Skąd się wziął skrót TZ?

1. Data: 2003-04-25 14:57:53

Temat: Skąd się wziął skrót TZ?
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zlinczujcie mnie, ale nie mam pojęcia. Może mi któś łaskawy wyjaśni , co
on oznacza i skąd się wziął? :-)))))))))))))))

Dorota

2. Data: 2003-04-25 15:25:23

Temat: Re: Skąd się wziął skrót TZ?
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, ale mnie zaćmiło, a przecież to takie proste!!!
dzięki, Oleńko, za wyjaśnienie :-)

Dorota, cóś od jakiegoś czasu niemyśląca...

3. Data: 2003-04-25 15:25:44

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zlinczujcie mnie, ale nie mam pojęcia. Może mi któś łaskawy wyjaśni ,
co
> on oznacza i skąd się wziął? :-)))))))))))))))
> Dorota

Towarzysz/ka Życia (he, he)

Taki neutralny termin na męża, żonę, konkubinę, narzeczonego, kochankę itp.
IMO partner/partnerka to lepsze okreslenie, ale jak jest TŻ, to....czemu
nie?
Ola

4. Data: 2003-04-25 19:33:52

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie zlinczujcie mnie, ale nie mam pojęcia. Może mi któś łaskawy wyjaśni ,
co
> on oznacza i skąd się wziął? :-)))))))))))))))

Oleńka napisała znaczenie, a obecny jest od początku istnienia grupy. Któraś
z dziewczyn (tak to płeć piękna) go wprowadziła i się przyjął.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

5. Data: 2003-04-25 20:46:08

Od: "Agnieszka W." <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Któraś
> z dziewczyn (tak to płeć piękna) go wprowadziła i się przyjął.

to ja jeszcze zapytam co oznacza skrot IHMO lub IMO??

6. Data: 2003-04-25 21:18:11

Od: "pzet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka W." napisała w wiadomości :

> to ja jeszcze zapytam co oznacza skrot IHMO lub IMO??
> IMHO - In My Humble Opinion
> IMO - In My Opinion
> a na przyszlosc mozesz sie rowniez spotkac z czyms takim: IMNSHO - In My
No So Humble Opinion ;)
pzdr
pzet :)

7. Data: 2003-04-25 21:22:28

Od: "pzet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z dziewczyn (tak to płeć piękna) go wprowadziła i się przyjął.
>
> A jak myslisz? Czy skrot OW jest znany? Bo ja go osobiscie znam pod
postacia Obiekt Westchnien, co Ty na to? Podoba sie?;)Moze jako plec
brzydsza tez cos wprowadze? Chyba ze to juz bylo ale nie sadze ...
pzdr
pzet

8. Data: 2003-04-26 04:39:51

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ pzet <p...@p...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

> IMHO - In My Humble Opinion

Moim skromnym zdaniem

Moim zdaniem

IMNSHO - In My
> No So Humble Opinion ;)

Moim nie tak skromnym zdaniem ;)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

9. Data: 2003-04-26 14:57:34

Od: "satia" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oleńka napisała znaczenie, a obecny jest od początku istnienia grupy.
Któraś
> z dziewczyn (tak to płeć piękna) go wprowadziła i się przyjął.

Dokładnie to ja :-)
Uczestniczyłam w życiu grupy na samyj jej początku, potem wypadłam na
dłuuugo i teraz podczytuję jedynie. A TŻ powstał na kocim forum, do
którego należałam. Z wątku, jak to TŻ nie chce zgodzic się na drugiego
kota :-)

Dokładnie twórczynią skrótu jest niejaka Natalia, kociara, obecnie
przebywa w Brukseli i pilnuje spraw unijnych. Stworzyła (na potrzeby
kociego forum) więcej takich perełek, np. "NSS" - nowe standardy
sprzątania (to jak kot się w domu pojawił), ale nic nie przyjęło się jak
TŻ.

Wniosłam to na grupę rodzina. Przyjęło się rewelacyjnie :-)

Pozdrawiam
satia, TŻ i dwa koty :-)

10. Data: 2003-04-28 22:03:27

Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** <d...@o...pl> wrote:
D> Nie zlinczujcie mnie, ale nie mam pojęcia. Może mi któś łaskawy wyjaśni , co
D> on oznacza i skąd się wziął? :-)))))))))))))))

Jeszcze może być TW.

R.
--
Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

mąż, żona, gdzie ich szukać?
ksiazka "Dlaczego mezcyzny nie sluchaja, a kobiety nie umiea cyztac map"
ksi??ka "Dlaczego m??cy?ny nie s?uchaj?, a kobiety nie umie? cyzta? map"
rola ojca w wychowywaniu dziecka
(spam) www.weseleonline.pl