Skakanka

1. Data: 2002-08-31 20:02:36

Temat: Skakanka
Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :-)
I`m Juka.
Czy mógłby mi ktoś, powiedzieć coś na temat osoby, która przesyła takie coś?

Czy skutecznie da się maskować? Zanim odpowiemy na to pytanie należy się
zastanowić, czy jest warto. Czy po to, aby złamać źle ustalone szablony, czy
po to, aby zniszczyć dobre?
Szablon pewnego kwadratu mieści się w obszarze płaszczyzny o wierzchołkach
A(2,2), B(2,-2), C(-2,-2), D(-2,2). Łatwo też obliczyć jego pole. Pamiętam
zbiórkę ziemniaków jak byłem mały, w 1 albo 2 klasie szkoły podstawowej.
Zbieraliśmy ziemniaki, z rodziną ze strony jej siostry i naszej. Jakby nie
trzeba uzasadniać, dlaczego. Wystarczy, gdy jest jeden rodzic, mówiąc
najkrótszym zwrotem zakupionego sprzętu gospodarstwa domowego. Gospodarstwo
domowe posiada definicję prawną w myśl ustawy. Przypuszczam, że w każdym
państwie może być różnica prawna. Ale jeśli chodzi o prawo to najważniejsza
jest przy określeniu praw człowieka - Konstytucja. Wraz z ogłoszeniem
konstytucji danego kraju, człowiek mieszkający na danej części kraju został
w pewien sposób ograniczony. Nie może robić już tego do końca, co by chciał,
i musi robić określone rzeczy, tak, aby pracować. OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI,
OGRANICZONE ZASOBY!!! Ale czy tak jest na pewno przedyskutuję to ze sobą
albo poprowadzę nieznaczący badawczo monolog do komputera. A człowiek tusz
tusz zwany C. Wychodzę.

Pozdrawiam i życzę dużo dobrego

Juka

Ps. Jeśli ktoś będzie łaskaw z góry dzięki.

1. Data: 2002-09-01 20:18:14

Temat: Re: Skakanka
Od: "Stańczyk" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Juka 147 <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aksoje$14m$...@n...tpi.pl...
> Cześć :-)
> I`m Juka.
> Czy mógłby mi ktoś, powiedzieć coś na temat osoby, która przesyła takie
coś?
" ..."

Fajny gość.
Wie, że żyje, ale jeszcze nie wie po co.
Brak mu celu, ale szuka.
Jak znajdzie, to się nie odczepi; chyba, ze zasunal cytat.

Tak mi się wydaje.

Pozdrowienia.
Stańczyk.

1. Data: 2002-09-02 11:26:12

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wie, że żyje, ale jeszcze nie wie po co.
> Brak mu celu, ale szuka.
> Jak znajdzie, to się nie odczepi; chyba, ze zasunal cytat.

Witam Sańczyk

Skąd te przypuszczenia?
Piszesz: "Wie że żyje, ale jeszcze nie wie po co" i "brak mu celu" itd.
Zresztą same pozytywy :-) Ok ...
Jak mu mogę pomóc?
Jesteś psychologiem?

Pozdrawiam

Juka

1. Data: 2002-09-02 17:23:25

Od: "QuickQvik" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juka 147" <s...@w...pl> wrote in message
> Cześć :-)
> I`m Juka.
> ...bzzzz.bzz.... zz... z ...<wszystko cyciete>

A nie pomyliłeś grup? Moim zdaniem to powinno było wejść na
'pl.rec.paaranoja'.

QuickQvik

1. Data: 2002-09-02 18:41:21

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QuickQvik" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Juka 147" <s...@w...pl> wrote in message
>

> A nie pomyliłeś grup? Moim zdaniem to powinno było wejść na
> 'pl.rec.paaranoja'.
>
> QuickQvik

Pytam poważnie ...

Ktoś potrzebuję pomocy ...
Co paranoja? Może i tak ... nie wiem
A po co ta grupa?
Człowiek chodzi smutny ..., a tu brak zrozumienia...

http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/

1. Data: 2002-09-04 14:07:35

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juka 147" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cześć :-)
> I`m Juka.
> Czy mógłby mi ktoś, powiedzieć coś na temat osoby, która przesyła takie coś?

Coś mi to przypomina.. chyba czytałam opisy podobnych monologów w jakiejś
książce o zaburzeniach psychicznych.
Nie mam jej teraz pod ręką..
Może gdzieś w psychiatrii udałoby Ci się coś znaleźć ?
W każdym razie to jakiś zespół chorobowy.
Może napisz więcej o tym człowieku, jeśli to nie żart, oczywiście. :)
E.

> [...]
> albo poprowadzę nieznaczący badawczo monolog do komputera. A człowiek tusz

sklonnosci przesteprze - pochwala dla rodzicow
wysilek fizyczny a zdrowie psychiczne i zdolnosc uczenia sie
MENSA - proszę o recenzje...
agresja rozpierdala holizm
Ionia