Re: Skowidiociałym i zakeczupowanym...

Data: 2021-11-12 13:19:34
Temat: Re: Skowidiociałym i zakeczupowanym...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 12.11.2021 o 13:07, XL pisze:

> Twoje są dla mnie szurskie.

Wiem. Bo podają konkretnie do jakich badań się odnoszą.
A ty jesteś odporna na fakty.

Takie stalinowskie ,,naukowcy radzieccy
> udowodnili".
> ,,Udowadniali"
> dla niego wszystko, co tylko sobie wymyślił. Wy, lewacy, to dziś taki
> zbiorowy Stalin. I tyle w temacie.

No wiesz... dla mnie twoje przekazy medialne, to żaden "dowód naukowy".
Dawaj dowody, NIE PRZEKAZY MEDIALNE

> I spadaj, bo rozmowa z tobą coraz bardziej mnie już nudzi. Po prostu.

To dlatego odpisujesz. Bo cię nudzi.
Ciekawe.

Tak samo jak nie korzystasz z FB, bo nie czujesz takiej potrzeby, a mimo
tego co chwilę cię banują...

> Ewkę
> odstawiłam, a teraz odstawiam ciebie.

Tak jak odstawiłaś FB :)