Skad ta nienawisc?

1. Data: 2003-04-14 16:18:36

Temat: Skad ta nienawisc?
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

SKAD TA NIENAWISC?

Na jednej z grup dyskusyjnych przyczepil sie do mnie
prawdziwy upierdlwiec. Zaczelo sie o tego, ze nie podobaja mu sie
moje felietony. Mozliwe. Ale pozniej atakowal mnie coraz ostrzej i
bardziej personalnie. Od kiedy jestem na necie, nigdy czegos
takiego nie spotkalam. Typ z spod ciemnej gwiazdy, ktorego strach
spotkac nawet pod latarnia.

Nie bede tu przytaczac wszystkich wulgaryzmow, jakimi mnie
obdarowal. Byly to najbrzydsze wyrazy z mnie znanych. I wszystko
ja w podmiocie. Jednym z delikatniejszych bylo gowno splywajace do
kloaki. Koszmar!

Wytrzymywalam do czasu, gdy w sposob rownie wulgarny
zbezczescil pamiec moich sp. Najblizszych, ktorzy opuscili mnie
tak wczesnie. Tego nie moglam darowac. Zbyt zabolalo.
Odpowiedzialam rownie wulgarnie.

Nawet naszej kochanej swince morskiej, ktora przed tygodniem
zdechla nie darowal. Co ma taki czlowiek w glowie? Czym chce
jeszcze dzgnac? Zdaje sie, ze koncza mu sie argumenty, bo zaczyna
sie powtarzac. Oby!

Pisze na te grupe o sprawach najbardziej intymnych. Teraz bylo o
myslach samobojczych. Doskonaly pretekst do wyszydzenia, do
wysmiania. To zadzgalo jak drzazga. Nie latwo jest mowic na takie
tematy, a co dopiero byc wydrwionym w czambul. Jak mozna naigrywac
sie ze sprawy zycia i smierci? Jakby w ogole nie wiedzial, co
mowi.

Jakie obrzydliwe jest zycie z takimi obrzydliwymi ludzmi. Na
szczescie sa ludzie wyrozumiali zyczliwi i oni nadaja sens naszej
egzystencji.

Skad ta nienawisc? Zupelnie gratis. Trzeba pietnowac z calych
sil takie postawy; Lub je zupelnie ignorowac. Moze wypala sie same
w sobie, moze przyjdzie takiemu nienawidzacemu znienawidzenie
wlasnej postawy?

Zycie jest bardzo trudne, a takie epizody jeszcze je tylko
obrzydzaja. Nie dac sie zmieszac z blotem byle komu. Wskazac
palcem i walczyc. A moze wygramy.

Po co to opisuje? By przestrzec przed takimi typkami.
Typkami, ktorzy ni licza sie z nikim i z niczym. Ten typ sie
podpisuje Powerboks. Miejcie sie przed nim na bacznosci.

Przestrzegajaco,

Magda N

PS. Powyzszy posting wysylam na wszystkie dostepne mi grupy.

1. Data: 2003-04-14 17:51:54

Temat: Re: Skad ta nienawisc?
Od: "[nobody]" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> napisał w wiadomości
@jupiter...

Zrozum jedno: poziom jego wypowiedzi jest wprostproporcjonalny do poziomu
inteligencji i odwrotnie proporcjonalny do umiejętności rzeczowego
krytykowania oraz kulturalnego wypowiadania się. PowerBox upaja się Twoją i
innych złością. Reagując na jego debilne wypowiedzi dajesz mu energię i
zachęcasz go do kolejnych pokazów 'mondrego gadania'. Wiesz jak możesz mu
zrobić na złość? Śmiejąc się z jego wypocin bądź też całkowicie go
ignorując. Jemu o to chodzi, żebyś się denerwowała. To jest celem jego
działań. Zatem pokaż mu, że jesteś mądrzejsza.

Co do atakowania w Twoje czułe punkty - owszem, to mogło boleć. Zawiścią nic
nie zdziałasz ponieważ - tak jak mówiłem - Twoja złość jest dla niego
najlepszą nagrodą.

Pisz dalej swoje felietony - są interesujące i - jednym słowem - mądre.

W życiu przydaje się umiejętność, za przeproszeniem, wsadzania sobie w dupę
zdań i twierdzeń coniektórych osób. Musi do Ciebie dotrzeć, że
bezwartościowe teksty PowerBoxa (jak i on sam) nie są warte tego, żebyś się
nimi przejmowała. Udowodnij, że jesteś mądrzejsza.

1. Data: 2003-04-14 19:46:37

Od: "rozkoszny" <r...@n...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> napisał w wiadomości
@jupiter...

> SKAD TA NIENAWISC?

