Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....

1. Data: 2003-06-30 10:45:45

Temat: Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że grupa dyskusyjna religia nie jest mui obca i często tam
bywam, to sobie coś zobaczyłem....
Coś niesamowuitego. Jeden z uzytkowników umieścił link do pewnej
strony.
Pewnie niektórzy znowu będą mnie chcieli zeżreć, że mam
bezpodstawne spostrzeżenia, ale i tak nie zmienia to faktu, że ta
strona jest jednioznaczna i skandaliczna i dla mnie osobiście
jest przestępswem. Przestępstwo dokładnie ubrane w piórka,
upiększone, nazwane innymi słowami. Strona dla mnie przynajmniej
pedofilska !!!

A może znowu się mylę?, albo źle czytam, może ktoś mnie
wyprowadzi z błędu. Swoją drogą, który zboczeniec powie że jest
zboczeńcem, zawsze jakoś będzie się starał owijać....
Ciekawe co grupa psychologiczna o tym sądzi? - Dla mnie to jawny
SKANDAL !

http://blufik.star-kids.ws/kto/index.html

1. Data: 2003-06-30 11:05:55

Temat: Re: Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Bocian" <j...@o...pl>

> [...]
> zboczeńcem, zawsze jakoś będzie się starał owijać....
> Ciekawe co grupa psychologiczna o tym sądzi? - Dla mnie to jawny

płeć osobowości nie ma związku z płcią biologiczną
człowiek nie jest mechanizmem pełnym trybików i zapadek
posiada wbudowany naturalny "generator losowy" który
nie poddaje się fizycznym regułom

re:

1. Data: 2003-06-30 12:14:10

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Bocian:
> ... Strona dla mnie przynajmniej pedofilska !!!

Bez watpienia o to wlasnie tam chodzi.

BTW czy tematy ktore inicjujesz nie za czesto koncentruja
sie wokol tego typu zagadnien?
Bo wiesz, jakis taki rzeklbym wrecz zbyt emocjonalnie
~wspolczujacy i ~troskliwy jakby bywasz wobec ogolnie dzieci.

Czarek

1. Data: 2003-06-30 12:28:03

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
bdp9il$jag$...@n...onet.pl...
> [...]
> Bo wiesz, jakis taki rzeklbym wrecz zbyt emocjonalnie
> ~wspolczujacy i ~troskliwy jakby bywasz wobec ogolnie dzieci.

Bo mi to wszystko się jakoś kręci wokół pracy i pracy końcowej,
cóż, o sadzeniu buraków raczej sobie nie porozmawiam, bo sie nie
znam... a niektórzy zauważają, tylko to, co chcą zauważać - mają
pełne prawo. Na pocieszenie, w ubiegłym roku była wałkowana
depresja, a od wrzesnia pojawi się tu pewnie z mojej strony
kilkanaście tematów znowu na temat depresji - będzę go dokładnie
wałkował na zajęciach 4 miesiące! , a do momentu ukończenia
pisania będę dokładnie wałkował wszelkiego rodzaju patologie,
przemoce, zaburzenia i cholera tam wie jeszcze co itp... Mus to
mus, - (na szczęście z tej działki zostało mi już pół rozdziału
:) ).
a zresztą, co ja się tu tłumaczę, jakby było przed kim.

1. Data: 2003-06-30 16:33:49

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

moim zdnaiem to zachacza o pedofilie i to bardzo.
nie bede osadzac osoby ktora utworzyla ta strone ale mysle ze ma nierowno pod
sufitem.
boylover tez mi cos, ale sie przechrzcil, z pedofila na boylover.

tak czy siak strona wydala mi sie kontrowersyjna.

kasia

1. Data: 2003-06-30 17:10:15

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>boylover tez mi cos, ale sie przechrzcil, z pedofila na boylover.
Typowe dla efebofilów.
Per analogiam pedofile heteroseksualni (nimfofile) zwą się
"lolitalovers".
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-06-30 18:02:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jac.B.:
> a zresztą, co ja się tu tłumaczę, jakby było przed kim.

