Skierniewice

1. Data: 2005-09-20 00:04:55

Temat: Skierniewice
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był ktoś na Święcie Kwiatów w Skierniewicach?
Jak było tym razem?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2005-09-20 07:27:53

Temat: Re: Skierniewice
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Był ktoś na Święcie Kwiatów w Skierniewicach?
>Jak było tym razem?

Był ktoś :-)
Nie mam porównania z porzednimi razami :-) bo wcześniej nigdy
nie byłam, ale jeśli jesteś samotny, pragniesz ludzi wokół
siebie, strawy wysokokalorycznej (np. chleb ze smalcem), brak Ci
bransoletki, bamboszków, chcesz obejrzeć papużki, kucyki, kurki
to musisz przybyć koniecznie! Będzie niepowtarzalna okazja nabyć
niebieskie i pomarańczowe wrzosy!

A tak poważniej, podobało mi się. Najbardziej rzucały mi się w
oczy stoiska z cebulami wiosennymi, (przechodzę chwilowo cebulowe
szaleństwo), ceny przeciętne, wybór cebul nie za bogaty. W
warszawskim PNOSie w Al.Krakowskiej dużo większa różnorodność.
Ale i w Skierniewicach jakieś cebulki nabyłam, nie wybrzydzam.
Spotkałam w którejś uliczce stoisko z ładnymi roślinkami, były ze
3 odmiany kolorowej brunnery, 2 odm.kolorowych wielosiłów, kilka
gat. kokoryczek, jakieś skalne, z pobieżnego rzutu okiem
wynikało, że raczej mało popularne, paskowane konwalie, jakieś
kolorowe rdestopodobne, trójlisty, żywokost Goldsmith i dużo
innych, ale nie pamiętam jakich. Pan sprzedawca zeznał, że jest
kolekcjonerem hobbystą, chętnym do wymiany ciekawych okazów. Ze
mną raczej nie miałby co wymieniać oprócz grzeczności.
Dużo było innych stoisk roślinnych porozstawianych po wszystkich
uliczkach centrum, sprzedawali jakieś winorośle, ale mało kto
zwracał na takie zielsko uwagę. Nabyłam sobię malinkę Polkę.
Właściwie nie obejrzałam wszystkiego, bo przyjechaliśmy dość
późno i spieszyliśmy się z powrotem. Zaszokował mnie rozmiar
imprezy i ilość ludzi.

Pozdrawiam,
Anka :-)

3. Data: 2005-09-20 07:30:35

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Był ktoś na Święcie Kwiatów w Skierniewicach?
> Jak było tym razem?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Ja byłem przed a następnie po... I chociaż nie byłem w trakcie, to z mojego
punktu widzenia święto było udane :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2005-09-20 07:31:18

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-09-20 07:53:30

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Sep 2005 09:27:53 +0200, Anna Kowalska
<a...@p...onet.pl> wrote:

>, kilka gat. kokoryczek,

Kokoryczy, a nie kokoryczek!
Wzięłam byłam ochroleuca i elata. Poskąpiłam na flexuosa, bo
przecież nie można mieć wszystkiego od razu :-)
Za skarby nigdzie nie mogę trafić na nasze cava i solida.

Pozdrawiam,
Anka :-)

6. Data: 2005-09-20 08:22:23

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:
> Ja byłem przed a następnie po... I chociaż nie byłem w trakcie, to z
> mojego punktu widzenia święto było udane :-)

I to podwójnie :-D czyżby degustowane jakieś naleweczki ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2005-09-20 09:55:13

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Był ktoś na Święcie Kwiatów w Skierniewicach?
> Jak było tym razem?

Jak zwykle bardzo miło, dzięki spotkaniu z niezwykle sympatycznymi ludźmi
:-)). Osobne, ogrooomne podziękowania dla Jagody i Sylwka!
A roślinnie? Obłowiłam się solidnie :-)). Kokorycze, goryczki min. G. scabra
'White Montain', miodunki, trochę cebulowych, parę doniczkowych i....
straszną ilość wrzosów i wrzośców, z których już jest duże, bielutkie
wrzosowisko (ukłony dla Rafała). Kupiłam też kilka róż, min.wyglądająca jak
R.serica o wielkich, czerwonych, oskrzydlonych kolcach.
Wyjazd uważam za bardzo udany :-).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2005-09-20 12:33:55

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Był ktoś na Święcie Kwiatów w Skierniewicach?
> Jak było tym razem?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

No i widzisz co się narobiło???
Zabrakło sprawozdawcy, komentatora w Twojej osobie i nie dowiesz się jak
było (:-(
Ja ze swej strony dziękuję wszyskim, którym chciało się gnać z daleka, żeby
się z nami zobaczyć.
Dziekuję Rafałowi, Marii, Bogusławowi, Zbyszkowi, Grażynie za wszystkie
roślinki jakimi zostałam obdarowana. Teraz robię rewolucję w ogródku.
A jedną z atrakcji Święta był spacer przy świetle księżyca po parku na Woli
i ogromne ognisko nad stawem z pieczonymi kiełbaskami.
A Ty co ??? Korzenie zapuściłeś?

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

9. Data: 2005-09-20 13:31:44

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> I to podwójnie :-D czyżby degustowane jakieś naleweczki ?
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Kierowca ze mnie więc naleweczka była.. później już w domu. Mniam, mniam,
kto nie był u Jagody niech żałuje! :-) Co za poczęstunek!

10. Data: 2005-09-20 16:52:02

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dgp2ro$4kt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kierowca ze mnie

Ze mnie też

> więc naleweczka była.. później już w domu.

Też mam swoją.

> kto nie był u Jagody niech żałuje! :-)

Nie potrafię bo moja ślubna tez Jagoda.

> Co za poczęstunek!