Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....

1. Data: 2003-06-30 10:45:45

Temat: Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że grupa dyskusyjna religia nie jest mui obca i często tam
bywam, to sobie coś zobaczyłem....
Coś niesamowuitego. Jeden z uzytkowników umieścił link do pewnej
strony.
Pewnie niektórzy znowu będą mnie chcieli zeżreć, że mam
bezpodstawne spostrzeżenia, ale i tak nie zmienia to faktu, że ta
strona jest jednioznaczna i skandaliczna i dla mnie osobiście
jest przestępswem. Przestępstwo dokładnie ubrane w piórka,
upiększone, nazwane innymi słowami. Strona dla mnie przynajmniej
pedofilska !!!

A może znowu się mylę?, albo źle czytam, może ktoś mnie
wyprowadzi z błędu. Swoją drogą, który zboczeniec powie że jest
zboczeńcem, zawsze jakoś będzie się starał owijać....
Ciekawe co grupa psychologiczna o tym sądzi? - Dla mnie to jawny
SKANDAL !

http://blufik.star-kids.ws/kto/index.html

1. Data: 2003-06-30 10:51:32

Temat: Re: Skandaliczna strona? SOORY ZA PODWOJNY POST
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. - Przepraszam za zdublowany post
2. - a za ten początek - text na sroduku strony o stworzeniu
swiata, to kompletnie dałbym autorowi NORMALNIE w ryj bez zadnej
dyskusji!
3. - No to teraz sie zrobił juz trzeci post! -

1. Data: 2003-06-30 10:58:07

Temat: Re: Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinienem karmic trolla, ale tym razem to zrobie.
Po jaka cholere podajesz tutaj linki nie majace zwiazku z grupa?
Z jednej strony twierdzisz, ze to skandaliczna strona, z drugiej reklamujesz
ja na innych grupach. Placi ci za to ktos? Gdybys mial odrobine rozsadku, to
bys sprawe przemilczal, albo tylko skomentowal tam, gdzie link pojawil sie
po raz pierwszy. A nie robil reklame.

1. Data: 2003-06-30 11:27:53

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
bdp53u$n41$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> ja na innych grupach. Placi ci za to ktos?

Gdybys mial odrobine rozsadku, to
> bys sprawe przemilczal, albo tylko skomentowal tam, gdzie link

A po taką cholerę, że milczenie to przyzwolenie na zło - pewnie
należysz do tych milczących i dlatego wiele paskudnych rzeczy
nigdy nie wychodzi na jaw, i pewnie ze strachu o własny tyłek. A
co do grupy, to jest to najwłaściwsza z grup - póki co, to całym
człowiekiem zarządza mózg - a mózg w nauce Psychologii jest
kluczową rzeczą, to nie tylko teorie. A co do reklam, to masz
dziwne podejście! Ty jako rozsądna osoba proponujesz
przemilczenie! - Gratulacje - a jako reklamę polecam też
www.niebieskalinia.pl - tam znadziesz dział o mitach w przemocy,
znajdziesz dokładnie, że przemilczanie, to tzw. przemoc bierna,
udział w przemocy.!

1. Data: 2003-06-30 11:42:05

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po taką cholerę, że milczenie to przyzwolenie na zło - pewnie
> należysz do tych milczących i dlatego wiele paskudnych rzeczy
> nigdy nie wychodzi na jaw, i pewnie ze strachu o własny tyłek.

Ale dalsze propagowanie stronie nie jet dobrem.

> co do grupy, to jest to najwłaściwsza z grup - póki co, to całym
> człowiekiem zarządza mózg - a mózg w nauce Psychologii jest
> kluczową rzeczą, to nie tylko teorie.

Co do mozgu, to idac dalej za Twoimi argumentami mozna by tu rozmawiac i
fizyce kwantowej, bo w koncu jest on kluczowym czynnikiem jej zrozumienia.

> [...]
> www.niebieskalinia.pl - tam znadziesz dział o mitach w przemocy,
> znajdziesz dokładnie, że przemilczanie, to tzw. przemoc bierna,

Co innego strony, ktore moga komus pomoc, co innego takie strony. Mozna by
podawac linki do dzieciecej pornografii i co by z tego wyniklo? Niewiele.
Tworca strony mialby troche lepsza ogladalnosc. Jesli materialy na stronie
podpadaja pod paragraf to najlepiej wyslac maila do odpowiednich organizacji
i instytucji lub administratora serwera.

1. Data: 2003-06-30 11:53:28

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

Nie wchodze na strone bo spodziewam sie brudow.
Ale wlasnie, nie powinno sie tu na grupie podawac linkow?
Czy raczej pokazywac? w koncu to jakas infromacja, obraz tego co sie dzieje
dookola
Duch

1. Data: 2003-06-30 11:55:43

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
bdp7mc$a6n$...@a...news.tpi.pl...

Jesli materialy na stronie
> podpadaja pod paragraf to najlepiej wyslac maila do
odpowiednich organizacji
> i instytucji lub administratora serwera.

Jak to zrobić i gdzie i gdzie? - to chyba jest jakis serwer
anglojęzyczny, i pewnie webmaster, który nie rozumie polskiego,
mysli, że to jakaś ładna stronka, chyba.

1. Data: 2003-06-30 15:01:23

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Jak to zrobić i gdzie i gdzie? - to chyba jest jakis serwer
>anglojęzyczny, i pewnie webmaster, który nie rozumie polskiego,
>mysli, że to jakaś ładna stronka, chyba.

nslookup blufik.star-kids.ws
Address: 64.246.1.30

whois whois.arin.net 64.246.1.30:

OrgName: Everyones Internet, Inc.
OrgID: EVRY
Address: 2600 Southwest Frwy., Suite 500
City: Houston
StateProv: TX
PostalCode: 77098
Country: US
NetRange: 64.246.0.0 - 64.246.63.255
CIDR: 64.246.0.0/18
NetName: EVRY-BLK-9
NetHandle: NET-64-246-0-0-1
Parent: NET-64-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.EV1.NET
NameServer: NS2.EV1.NET
Comment: ADDRESSES WITHIN THIS BLOCK ARE NON-PORTABLE
RegDate: 2001-10-05
Updated: 2003-03-31
TechHandle: RW172-ARIN
TechName: Williams, Randy
TechPhone: +1-713-400-5400
TechEmail: a...@e...net
OrgTechHandle: RW172-ARIN
OrgTechName: Williams, Randy
OrgTechPhone: +1-713-400-5400
OrgTechEmail: a...@e...net
# ARIN WHOIS database, last updated 2003-06-29 21:05
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

Stan zagrożenia
SPOTKANIE WARSZAWA KONKRETY!
Miłego lata!
Sen - poprosze o analize