Siwe włosy - szampon

1. Data: 2004-01-26 16:36:30

Temat: Siwe włosy - szampon
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Googlowałam, ale nie znalazłam.
Bardzo Was proszę, o polecenie (dla mojego taty) jakiegoś szamponu do
pielęgnacji siwych/szpakowatych włosów. Nie chodzi tu o odsiwiacz czy
farbę, tylko o szampon pielęgnacyjny.
Zauważyłam, że YR ma taki szampon (Phyto coś tam) w niebieskiej
buteleczce. Czy znacie go? Czy jest dobry? Może jakaś inna firma?

Pozdrawiam serdecznie,

l=pl

1. Data: 2004-01-26 16:38:41

Temat: Re: Siwe włosy - szampon
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves napisał/a w news:bv3fm8$ksf$1@inews.gazeta.pl:

> Bardzo Was proszę, o polecenie (dla mojego taty) jakiegoś szamponu do
> pielęgnacji siwych/szpakowatych włosów.

Mój Dziadek używa szamponu do włosów siwych i blond Welli i sobie
chwali. Usuwa skutecznie żółtawy odcień włosów. Wada - dość drogi jak
na szampon, coś koło 20zł.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-26 16:47:43

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zauważyłam, że YR ma taki szampon (Phyto coś tam) w niebieskiej
> buteleczce. Czy znacie go? Czy jest dobry? Może jakaś inna firma?

ja chyba widzialam jeszcze z welli i nivea i byly w granatowych
buteleczkach,
Ale nie wiem czy sa dobre bo nie uzywalam jeszcze zadnego do siwych .....

pozdr

!@#$%^& NADGORLIWOSC JEST GORSZA NIZ FASZYM &^%$#@!

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-26 17:04:00

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Blancanieves" ślicznie napisał :

> [...]
> Zauważyłam, że YR ma taki szampon (Phyto coś tam) w niebieskiej
> buteleczce. Czy znacie go? Czy jest dobry? Może jakaś inna firma?

Regenal Welli - w czarnej butelce, daje ladny srebrny odcien wlosow, a
nie sa one zoltawe, kosztuje 16.50 w rossmanie :)

--
JoAsienka
gg 1489928

1. Data: 2004-01-26 17:26:12

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał/a:
> Mój Dziadek używa szamponu do włosów siwych i blond Welli i sobie
> chwali.

Czy ten produkt jest z serii profesjonalnej?

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-26 17:30:41

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka <wloja@poczta..onet.pl> napisał/a:

> Regenal Welli - w czarnej butelce, daje ladny srebrny odcien wlosow,
> nie sa one zoltawe, kosztuje 16.50 w rossmanie :)

Bardzo dziękuję za info.
:-)))))

1. Data: 2004-01-26 17:32:23

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@m...pl> napisał/a:

> ja chyba widzialam jeszcze z welli i nivea i byly w granatowych
> buteleczkach,

A ten Nivea w granatowej butelce nie jest do włosów z łupieżem? (nie
kojarze szamponów Nivea do siwych, ale musze pójść się porozglądać).
Dziękuję za informację :)

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2004-01-26 19:32:34

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten Nivea w granatowej butelce nie jest do włosów z łupieżem? (nie
> kojarze szamponów Nivea do siwych, ale musze pójść się porozglądać).
> Dziękuję za informację :)

no wlasnie w tym sęk ze mi sie wydwalo ze i do lupiezu i inny do siwych,
roznia sie tylko troche etykietka ;)
ale moglam namieszac. generalnie pamietam ze w drogerii widzialam rozne
serie szamponow do siwych wlosow i n ajczesciej mialy albo granatowe albo
czarne opakowanie.

pozdr

1. Data: 2004-01-26 19:52:09

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

srebrny

> Bardzo dziękuję za info.
> :-)))))

Pytalas o pielegnacje, a nie o zmiane odcienia, jak
zrozumialam. Jesli Twoj Tata nie potrzebuje odżółcać
wlosow i stać go na nieco wiekszy wydatek, to jednak
proponowalabym Dercos Vichy - szampon i odzywka (biale
pojemniki, granatowa nakretka). Szamponu jest duzo i
jest bardzo wydajny. Odzywka jest mniej wydajna.Ten
szampon i odzywka sa przeznaczone specjalnie dla wlosow
nie tylko siwych, ale przede wszystkim wlosow ludzi
dojrzalszych wiekiem. Wyrownuja ubytki i pocienienia
powierzchni wlosa. Dokarmiaja wlosy zgodnie z
zapotrzebowaniem wynikajacym z wieku. Sprawdzone i
wielokrotnie uzywane przez moich bliskich. Po
zastosowaniu czupryna jest optycznie wieksza,
bujniejsza.
Nina

1. Data: 2004-01-26 20:58:49

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponowalabym Dercos Vichy - szampon i odzywka (biale
> pojemniki, granatowa nakretka).
jak dla mnie to FIOLETOWA nakrętka (i kartonik)- granatowy to kolor
szamponu "kojącego", niebieski jest do włosów tłustych

chwale sobie.....
Gapa Fashion?
FRUKTIS
Tonik - pytanie