Składniki do sandwich-toast'a

1. Data: 2001-01-05 13:45:13

Temat: Składniki do sandwich-toast'a
Od: "Wagus" <w...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Posiadam urządzenie o nazwie "Sandwich Express", w którym jak do tej pory
robiłem sandwich'e składające się z sera i parówki lub sera i boczku. Jakich
jeszcze składników można użyć, żeby otrzymać coś dobrego?

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:w...@a...katowice.pl

1. Data: 2001-01-05 16:10:52

Temat: Re: Składniki do sandwich-toast'a
Od: "Ewa Hełpa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wagus napisał(a) w wiadomości: <934qf4$3u1$5@news.tpi.pl>...
> [...]
Jakich
>jeszcze składników można użyć, żeby otrzymać coś dobrego?

Ketchupu... ;-)

E, żartuję. Kiedyś wsadziłam do sandwicha niezbyt skomplikowaną sałatkę
warzywną (ze świeżych i konserwowych warzyw, typu: groszek, kukurydza,
papryka), którą przygotowała moja mama. Dodałam nieco sera i było dobre, jak
nie wiem co.

Można na słodko - z kremem czekoladowym.

Można ser (najlepiej mozarella) zetrzeć na tarce :-), dodać pomidory
sparzone i pokrojone w drobną kostkę, oregano i już.

Albo z serem camembert w środku i dżemem (np. brzoskwiniowym) na zewnątrz.
To ciekawosta taka, więc nie każdemu może zasmakować.

Możliwości dość sporo. Wszystko zależy od fantazji :-)

Mniam, mniam,
Ewa

1. Data: 2001-01-05 20:49:03

Od: "Wagus" <w...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Hełpa <e...@v...pl> w artykule news:934rh9$6c0$1@news.tpi.pl pisze...

> Ketchupu... ;-)

:-) Ten ostatni zawsze w gotowości!

I dzięki za przepisy! Wymyśliłem, że niezłym dodatkiem może być papryka.
Na pewno coś wypróbuję. A ile zwierzątek będzie dzieki temu nadal chodziło
po Ziemi! :-)))

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:w...@a...katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516 ICQ UIN: 57657579
## - Helen, przyszli twoi przyjaciele! - To coś ważnego, skoro
## ryzykują ukazanie się w świetle dziennym. <Roy/Skrzydła>

1. Data: 2001-01-05 21:02:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wagus" <w...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jakich
> jeszcze składników można użyć, żeby otrzymać coś dobrego?

Pieczywo tostowe smaruje delikatnie obustronnie masłem na to szynka krążek
ananasa i łyżeczka kukurydzy i ser, lub zamiast szyneczki daję tuńczyka w
sosie własnym. I oczywiście kromka pieczywa na wierzch...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-06 12:35:13

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wagus <w...@a...katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:934qf4$3u1$...@n...tpi.pl...
> [...]
Jakich
> jeszcze składników można użyć, żeby otrzymać coś dobrego?

Polecam "wnetrze" z pieczarek duszonych z cebulka i zabielonych smietana
badz jogurtem. Nakladajac na chleb do zapiekania trzeba nieco odcisnac z
plynu...
W sezonie grzybowym mozna oczywiscie uzyc grzyby lesne duszone jw
ewentualnie z dodatkiem minimalnej ilosci czosnku i naci pietruszkowej.

smacznego

--
Kaklucha
k...@i...pl

1. Data: 2001-01-06 15:26:48

Temat: Re: Sk?adniki do sandwich-toast'a
Od: Krysia Thompson <k...@f...unn.ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

zetrzec duzo ostrego zoltego sera, iles tam jaj dobrze
roztrzepac, bardziej jak omlet niz jajecznica. Posolic
popieprzyc, dodac, co kto lubi - posiekana cebulke, papryczke,
chili, szyneczke, albo nie, napelniac, piec, jesc.

Krysia.

P.S. "Iles tam jaj" scisle zalezy od ilosci sera - chodzi o to,
aby jajeczna masa wszystko w kupie trzymala a nie przytlamszala

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-07 22:09:49

Od: "Wagus" <w...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi, dziewczyny! :-)

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:w...@a...katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516 ICQ UIN: 57657579
## "Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo
## pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie." <Julian Tuwim>

1. Data: 2001-01-08 08:03:56

Od: Grzegorz Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wagus wrote:

> [...]
> robiłem sandwich'e składające się z sera i parówki lub sera i boczku. Jakich
> jeszcze składników można użyć, żeby otrzymać coś dobrego?

- Szynka + ser + przyprawy(ziola prowansalskie, pieprz kajenski) ew.
ananas
- Salami+banan(powaznie! pyszne)
- ciemny chleb z maslem i miodem + rokpol albo inny ciemny plesniak.

1. Data: 2001-01-08 12:41:28

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja w takowym urzadzeniu w trójkaciki na tosty wlewam ciasto
nalesnikowe zmieszane z tartym jablkiem-i wychodza sliczne i smaczne
"cisateczka" nalesnikowe :)

pzdr
agi

1. Data: 2001-01-08 13:05:18

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Hełpa napisał(a) w wiadomości: <934rh9$6c0$1@news.tpi.pl>...
>Wagus napisał(a) w wiadomości: <934qf4$3u1$5@news.tpi.pl>...
>Jakich

W sezonie do białego pieczywa dodaje pokrojone w plasterki, posłodzone
truskawki.

cos do chleba
DOSC! "Koncz wacpanna ... wstydu oszczedz..."
ciasto na pierogi
Mnostwo ziemniakow!
Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?