BĘDZIE DOBRZE! :)
afirmacja :)

(złe jest po to by widzieć dobre ;)

pozdrawiam
rozkoszny

1. Data: 2003-04-14 19:48:19

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozkoszny pisze w news:b7f36r$11n$1@news.onet.pl

> BĘDZIE DOBRZE! :)
> afirmacja :)

Jeśli afirmacja, to _JEST DOBRZE_ :-D

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-04-14 20:09:28

Od: "rozkoszny" <r...@n...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> rozkoszny pisze w news:b7f36r$11n$1@news.onet.pl

> Jeśli afirmacja, to _JEST DOBRZE_ :-D
>
> --
> Pozdrowieństwa,
> Daga

oczywiście!, że _JEST DOBRZE_ to zakładam z góry,
więc wzmacniamy: _BĘDZIE DOBRZE_

rozkoszy!
rozkoszny

1. Data: 2003-04-14 21:58:35

Temat: Odp: Skad ta nienawisc?
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> SKAD TA NIENAWISC?
>
> Na jednej z grup dyskusyjnych przyczepil sie do mnie
> prawdziwy upierdlwiec. Zaczelo sie o tego, ze nie podobaja mu sie
> moje felietony.

- doczekałem się felietonu o mnie! Nie mogłaś lepiej trafić ;)

Tak w ogóle, to Ty do mnie się przyczepiłaś - codziennie, przez ileś lat
dostawałem od Ciebie po 4 depresjogenno-wypróżniacze felietony. Co ja Ci
zrobiłem? Nie bierzesz udziału w rozmowach, nie masz nic do powiedzenia w
żadnej dyskusji - tylko zaśmiecasz grupę swoimi psychiatrycznymi
ekskrementami. Nie interesuje Cię nikt inny na tej grupie, ważne są tylko
Twoje wydaliny. Ilość i jakość Twoich mentalnych wydzielin jest trudna do
zbuforowania - takie zdanie ma większość osób na tej liście. Zbierz swoją
grupkę zadeklarowanych zjadaczy Twojego gówna o podobnym do Twojego wektorze
życiowym i wysyłaj im newsletter z dołującym zapisem swoich klęsk życiowych
i toksycznych pseudo-przemyśleń --> wówczas wszyscy będą zadowoleni i Ty i
ja. To takie proste.

P.S.
W całej sieci nie znajdziesz nikogo, względem kogo do tej pory przejawiłbym
nawet zbliżony stosunek jak do Ciebie (poprzez Twoją "twórczość").

1. Data: 2003-04-15 01:23:57

Od: India <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Nawrocka zainteresowal mnie tymi slowami:

> Jakie obrzydliwe jest zycie z takimi obrzydliwymi ludzmi. Na
> szczescie sa ludzie wyrozumiali zyczliwi i oni nadaja sens naszej
> egzystencji.

Ludzie wyrozumiali, zyczliwi sa nudni i zwykle niczego waznego nam nie
mowia.
Pomagaja nam jedynie znalezc kolejne alibi dla wlasnych niepowodzen,
wad.
Od czasu do czasu trzeba zjesc kawalek czekolady - sprawic sobie
odrobine przyjemnosci, uzupelnic niedobor zelaza (a moze magnezu? sama
nie wiem, ale wiem, ze czekolada cos tam pomaga uzupelnic). Jednak nie
mozna sie odzywiac tylko slodyczami, bo psuja sie zeby i figura.
--
India
She was hotter than the sun but she just wasn't that bright

1. Data: 2003-04-15 01:39:55

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[nobody]:
> ... są interesujące i - jednym słowem - mądre.

...bezsensowne i beznadziejnie glupie.

Czarek

1. Data: 2003-04-15 10:30:05

Temat: Re: Odp: Skad ta nienawisc?
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Apr 2003 23:58:35 +0200, PowerBox wrote:

>Tak w ogóle, to Ty do mnie się przyczepiłaś - codziennie, przez ileś lat
>dostawałem od Ciebie po 4 depresjogenno-wypróżniacze felietony. Co ja Ci
>zrobiłem?

A kto do jasnej cholery kazal Ci czytac moje postingi przez iles tam lat?:-
Wystarczylby tydzien, dwa, by przez wlasna nieswiadomosc (glupote!!!) czytac moje
wypociny. Sam sobie jestes winny.

Magda N

1. Data: 2003-04-15 11:01:59

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena N. napisała w wiadomości
jupiter...

> A kto do jasnej cholery kazal Ci czytac moje postingi przez iles tam
lat?:-

Brawo Magda! Robisz wyraźne postępy.
Niektórych to trzeba za kudły i o kolano. ;)
Zanotuj sobie parę przydatnych zwrotów :
"urwał nać" albo "fruwa twoja marynara". Hihi.
Nie bądź cielak.
Na pochybel wujkom i ich dalszym krewnym. ;))

Pozdrówka. Bacha. :))

"uspołecznienie" :)
ankieta
zazdrość