Sklep ze zdrowa zywnoscia w Szczecinie

1. Data: 2003-11-24 14:28:58

Temat: Sklep ze zdrowa zywnoscia w Szczecinie
Od: "Stefan P." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o pomoc - gdzie w Szczecinie jest jakis sklep ze zdrowa
zywnoscia ? Dotychczas nie udalo mi sie zadnego znalezc. Za poratowanie
wszystkim przyszlym informatorom z gory bbb. dziekuje Stefan.

1. Data: 2003-11-24 16:02:06

Temat: Re: Sklep ze zdrowa zywnoscia w Szczecinie
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zywnoscia ? Dotychczas nie udalo mi sie zadnego znalezc. Za poratowanie
> wszystkim przyszlym informatorom z gory bbb. dziekuje Stefan.

liste takich sklepow znajdziesz tutaj:
http://www.vege.pl/str.php?dz=3

w szczecinie jest ich 5 + 2 hurtownie.

pozdr, pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-11-25 14:59:59

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> liste takich sklepow znajdziesz tutaj:
> http://www.vege.pl/str.php?dz=3
======
Informacja na stronie mówi o sklepach wegetariańskich. Zdrowa żywność to
również mięso. Czy w tych sklepach można je kupić?

waldek
======

1. Data: 2003-11-25 15:36:05

Od: "Stefan P." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam i dziekuje stokrotnie za wyczerpujace informacje. Stefan

Founde proszę o przepis
Makowiec wg przepisu Magdaleny Bassett - jak skleić?
soczek malinkowy
obiad na kilka dni
Jaki sprzet AGD do kuchni?