Skórki z pomarańczy

1. Data: 2002-02-09 11:25:41

Temat: Skórki z pomarańczy
Od: "Bruno" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić dobre skórki z pomarańczy?
To się podobno zsypuje cukrem ,smazy.... eeeee.... : )
Wie ktos może ?

Pozdrawiam
Bruno

1. Data: 2002-02-09 11:45:17

Temat: Re: Skórki z pomarańczy
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bruno" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobić dobre skórki z pomarańczy?
> To się podobno zsypuje cukrem ,smazy.... eeeee.... : )

Ja zawsze korzystam z przepisu Ani Malazeskiej.
Link:
http://groups.google.com.pl/groups?q=ania+ma%B3a%BFe
wska&hl=pl&selm=90bgq1%2
4s60%241%40news.tpi.pl&rnum=5

Valentine

1. Data: 2002-02-09 15:38:44

Od: "Bruno" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Orzeszak <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a431t4$con$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Bruno" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja zawsze korzystam z przepisu Ani Malazeskiej.

Ha! Czyli jednak bardziej gotowanie niż smażenie.... Ciekawe, ciekawe...
Dziękuję Ci bardzo za link.
Pozdrawiam
Bruno

1. Data: 2002-02-09 17:18:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ha! Czyli jednak bardziej gotowanie niż smażenie.... Ciekawe, ciekawe...
>Dziękuję Ci bardzo za link.
>Pozdrawiam
>Bruno

Ja I gotuje I smaze...najpierw gotuje w wdozie, potem te wode
wywalam, potem gotuje wode z cukrem, jak sie troche pogotuje
wrzucam spreparowane skorki - w paski, kratke, etc etc, juz
miekkie, w gestym syropie dochodza, syropu ubywa, zaczyna sie
podsmazanie, ktorego trzeba pilnowac bo wyjdzie drobna katastrofa
w rondelku. moze ywjsc i tak mala katastrofa, ktora wywalilam, bo
wrzucilam skorki jakjeszcze blo za duzo wody a za malo gestego
syropu - skorki wyszly obrzydliwie miekkie. mialam tez katastrofe
odwrotna - syropu wyszlo za malo i wszystyko mi skamienialo!
dwie wpadki na jakies 20 x skorki to moze byc

Krysia
K.T. - starannie opakowana

propozycja grupy o urodzie
Soki Bick Black firmy Wosana z Andrychowa pietnuje
Gdzie archiwum grupy??
puchata babka [P]
Zabielione jeczmienne piwo