Skora glowy ogolnie

1. Data: 2003-10-15 12:38:13

Temat: Skora glowy ogolnie
Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spamery.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello,

Problem jest następujący:
Od czasu przeprowadzenia się do Wrocławia mam coś
nie tak ze skórą głowy. Dermatolodzy określają to
jako "nawracające łojotokowe zapalenie skóry" (co
prawda nie wszyscy).
Efektem jest zaczerwieniona skóra głowy, swędzenie,
nieprzyjemny zapach, co jakiś czas pojawiający się
i znikający łupież i potwornie wypadające włosy.
Żadne dotychczas przepisywane lekarstwa nic nie
pomogły - krótko po zakończeniu kuracji problem
wracał, nieraz ze zwielokrotnioną siłą.
Pięć lat temu wystarczał szampon przeciwłupieżowy
Pantene, po dwóch latach przestał działać. Potem
Nizoral - też po dwóch latach już nie pomagał. Od
roku pomaga Freederm Tar, ale tylko na częśc objawów
a i to krótkofalowo.
Problem pozostaje nierozwiązany, obecnie źle reaguję
na większość szamponów dostępnych w handlu - przez
parę miesięcy wydawało się, że w końcu szampon z
Avonu wpływa na poprawę sytuacji, ale teraz znowu
jest coraz gorzej (głowę myję codziennie, więc używam
wyłącznie szamponów do codziennej pielęgnacji włosów).

Dermatolodzy rozkładają ręce, czasem proponują bardzo
drogie kuracje, jednak nie dają gwarancji na powodzenie.

Co proponujecie? Od czego zacząć? O co pytać? Z kim
rozmawiać? Wszelkie porady mile widziane :)

Wyprowadzka z Wrocławia nie wchodzi, niestety, w grę...

Z góry dzięki i pozdrawiam,

Y (C)

1. Data: 2003-10-15 12:42:42

Temat: Re: Skora glowy ogolnie
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie tak ze skórą głowy. Dermatolodzy określają to
> jako "nawracające łojotokowe zapalenie skóry" (co

[ciach]

No wiec ja nic nie poradze, procz tego, ze moze lepiej od szamponu Avon
bedzie dzialal Vichy Dercos przeciwlupiezowy??

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-15 12:46:32

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Oct 2003, Crazy Yogurt wrote:

> [...]
> nie tak ze skórą głowy. Dermatolodzy określają to
> jako "nawracające łojotokowe zapalenie skóry" (co
Sprobuj rycyne. Wmasowujesz miekka szczoteczka do zebow w skore i wlosy,
owijasz recznikiem i lazisz z tym okladem caly dzien (wiec dobrze sobie
jakis wolny zarezerwowac). Powtarzac co miesiac. Na wypadanie wlosow na
pewno pomoze!
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-15 12:54:15

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owijasz recznikiem i lazisz z tym okladem caly dzien (wiec dobrze sobie
> jakis wolny zarezerwowac). Powtarzac co miesiac. Na wypadanie wlosow na

O to moze tez sobie zaaplikuje raz na miesiac, bo wloski troche wypadaja.
Czy rycyna ma jakis charakterystyczny zapach??

Sadia

1. Data: 2003-10-15 13:17:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia napisał/a w news:bmjg25$r3g$1@korweta.task.gda.pl:

> Czy rycyna ma jakis charakterystyczny zapach??

IMO nie.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-15 13:29:23

Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spamery.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl>

> No wiec ja nic nie poradze, procz tego, ze moze lepiej
> od szamponu Avon bedzie dzialal Vichy Dercos
> przeciwlupiezowy??

W tej chwili nie używam szamponu przeciwłupieżowego Avon,
tylko wspomnianego Freederm Tar. Szampony przeciwłupieżowe
zresztą zwalczą tylko skutek, nie przyczynę - chciałbym
zawalczyć z chorobą, nie wiem - zmienić częstotliwość
mycia, temperaturę wody, rodzaj szamponów (stosuję do
włosów przetłuszczających się - może za bardzo wysuszają
skórę głowy i ona się broni?), dietę, nie wiem...

O Dercos słyszałem na razie opinie bardzo mieszane, choć
muszę przyznać, że przez chwilę zastanawiałem się nad
kuracją tymi ichnimi ampułkami (zwłaszcza, że teraz
mają jakąś promocję i za cenę jednego opakowania dostaje
się dwa) - ale nie wiem, czy to w ogóle coś wartuje...

Dzięki,

pozdrawiam,

Y (C)

1. Data: 2003-10-15 13:32:10

Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spamery.precz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@f...pl>:

> [...]
[...]
> [...]
> z tym okladem caly dzien (wiec dobrze sobie jakis
> wolny zarezerwowac). Powtarzac co miesiac. Na wypadanie

1. Nie pomaga, tak samo jak i inne recepty po mojej
Babci :)
2. Wypadanie włosów to skutek a nie przyczyna :(((

pzdr

Y (C)

1. Data: 2003-10-15 14:06:05

Od: "Dober" <dober_@_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy probowales juz szamponu Saliker firmy La Roche-Posay? Wystarczy stosowac
co 3 dni. Posiada silne dzialanie bakterio- i grzybobojcze. Dodatkowo
zmniejsza swiad skory. Mi pomaga.

1. Data: 2003-10-15 14:20:26

Od: <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest coraz gorzej (głowę myję codziennie, więc używam
> wyłącznie szamponów do codziennej pielęgnacji włosów).

Witaj, ja mieszkam we Wrocławiu od urodzenia i problemy podobne do Twoich
nie są mi obce. Pamiętam, że jako "szczeniara" miałam swędzącą głowę i to
tak, że wstydziłam się w towarzystwie czy w kinie, bo bezwiednie caly czas
się skrobałam (powodem nie były wszy). I trwało to z różnym nasileniem aż
odkryłam szampony z dodatkami czarnej rzepy. Używam szamponów Joanny lub,
gdy uda się kupić, Seboradinu. Problem swędzenia znikł, choć dalej myję
głowę co 2 dni. Spróbuj może rzeczy najprostszych? Szamponu Vichy Dercos też
używałam- efekt bardzo wątpliwy.
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2003-10-15 14:47:18