Re: Skrzynka w misie ...

From: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Skrzynka w misie ...
Date: Thu, 28 Aug 2003 05:33:34 +0200
Sender: k...@b...pl@gw-bialogardzka4.awacom.net

Użytkownik "Marta " napisał w wiadomości
> http://republika.pl/antique_deco/ad_inne.htm
> czy mogłabyś napisać coś o tej technice lub
> podać jakiś link gdzie można przeczytać jak to się robi?
> może wiesz jeszcze czego użyta cię do obklejania np. butelek serwetkami
> papierowymi (kiedyś widziałam coś takiego w niemieckiej gazecie)
Nie wiem, czy ci pomoge, ale wlasnie wczoraj w sklepie
z artykulami dla plastykow i nie tylko znalazlam zestaw
do wykonywania tego typu dekoracji (tak przynajmniej
to wyglada). Nazywa sie to "servetientechnik", czy jakos
podobnie. Oczywiscie jest niemieckie. W srodku sa
tubki ze specjalnymi lakierami (w tym z bezbarwnym)
oraz kilka serwtek. Sprzedawczyni tłumaczyla,
ze bierze sie serwetke cala albo wycina tylko jakis
fragment, przyklada do czego tam chcesz,
maluje tym lakierem i gotowe. Obrazek zostaje na
przedmiocie. Kolorowe lakiery sa do zmiany tla.
Zestaw kosztuje 59 zl.
Kaja z Bydgoszczy