Sklep/stolarz - meble przecierane

1. Data: 2006-08-24 11:12:05

Temat: Sklep/stolarz - meble przecierane
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zbieram się do urządzenia pokoju dla przyszłorocznej pierwszoklasistki.
Łóżko na antresoli, stylowa szafa i biurko - wszystko z drewna, kolor
biały lu ecru, przecierany.
Możecie polecić sklep lub dobrego stolarza - zaznaczam, że nie chcę
wydać majątku na meble sprowadzane z Włoch.
agg

2. Data: 2006-08-24 11:41:26

Temat: Re: Sklep/stolarz - meble przecierane
Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Możecie polecić sklep lub dobrego stolarza - zaznaczam, że nie chcę
> wydać majątku na meble sprowadzane z Włoch.

Patrząc na pole "organization" stolarz ma byc z Berlina oczywiscie?

Lestat
------------
|Darts Zone: http://l.pl/lestat/ Kotostan: http://jukon.prv.pl/ |
|Plastik 1/48: http://plastik.prv.pl/ GG 281147 |
------------

3. Data: 2006-08-24 12:19:06

Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
Witam,
Zbieram się do urządzenia pokoju dla przyszłorocznej pierwszoklasistki.

Napisz skąd ma być. Mogę zaproponować świetnego fachowca, robiącego
w sośnie - bielone i nie tylko, meble.
Bardzo piękne.

Grzegorz

4. Data: 2006-08-24 14:33:10

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzes napisał(a):
> [...]
> Zbieram się do urządzenia pokoju dla przyszłorocznej pierwszoklasistki.
>

> Napisz skąd ma być. Mogę zaproponować świetnego fachowca, robiącego
Raczej wschodnio-centralna Polska (warszawa + 150km wokół) ale, jak
będzie dalej a fachowiec wyborny, to odległość pójdzie na drugi plan

:-)agg

5. Data: 2006-08-24 14:34:49

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Lestat' Puchowski napisał(a):
> Patrząc na pole "organization" stolarz ma byc z Berlina oczywiscie?
:-)
siedzę sobie wygodnie w warszawie, a że firma międzynarodowa, to i musi
mieć to potwierdzenie w strukturze mailowo/internetowej ;-)
agg

6. Data: 2006-08-25 06:33:49

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siedzę sobie wygodnie w warszawie, (...)

dlaczego mnie to nie zdziwiło...

Lestat
------------

7. Data: 2006-08-25 07:10:03

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego mnie to nie zdziwiło...
napisałam w poście poniżej, że "lokalizacja" stolarza nie gra roli,
jeśli jest rzeczywiście świetny. Rozmiaru stanika też nie podałam, bo
jakby taka informacja też zbyteczna jest.
A Ty przypadkiem nie z tych co kompleksy mają i zaściankowo marudzisz ;-)
Taki bystry, taki złośliwy a taki nieuważny.
agg

8. Data: 2006-08-25 07:22:33

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisałam w poście poniżej, że "lokalizacja" stolarza nie gra roli,
> jeśli jest rzeczywiście świetny.

Moze szkoda, ze nie napisałas tego w pierwszym poście, oszczedziłabys
w ten sposób tej jałowej dyskusji

> Rozmiaru stanika też nie podałam, bo
> jakby taka informacja też zbyteczna jest.

Jesli sie prosi o namiary na jakiegos fachowca na OGOLNOPOLSKIEJ
grupie dyskusyjnej to dosyc oczywiste jest, ze podaje sie swoje
miejsce zamieszaknia/region zamieszkania. Nie wierze w stolarza
dojezdzającego do Warszawy ze Szczecina. Jesli uwazasz, ze taka
informacja jest rownie zbyteczna jak rozmiar Twojego stanika, to chyba
nie mamy o czym rozmawiac.

> A Ty przypadkiem nie z tych co kompleksy mają i zaściankowo marudzisz ;-)
> Taki bystry, taki złośliwy a taki nieuważny.

uhm pitu pitu, zamiast przyznac sie do błedu jak normalna biała
kobieta, to gledzi 3po3

Lestat
------------

9. Data: 2006-08-25 07:26:35

Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzes napisał(a):
> Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
Raczej wschodnio-centralna Polska (warszawa + 150km wokół) ale, jak
będzie dalej a fachowiec wyborny, to odległość pójdzie na drugi plan

Tu masz kontakt:
http://www.meble-sapko.com/

Strona jest nijaka - ktoś zrobił to byle jak i zdjęcia też nie oddają tego
co robi.
Generalnie najlepiej na maila napisać lub tel.

Robił też dla osób z Warszawy - więc taka odlegość to nie problem pewnie.

Wychwalam tak bo widziełam, jego rzeczy to jak robi i jak podchodzi
do sprawy, a meble bielone napradę pięnie wyglądają.
(mam stół + krzesła) i będę zamawiał kolejne rzeczy.

pozdr
Grzegorz
ps. gdyby były jakieś pytania to na prv

10. Data: 2006-08-25 11:11:52

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Grzes <p...@o...pl> napisał:
> Wychwalam tak bo widziełam, jego rzeczy to jak robi i jak podchodzi
> do sprawy, a meble bielone napradę pięnie wyglądają.
> (mam stół + krzesła) i będę zamawiał kolejne rzeczy.

Meble wygladają swietnie - mozesz zdradzic ile kosztowaly (mniej wiecej)?

Pozdrowienia,
Lila

dolazienki.pl - czy ktos moze korzystal
Malowanie pokoi - poblem z odchodzącą starą farbą
Velux GZL 1054 - pytanie do praktykow
Jak usunąć zaprawę klejową z płytek i fugę?
Dopłata przy zamianie