Skrzynka w misie ...

1. Data: 2003-08-25 11:31:23

Temat: Skrzynka w misie ...
Od: "Dorota Czeraniuk" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana pewnym ciekawym zamowieniem dla trzylatki stworzylam zupelna
nowosc - tym razem skrzynia na zabawki w misie :). A wyobrazacie sobie jak
fajnie taka skrzynia wygladalaby np w bluszcze? :). Zapraszam do ogladania:
http://republika.pl/antique_deco/ad_inne.htm

1. Data: 2003-08-27 12:35:41

Temat: Re: Skrzynka w misie ...
Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://republika.pl/antique_deco/ad_inne.htm

prace są bardzo ładne
czy mogłabyś napisać coś o tej technice lub
podać jakiś link gdzie można przeczytać jak to się robi?
może wiesz jeszcze czego użyta cię do obklejania np. butelek serwetkami
papierowymi (kiedyś widziałam coś takiego w niemieckiej gazecie)

pozdrawiam

P.S.
jeszcze ciekawa jestem czy ta technika jest droga,
ponieważ placówka w której pracuję nie jesr zbyt bogata

1. Data: 2003-08-28 03:33:34

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta " napisał w wiadomości
> [...]
> może wiesz jeszcze czego użyta cię do obklejania np. butelek serwetkami
> papierowymi (kiedyś widziałam coś takiego w niemieckiej gazecie)
Nie wiem, czy ci pomoge, ale wlasnie wczoraj w sklepie
z artykulami dla plastykow i nie tylko znalazlam zestaw
do wykonywania tego typu dekoracji (tak przynajmniej
to wyglada). Nazywa sie to "servetientechnik", czy jakos
podobnie. Oczywiscie jest niemieckie. W srodku sa
tubki ze specjalnymi lakierami (w tym z bezbarwnym)
oraz kilka serwtek. Sprzedawczyni tłumaczyla,
ze bierze sie serwetke cala albo wycina tylko jakis
fragment, przyklada do czego tam chcesz,
maluje tym lakierem i gotowe. Obrazek zostaje na
przedmiocie. Kolorowe lakiery sa do zmiany tla.
Zestaw kosztuje 59 zl.
Kaja z Bydgoszczy

1. Data: 2003-08-28 05:20:42

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S.
> jeszcze ciekawa jestem czy ta technika jest droga,
> ponieważ placówka w której pracuję nie jesr zbyt bogata

Wiedzialm, ze pewnie cos pomieszam: nazwa
serviettentechnik
Kilka linkow:
http://members.newsclub.at/freizeitideen/serviettena
nleitung.htm
http://el4a.net/servietten.html
a po angielsku: decoupage
http://home.iprimus.com.au/neet/decoupage.html
http://www.decoupageonline.com/ (tu jest przewodnik)
http://familycrafts.about.com/cs/decoupage/ (prosta metoda)
http://www.craftown.com/instruction/decoupage.htm
http://utenti.lycos.it/pilottiluisa/ (opis po wlosku)
Kaja z Bydgoszczy

1. Data: 2003-08-28 07:26:51

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Czeraniuk" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4923.00001044.3f49f38a@newsgate.onet.pl...
> [...]
> nowosc - tym razem skrzynia na zabawki w misie :). A wyobrazacie sobie jak
> fajnie taka skrzynia wygladalaby np w bluszcze? :). Zapraszam do

Witam

Śliczności!!!!!! zaraziłam się, musze się tego nauczyc !

Pozdrawiam Jolka

1. Data: 2003-08-28 07:39:01

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję za pomoc