Sing...

111. Data: 2010-07-29 09:23:00

Temat: Re: Sing...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:i2rgo7$gbe$3@news.dialog.net.pl...
> "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> wrote in message

> A ja mam wrazenie ze to chec unikniecie trudnej dyskusji.
> Rozmwowa o singlach dotyka trudnych spraw naszej
> egzystencji we wspolczesnym swiecie.
> Mechanizmy dzialania singlow oraz generalnie ludzi wpolczesnych staje sie
> bolesny, trudny
> i ten mechanizm stał sie tematem tabu.
> Szkoda ze proby ruszenia tematu koncza sie na usilnych probach jego
> zakonczenia.
> I znowu pod dywan :(
>
> Pozdr,
> Druch

Ależ kontynuujcie kolego, kontynuujcie.

Tylko rozwijajcie wszystkie aspekty , a nie tylko jeden (single knajpiane
[tj. puszczające się]), bo to niezłe zawężenie. Ciekawe jest to, że właśnie
ten aspekt wzbudził w niektórych tyle ognia i pasji.

MK

112. Data: 2010-07-29 09:25:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:02:57 +0200, Vilar napisał(a):

> To uśmiechnij się do swojego życia.
> Przecież jest dobre.

Cały czas to robię, ale włąśnie dlatego ludzie woleliby (nie o Tobie), abym
jak oni uśmiechała się do krzywych luster.

> MK
>
> PS. Chodzisz jeszcze na taniec brzucha?

Mam teraz przerwę wakacyjną i mała kontuzję stopy. Wracam po wakacjach.

113. Data: 2010-07-29 09:30:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:23:00 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> [tj. puszczające się]), bo to niezłe zawężenie. Ciekawe jest to, że właśnie
> ten aspekt wzbudził w niektórych tyle ognia i pasji.

Bo tylko ta odmiana singlowania jest bulwersująca.
Inne nie.
Vide opisywana niedawno Jadzia - do 40-ki wszak singielka po stracie
ukochanego w młodości... Takie singlowanie podziwiam.

114. Data: 2010-07-29 09:31:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas to robię, ale włąśnie dlatego ludzie woleliby (nie o Tobie),
> abym
> jak oni uśmiechała się do krzywych luster.

A to już problem tych ludzi....
Jakby nie było

MK

115. Data: 2010-07-29 09:33:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:31:06 +0200, Vilar napisał(a):

> A to już problem tych ludzi....
> Jakby nie było
>
> MK

Fakt. Gorzej, kiedy chcą przyjechać do Kielc ;-PPP

116. Data: 2010-07-29 09:35:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tylko ta odmiana singlowania jest bulwersująca.
> Inne nie.
> Vide opisywana niedawno Jadzia - do 40-ki wszak singielka po stracie
> ukochanego w młodości... Takie singlowanie podziwiam.

No właśnie o to mi cały czas chodziło.

A napawanie się nieliczną (ale rzucającą się w oczy) grupką imprezowiczów i
potępianie w związku z tym wszystkich ludzi, którzy z różnych względów
wybrali samotne Zycie wydaje mi się mocno nie fair.

MK

117. Data: 2010-07-29 09:37:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt. Gorzej, kiedy chcą przyjechać do Kielc ;-PPP

A niech przyjeżdżają!
Ładne macie te Kielce, połażą po nich, kawki się napiją i wrócą może całkiem
zadowoleni.
MK

118. Data: 2010-07-29 09:40:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:35:03 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> potępianie w związku z tym wszystkich ludzi, którzy z różnych względów
> wybrali samotne Zycie wydaje mi się mocno nie fair.

Wszystkich? - wyraźnie zaznaczyłam, do jakiego autoramentu odnosi się moja
krytyka.

119. Data: 2010-07-29 09:43:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich? - wyraźnie zaznaczyłam, do jakiego autoramentu odnosi się moja
> krytyka.

Oo, dyskusja była bardziej ogólna.
Nie pamiętam już co, kto skrobał. Wybacz....
Dlatego też piszę ogólnie.

MK

120. Data: 2010-07-29 09:53:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:37:31 +0200, Vilar napisał(a):

> A niech przyjeżdżają!
> Ładne macie te Kielce, połażą po nich, kawki się napiją i wrócą może całkiem
> zadowoleni.
> MK

Ładne i wciąż ładnieją z każdym dniem, także bardzo czyste.
Prezydenta mamy dobrego.

"ZABIĆ Z MIŁOŚCI" - czy ktoś to oglądał na polsat2 ?
"Frywolitki w kokonie".
PODSTAWY PSYCHIATRII DLA STUDENTÓW
Homo i oksytocyna.
dlaczego chorujemy?