Skalnik - służbowe polecenie od żony.

11. Data: 2000-03-29 09:59:53

Temat: Re: Skalniak ...
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez jaj, Juras, prosze. Konkrety, konkrety....
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

12. Data: 2000-03-29 11:55:55

Temat: Odp: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci obejrzenie ogrodu skalnego Pani Ewy Witkowskiej z Włodzic
Wielkich ( między Bolesławcem a Lwówkiem Sląskim). Jest to największy w
Polsce, prywatny ogród skalny.

Przesyłam pozdrowienia - Jagoda

> Romek Gomółka zamieszkujący peryferie miasteczka Prusice (to jakieś 30
kilometrów na
> północ od Wrocławia), w których to kupiłem w zeszłym roku dom. W związku z
zeszłorocznym nabytkiem otrzymałem polecenie służbowe od mojej małżonki
> zrobienia w ogródku przed domem skalniaka. Zielonego pojęcia nie mam
Proszę zatem o wskazanie jakiejś godnej polecenia lektury z interesującej
mnie

13. Data: 2000-03-29 18:29:06

Temat: Re: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Tu mnie urazilas, znam ogrod Pani Ewy Witkowskiej.
Pozdrawiam,Boguslaw :-((((((

14. Data: 2000-03-30 06:01:05

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 11:59 00-03-29 +0200, you wrote:
>Bez jaj, Juras, prosze. Konkrety, konkrety....
Nie rozumiem myslisz o skalniaku w kurniku.
Moze i masz racje jesli muzuka dobrze wplywa na rosliny i zwierzeta to
ladne otoczenie tez.
Pozdrawiam Juras

15. Data: 2000-03-30 06:07:23

Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał / wrote:

> Polecam Ci obejrzenie ogrodu skalnego Pani Ewy Witkowskiej z WłodzicWielkich (
między Bolesławcem a Lwówkiem Sląskim)...ciach...

Dzięki Jagódka, ale póki co nikt mnie tam nie zapraszał, a i kawałek to ode mnie.

pozdroofko
Romek

16. Data: 2000-03-30 06:19:23

Temat: Re: Re: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@n...com.pl (=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=) napisał / wrote:

> Tu mnie urazilas...ciach...

Ależ Bogusławie - nie zaperzaj się ;-) (to chyba najbardziej adekwatne stwierdzenie
dla
miłośnika ogrodów). Dzięki za rady i wskazówki.

PZDR
Romek

17. Data: 2000-03-30 06:24:00

Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juras - fajnie jest pożartować, ale oprócz beczki śmiechu, to skalniaka ani widać
ani
słychać, nawet go nie czuć - ja rozumiem - na to trza być z miasta, ale wbrew pozorom
-
jestem.

Zdrówencjum
Romek

18. Data: 2000-03-30 06:51:10

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasniej.
To ma byc skalniak na okolo 600m2. Tyl bedzie na niewielkim wzniesieniu,
dzilaka w okolicach Warszawy, wiec material skalny tylko i wylacznie z
okolic (narzutniaki). Mam pewien zamysl na strumyk splywajacy z tego
wzniesienia (niwelacja okolo 1,5-2,0m), zakonczony niewielkim stawikiem.
Wszystko utrzymane w zasadzie w jednym klimacie.
Wiem, ze w Bydgoszczy buduja jakies cudenko, ale nie wiem w jakim stopniu sa
zaawansowani pod wzgledem budowy (czy warto jechac i zobaczyc)
Prof. Siewniak jest dosyc wymagajacy i sam nawet nie chce wstawiac mu
jakiegos banalu, wiec prosze Grupowiczow o pomoc (prosba z poprzedniego
postu). Nie mam zamiaru robic jakiegokolwiek plagiatu, ale jakies fotki
przydalyby sie w celu rozwiania pewnych watpliwosci na temat niektorych
rozwiazan.
Juras, jesli moge Cie prosic o pomocne mi posty to byloby milo, innych
grupowiczow
rowniez serdecznie zapraszam.
Napewno ktos ma jakis skalniak (nie znosze tej nazwy) i moze chcialby i
moglby sie podzielic ze mna swoimi doswiadczeniami.
Jeszcze raz z gory dziekuje i jak zwykle

19. Data: 2000-03-30 07:54:43

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Dobra.
Kajam sie.
Z tym ze obecnie skalniakiem nazywana jest kazda kupa kamieni i roslinek.
Z tego co gdzies przeczytalem powinno to byc srodowisko przypominajace gory,
Znaczy uboga ziemia i rosliny odporne na susze.

A moglo byc wesolo.
Pozdrawiam Juras

20. Data: 2000-03-30 08:12:57

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym ze obecnie skalniakiem nazywana jest kazda kupa kamieni i roslinek.
Otoz to, dlatego wole nazywac to ogrodem skalnym, choc czesto jest to zbyt
dumne. Ogrodek skalny, to jest to, oooooo prosze.

> Z tego co gdzies przeczytalem powinno to byc srodowisko przypominajace
gory,
> Znaczy uboga ziemia i rosliny odporne na susze.
Zgadza sie. .

> A moglo byc wesolo.
I dalej moze byc wesolo, ale jeden post do zrywania bokow a drugi konkretny,
itd.
Chetnie bede uczestniczyl.

> Pozdrawiam Juras
Ja rowniez
Jarek

> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-ogrody
> http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-ogrody/

mój ogród
Moja strona
"Complete Land Designer 6.0" i inni