzę Was :)
To może być trądzik hormonalny - androgenny bądź sterydowy. Linia żuchwy i
boki policzków to typowe miejsce dla tego paskudztwa. Wiem coś o tym :(

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-08 23:01:06

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zmian
> hormonalnych; wg mnie takie objawy to po prostu trądzik ;-)

Kosmetyczka na 70% ma chyba racje. Sa rozne rodzaje tradziku, ale ten nie
wyglada mi na mlodzienczy - swiadczy o tym przede wszystkim umiejscowienie
zmian. Jesli maja postac bolesnych, dosyc glebokich guzkow ropnych, to
prawdopodobienstwo sie zwieksza.
Oczywiscie to, co napisalas nie wystarczy do postawienia diagnozy:) Moze
jednak warto sie tym zainteresowac i zglosic do lekarza. Jesli to zmiany
hormonalne, to da sie je wyleczyc! Polecam:)

Ada

1. Data: 2005-03-09 08:04:58

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam sie nad kupnem maseczki (do cery tłustej i tradzikowej)
> Silicol Skin firmy Saguna i Dwustopniowego peelingu do twarzy z Avonu.

Szczerze ci powiem, ze ten dwustopniowy piling Avonu mnie osobiscie
rozczarowal.
Moim zdaniem nie warto. Wszelkie zabiegi z kwasami na twarzy powinno robic
sie IMHO pod okiem fachowca, nizsze stezenia u kosmetyczki, wyzsze u
dermatologa. Do tego kremy z silnymi filtrami.
Ja osobiscie nie polecam.
I zrob badania hormonalne, wtedy bedzie znana mniej wiecej przyczyna
wypryskow( czy na tle zaburzen hormonalnych czy tez nie) hafsa

(KRAKÓW) ubrania z lateksu - gdzie?
Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder
bezbarwny blyszczyk
oddech