Re: Sklejone frytki

1. Data: 2002-10-08 23:05:20

Temat: Re: Sklejone frytki
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> moja byla sasiadka, co byla sasiadka przez rok, CODZIENNIE na
> kolacje robila frytki, z kartofli, nie z zamrazalnika. kroila,
> plukala, suszyla na sicie potem na scierce. wychodzily jej cuda.
> moje sa zawsze jak zwiedla marchew :(

Maciej Kuron podal nastepujaca recepte [jeszcze nie probowalam, ale jak mnie 'najda'
frytki, a nie zapomne, to sprobuje]
pociete ziemniaki zanurzyc na kilkadziesiat sekund w wodzie o temp. ok. 60 stopni C,
osaczyc, wysuszyc w sciereczce i na goracy
olej...
Jak ktos sprobuje, ocena sposobu bylaby mile widziana :-)
Barbara

1. Data: 2002-10-09 08:13:05

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A maklowicz moczyl pokrojone ziemniaki w wodzie z cukrem....

--
Joanna
J...@e...pl

Uzytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
.

1. Data: 2002-10-09 11:54:05

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam gdzieś przepisy na większość produktów McDonadlda i tam też zanurza ssię
surowe frytki w roztworze cukru, potem do lodówki na 20 minut, potem do
tłuszczu (tam jest nie olej tylko specjalny tłuszcz do głębokiego
frytowania), potem wysuszyć, do lodówki i znowu do tłuszczyku.

Pozdrawiam

Robert

1. Data: 2002-10-09 12:09:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Oct 2002 13:54:05 +0200, "Dry" <d...@p...com> wrote:

> [...]
>tłuszczu (tam jest nie olej tylko specjalny tłuszcz do głębokiego
>frytowania), potem wysuszyć, do lodówki i znowu do tłuszczyku.

uo matko, ile roboty dla frytek, ile poswiecenia. to nie dla
mnie....

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-09 19:11:39

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> uo matko, ile roboty dla frytek, ile poswiecenia. to nie dla
> mnie....

Dla mnie tez zdecydowanie za duzo. Pozostane przy przeplukaniu woda. Jutro test.
Dziekuje wszystkim Wam za porady.
I pozdrawiam!
Michal

1. Data: 2002-10-12 12:46:51

Od: Vefour <v...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski wrote:

> Dla mnie tez zdecydowanie za duzo. Pozostane przy przeplukaniu woda. Jutro test.
> Dziekuje wszystkim Wam za porady.
> I pozdrawiam!
> Michal

W kuchnaich restauracyjnych z reguly najpierw sie je "hartuke" w oleju
160 C, potem wrzuca na 190 C. sprawdzone, dziala bez pudla i frytki sa
bardziej chrupiace.

V.

KOLACJA WE DWOJE - świece, wino
to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)