Skąd piszecie dziweczyny?

1. Data: 2003-03-06 12:43:52

Temat: Skąd piszecie dziweczyny?
Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

Pozdrawiam

aQa

1. Data: 2003-03-06 12:55:24

Temat: Re: Skąd piszecie dziweczyny?
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

Glownie praca. Tak w 80%. Pracuje w kafejce internetowej wiec raczej
wiekszosc czasu do swojego wykorzystania. A jak czasami wiecej wolnego sie
zrobi to z domu tez zagladam :-) Ogolnie troche uzalezniona od grup jestem
ale powoli mi przechodzi ehhehehee

> aQa

Kropelka co dzisiaj do 24 albo i dluzej w pracy bedzie siedziala... wiec
pewnie skrobnie nie jednego jeszcze posta:-)

1. Data: 2003-03-06 12:55:54

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

Chyba teraz gotujecie obiad! :o)

aQA

1. Data: 2003-03-06 13:09:16

Temat: Odp: Skąd piszecie dziweczyny?
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aQa <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b47fmu$5ir$...@n...ipartners.pl...
> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?
>

> Pozdrawiam
>
> aQa

Przede wszystkim z pracy. Jak przychodzę do domu to mi się nie chce nawet
komputera włączać.
Mariola

1. Data: 2003-03-06 13:11:10

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

a ja piszę tylko z domku. w pracy niestety nie ma internetu. jak tylko
przychodzę do domku to w trakcie rozbierania się włączam komputer nogą
(stoi na podłodze a mnie się nie chce schylać) akurat jak już się rozbiorę
moja maszyna gotowa jest do działania. takie młe uzależnienie ale jakże
przyjmne :))

pozdrawiam Aga (która ma do pracy na 16:00 buuuu)

1. Data: 2003-03-06 13:11:12

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A domku :-)
między zajęciami na uczelni.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-06 13:12:31

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mariola
>
> tak samo jak mnie , po prawie 9 godzinach w pracy mam dość kompa, na cały
wieczór

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-06 13:18:01

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

Ja z obu swoich domow.
Bo ze szkoly sie nie da :-))

> Pozdrawiam
>
> aQa

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-06 13:20:02

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

aQa <a...@i...pl> wrote:
> Ciekawi mnie skąd piszecie : z domu, z pracy...?
> Z doskoku pomiedzy gotowaniem , a przewijaniem dzieci?

Glownie z pracy, ale od 2 tygodni mam stale lacze i tez
niekiedy zagladam:-))

megi

1. Data: 2003-03-06 13:20:35

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (stoi na podłodze a mnie się nie chce schylać) akurat jak już się rozbiorę
> moja maszyna gotowa jest do działania. ...
:)))))
khm... khm...
czyli piszesz rozebrana... ;))
Kasia (z pracy)

Praca a cera.
Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Peeling enzymatyczny
platynowe włosy
wybielanie zabkow