Takich pedofilskich stron jest pewnie w necie sporo.
Ta akurat to robota zbokow z Houston w Texasie.

A Ty pokazujesz ze najwyrazniej lubisz serwowac swe
~oburzenie w zwiazku z okreslonego typu zagadnieniami.

Np pornografia tez Cie rusza? Czy tylko wtedy jesli dziecieca?

Czarek

1. Data: 2003-06-30 18:16:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta akurat to robota zbokow z Houston w Texasie.

Poprawka: robota to dzielo polskich zbokow z RP,
ktorzy wykorzystuja serwer w stanach.

Sprawa wiec powinna zainteresowac policje w RP.

Czarek

1. Data: 2003-07-05 11:21:15

Od: "Hosr[Sq1]" <h...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty pokazujesz ze najwyrazniej lubisz serwowac swe
> ~oburzenie w zwiazku z okreslonego typu zagadnieniami.
>
> Np pornografia tez Cie rusza? Czy tylko wtedy jesli dziecieca?

Cnet nie jestem na grupie bardzo dlugo i nie znam calej antologii postow ale
uwazam ze masz zle spostrzezenia. Poniewaz z jednej strony zgodze sie ze
link powinien zostac przemilczany. Sam wszedlem pod niego i po przeczytaniu
naglowka wycofalem sie do alt F4 rozumiejac juz o co chodzi. Nie zapoznalem
sie z trescia ale domniemuje ze chodzi o dzieci. Nie jest to jednak trescia
mojego postu.

Zauwaz ze Bocian zostal zjechany przez ciebie za to ze na forum
psychologicznym porusza temat patologi lub jakiejs formy zaburzen
seksualnych. Jeszcze odwrociles jego intencje. Oczywiscie moze byc on
czlowikiem wlazacym na takie strony ale moze byc tez czlowiekiem ktory
wchodzi na nie zeby zaobserwowac zjawisko. Myslis ze taki psychiatra
badajacy patologie np zoofilii nie widzial zdjec pornograficznych ze
zwierzetami otoz musial je widziec zeby byc w temacie. Caly szkopol jest w
tym czy ma potencjal patologiczny czy nie. Wydaje mi sie ze to jest jednak
dobra grupa na tego typu temat i nie bylo to NTG. Nie wiem czy
rozmawialiscie tu o pedofilii, ogolnie o filiach lub jakich kolwiek
patologiach lub zjawiskach syndromalnych. Ale fakt ze pedofilia, szczegolnie
komercyjna rozszerza sie w postepie geometrycznym, moze jest to wlasnie czas
na przedyskutowanie tego? Chyba ze ja pomyilem grupy i rozmawia sie tu tylko
o tym kto kogo rzucil, o postach typu wyrwane z kontekstu przemyslenia
pamietnikowe, lub prosby o publikacje. Jesli tak to spadam spowrotem na
sci.psychiatry bo wtedy bede uwazal ze nie ma w polsce grupy gdzie mozna
porozmawiac o rzeczach waznych nie tylko o tym kto popelnil NTG, o
definicjach czysto akademickich z tematu psychologii lub o tym kto kogo
kocha a kto nie....

Pozdrawiam Serdecznie

1. Data: 2003-07-05 21:44:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hosr:
> ... Ale fakt ze pedofilia, szczegolnie komercyjna rozszerza sie
> w postepie geometrycznym, moze jest to wlasnie czas na
> przedyskutowanie tego?

Chodzilo mi tylko o emocjonalne pietno jakie autor odciska
na tego typu tematach, ktore dosc chetnie i w specyficzny
sposob porusza.

Jaka wartosc dla Ciebie ma publiczne zaplucie sie autora
w reakcji na widok jednej z setek stron tego typu? - dla mnie
niewielka. Niestety.

BTW o pedofilach bylo tu juz nieraz w roznych kontekstach.

Czarek

Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Stan zagrożenia
SPOTKANIE WARSZAWA KONKRETY!
Miłego lata!
Sen - poprosze o analize