Sizal wlokno kokosowe i takie tam smieci.. ;)

11. Data: 2002-02-07 18:23:09

Temat: Re: Sizal wlokno kokosowe i takie tam smieci.. ;)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
Dlaczego nazywacie się, jw. a strona jest jn.?

> http://www.storczyki.org.pl
;-)))))))))

pozdr. Jerzy

12. Data: 2002-02-07 23:44:18

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
> Dlaczego nazywacie się, jw. a strona jest jn.?

> ;-)))))))))
>
> pozdr. Jerzy

Strona powstala pierwotnie niezaleznie od PTMO. Moze i lepiej? Chyba latwiej
zapamietac ten adres...

-P.

13. Data: 2002-02-12 14:00:48

Od: Sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Poznanski wrote:

> Ano... Kto wie, czy tam nie kursuje jakis autobus...?

Kursowac kursuje, tylko kwestia w jakich godzinach. Pracuje od 9 do 17 i
chyba ciezko by mi bylo sie wyprawic..

> :)

Pogrzebalam troche i znalazlam oslonke, co prawda jest 'pechowa', bo dwa
hibiscusy mi w niej zmarnialy.. ale to pewnie dlatego ze mnie hibiscus
ogolnie nie lubi, 3 razy probowalam i zawsze zdychal :(
No wiec wsypalam do tej oslonki keramzytu, oslonka jest o ok 1 cm
(srednica u gory)szersza od doniczki, czy to nie za malo?

> tez kiedys mialem takie na grzejniki -- z jakas taka filcowa wkladka --
> musze przyznac, ze ladnych pare litrow wody na dobe z tego wychodzilo.

Litrow??? Niezle, ja mam ceramiczne i maja pojemnosc ok litra, w ciagu 2
tygodni prawie cale wyparowuja (zalezy jak grzeja, naturalnie)

> czasem? :)

Wiem wiem, len ze mnie ale staram sie poprawic :)

> nie znam sie na filtrach -- jesli nie zostaje osad -- znaczy sie, ze jest OK
> :)

Nie zostaje :)

> Najmocniej przepraszam -- w moim odczuciu nie ma to zwiazku z wiekiem lecz
> szacunkiem dla rozmowcy :) 'Tykanie' osob, z ktorymi rozmawiam po raz
> pierwszy jakos mi nie przechodzi przez gardlo. Takie przyzwyczajenie. A moze
> to forma protestu przeciw promowanym w tv kalkom z angielskiego? Ale
> oczywiscie, z przyjemnoscia przejde na bardziej bezposredni sposob zwracania
> sie :)

W zyciu codziennym jak nabardziej popieram Twoj poglad, ale tu w
Internecie, a zwlaszcza na tej grupie to najzupelniej normalne :)

Anka

14. Data: 2002-02-13 02:15:19

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnie" <s...@k...net.pl> wrote in message

> Kursowac kursuje, tylko kwestia w jakich godzinach. Pracuje od 9 do 17 i
> chyba ciezko by mi bylo sie wyprawic..

Ech, nieludzka pora :)

> [...]
> No wiec wsypalam do tej oslonki keramzytu, oslonka jest o ok 1 cm
> (srednica u gory)szersza od doniczki, czy to nie za malo?

Rozumiem, ze ten keramzyt wyladowal na dnie, zeby pojemnik z roslina nie
stal, w razie czego, zanurzony w wodzie? Powinno byc OK.

> Litrow??? Niezle, ja mam ceramiczne i maja pojemnosc ok litra, w ciagu 2
> tygodni prawie cale wyparowuja (zalezy jak grzeja, naturalnie)

Ceramiczne tez byly i te faktycznie znacznie wolniej parowaly. A tych z
filcem bylo kilka.

> Wiem wiem, len ze mnie ale staram sie poprawic :)

Czy ja cos mowie? ;)

> Nie zostaje :)

:)

> W zyciu codziennym jak nabardziej popieram Twoj poglad, ale tu w
> Internecie, a zwlaszcza na tej grupie to najzupelniej normalne :)

Cos w tym jest, ale te przyzwyczajenia... ;)

> Anka

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr

15. Data: 2002-02-13 13:14:18

Od: Sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Poznanski wrote:

> "Sunnie" <s...@k...net.pl> wrote in message
>>

> Rozumiem, ze ten keramzyt wyladowal na dnie, zeby pojemnik z roslina nie
> stal, w razie czego, zanurzony w wodzie? Powinno byc OK.

Nie nie stoi zanurzony w wodzie, keramzyt jest na dnie i jest mokry. Tez
mam nadzieje ze bedzie ok, a nie tak jak z hibiscusami..

Anka

16. Data: 2002-02-13 22:29:14

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nie stoi zanurzony w wodzie, keramzyt jest na dnie i jest mokry. Tez
> mam nadzieje ze bedzie ok, a nie tak jak z hibiscusami..

Czego z calego serca zycze :)

> Anka

-P.

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl

Gdzie dobry sklep z korzeniami i skalkami (wawa)?
dom letniskowy Brda, sprzedam
dom letniskowy Brda, sprzedam
Re: Świerk kanadyjski
szpadel - piękniej